Americký kávový gigant uvedl, že zákazníci objednávající si kávu prostřednictvím aplikace Meituan v Číně budou mít více možností přizpůsobení. Členové jeho systému odměn pro zákazníky, který se nazývá Starbucks Rewards, získají při používání aplikace Meituan stejné výhody jako při používání běžné aplikace Starbucks v Číně.
Společnost Starbucks rovněž uvedla, že se jedná o „doručovací debut“ její řady kávy Starbucks Reserve v Číně, kterou prodává jako prémiovější produkt.
Obě společnosti také spolupracují na dalších offline zážitcích.
Prostřednictvím aplikace Meituan si mohou uživatelé rezervovat prostory ve vybraných obchodech v Číně pro soukromé akce nebo se přihlásit na jakékoli aktivity, které pořádá místní obchod. Společnost Starbucks uvedla, že tuto službu nyní nabízí 60 obchodů ve městech Peking, Šanghaj, Šen-čen a Čcheng-tu, přičemž plánuje další rozšíření.

Zákazníci si také mohou objednat workshopy zaměřené na ochutnávání kávy.
Společnost Starbucks rovněž spustila funkci na webu Meituan, kde bude mít do konce roku každá z více než 5 000 prodejen kávového gigantu v Číně svou jedinečnou stránku v aplikaci pro rozvoz jídla. Uživatelé si budou moci objednat kávu a také procházet místní akce a aktivity.
Meituan je největší čínskou platformou pro rozvoz jídla s více než 660 miliony transakčních uživatelů, což společnosti Starbucks nabízí potenciálně rozšířené publikum. V Číně uživatelé chytrých telefonů raději používají takzvané „superaplikace“, které nabízejí několik služeb v jedné. Meituan je jednou z takových aplikací.
Partnerství se společností Meituan přichází v době, kdy Starbucks čelí rostoucí konkurenci domácích společností na svém největším trhu mimo USA. Společnosti založené na čaji, jako je HeyTea, stejně jako místní kavárenské řetězce, jako je Manner, získávají na významu a přitahují spoustu finančních prostředků.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky



























