Pokud jste sledovali jejich propad, jistě vás potěší, že aplikace společnosti pro výuku cizích jazyků je mnohem úspěšnější, než naznačuje výkonnost jejích akcií.
Akcie Duolingo možná loni rostly příliš rychle, ale stále existuje spousta důvodů, proč má tato akcie pro trpělivé investory potenciál multibaggeru. Zde jsou tři nejdůležitější z nich.
Uživatelé Duolingo budou platit
Duolingo je již nyní mimořádně populární. Ve třetím čtvrtletí loňského roku společnost zaznamenala 42 milionů aktivních uživatelů měsíčně a 9,8 milionu aktivních uživatelů denně.
Aplikace Duolingo byla stažena stokrát milionkrát, protože potenciálním předplatitelům umožňuje zdarma absolvovat online lekce a sledovat svůj pokrok. Klíčovým důvodem pro nákup této akcie při poklesu je působivá schopnost společnosti přeměnit bezplatné uživatele na placené předplatitele.
Zdroj: Duolingo
Společnost ukončila třetí čtvrtletí s 2,2 milionu placených předplatitelů a toto číslo roste mnohem rychleji než počet aktivních uživatelů s bezplatnými účty.
Udržení zákazníků je klíčovým problémem pro každou firmu založenou na předplatném, zejména pro vzdělávací aplikace zaměřené na spotřebitele. Známky naznačují, že si společnost drží mnohem více žáků, než by se dalo očekávat. Úctyhodných 80 % placených předplatitelů služby Duolingo si raději zvolí 12měsíční předplatné předem, než aby platili měsíční předplatné s o něco vyšší sazbou.
Stále se zlepšuje
Model předplatného Duolinga je natolik populární, že společnost nepotřebuje bombardovat své bezplatné uživatele reklamou. Ve třetím čtvrtletí roku 2021 pocházelo z reklam jen 14 % celkových příjmů. Obchodní model bez reklam dává společnosti mnohem větší přehled o tom, co vede k zapojení uživatelů, než by jinak měla.
V tuto chvíli to vypadá, že příznivý cyklus vytvořený jejím provozem s odlehčenou reklamou funguje. Získání poznatků ze všech dat, která populární aplikace pro chytré telefony shromáždila, již přineslo vysoce efektivní produkt. Nedávná recenzovaná práce ukázala, že lidé, kteří v aplikaci Duolingo absolvovali pět jednotek francouzštiny nebo španělštiny, umí číst a psát stejně dobře jako univerzitní studenti se čtyřmi semestry studia za sebou.
Duolingo investuje velké prostředky do toho, aby se jeho aplikace stala nejoblíbenějším způsobem výuky cizích jazyků, ale to není jediný způsob, jak vydělává peníze. Duolingo nabízí také stále populárnější test znalostí angličtiny, který generuje asi 10 % celkových příjmů. Na konci září loňského roku přijímalo test společnosti Duolingo jako doklad o znalosti angličtiny při přijímání zahraničních studentů všech 25 největších amerických univerzit z hlediska počtu zahraničních studentů.
Díky, Google
Duolingo může v roce 2022 téměř zaručit výrazný nárůst příjmů. To proto, že Alphabet, mateřská společnost Googlu, se rozhodla udělat svým partnerům v Obchodě Play radost a od 1. ledna 2021 snížila 30% transakční poplatek na polovinu. Duolingo získává z předplatného obchodu Google Play přibližně pětinu celkových příjmů.
Zdroj: Duolingo
Apple již snížil svou daň z obchodu App Store z 30 % na 15 % pro vývojáře s ročními příjmy nižšími než 1 milion dolarů. Pokud se Apple rozhodne následovat příkladu společnosti Alphabet a sníží své poplatky Duolingo, mohlo by to být velkou vzpruhou. Společnost v současné době získává více než polovinu svých příjmů z obchodu App Store.
Duolingo nepotřebuje žádné úlevy od Applu nebo Alphabetu, aby se uživilo. Za poslední rok společnost vykázala volný peněžní tok ve výši 6 milionů dolarů.
Nepeněžní výdaje spojené s primární veřejnou nabídkou akcií společnosti v červenci loňského roku vedly v roce 2021 k čisté ztrátě. Když to pomineme, budu překvapen, pokud silné zisky nezpůsobí růst akcií v roce 2022 a dalších letech.
Pokud jste sledovali jejich propad, jistě vás potěší, že aplikace společnosti pro výuku cizích jazyků je mnohem úspěšnější, než naznačuje výkonnost jejích akcií.Akcie Duolingo možná loni rostly příliš rychle, ale stále existuje spousta důvodů, proč má tato akcie pro trpělivé investory potenciál multibaggeru. Zde jsou tři nejdůležitější z nich.Uživatelé Duolingo budou platitDuolingo je již nyní mimořádně populární. Ve třetím čtvrtletí loňského roku společnost zaznamenala 42 milionů aktivních uživatelů měsíčně a 9,8 milionu aktivních uživatelů denně.Aplikace Duolingo byla stažena stokrát milionkrát, protože potenciálním předplatitelům umožňuje zdarma absolvovat online lekce a sledovat svůj pokrok. Klíčovým důvodem pro nákup této akcie při poklesu je působivá schopnost společnosti přeměnit bezplatné uživatele na placené předplatitele.Zdroj: DuolingoSpolečnost ukončila třetí čtvrtletí s 2,2 milionu placených předplatitelů a toto číslo roste mnohem rychleji než počet aktivních uživatelů s bezplatnými účty.Udržení zákazníků je klíčovým problémem pro každou firmu založenou na předplatném, zejména pro vzdělávací aplikace zaměřené na spotřebitele. Známky naznačují, že si společnost drží mnohem více žáků, než by se dalo očekávat. Úctyhodných 80 % placených předplatitelů služby Duolingo si raději zvolí 12měsíční předplatné předem, než aby platili měsíční předplatné s o něco vyšší sazbou.Stále se zlepšujeModel předplatného Duolinga je natolik populární, že společnost nepotřebuje bombardovat své bezplatné uživatele reklamou. Ve třetím čtvrtletí roku 2021 pocházelo z reklam jen 14 % celkových příjmů. Obchodní model bez reklam dává společnosti mnohem větší přehled o tom, co vede k zapojení uživatelů, než by jinak měla.Chcete využít této příležitosti?Zdroj: Duolingo
V tuto chvíli to vypadá, že příznivý cyklus vytvořený jejím provozem s odlehčenou reklamou funguje. Získání poznatků ze všech dat, která populární aplikace pro chytré telefony shromáždila, již přineslo vysoce efektivní produkt. Nedávná recenzovaná práce ukázala, že lidé, kteří v aplikaci Duolingo absolvovali pět jednotek francouzštiny nebo španělštiny, umí číst a psát stejně dobře jako univerzitní studenti se čtyřmi semestry studia za sebou.Duolingo investuje velké prostředky do toho, aby se jeho aplikace stala nejoblíbenějším způsobem výuky cizích jazyků, ale to není jediný způsob, jak vydělává peníze. Duolingo nabízí také stále populárnější test znalostí angličtiny, který generuje asi 10 % celkových příjmů. Na konci září loňského roku přijímalo test společnosti Duolingo jako doklad o znalosti angličtiny při přijímání zahraničních studentů všech 25 největších amerických univerzit z hlediska počtu zahraničních studentů.Díky, GoogleDuolingo může v roce 2022 téměř zaručit výrazný nárůst příjmů. To proto, že Alphabet, mateřská společnost Googlu, se rozhodla udělat svým partnerům v Obchodě Play radost a od 1. ledna 2021 snížila 30% transakční poplatek na polovinu. Duolingo získává z předplatného obchodu Google Play přibližně pětinu celkových příjmů.Zdroj: DuolingoApple již snížil svou daň z obchodu App Store z 30 % na 15 % pro vývojáře s ročními příjmy nižšími než 1 milion dolarů. Pokud se Apple rozhodne následovat příkladu společnosti Alphabet a sníží své poplatky Duolingo, mohlo by to být velkou vzpruhou. Společnost v současné době získává více než polovinu svých příjmů z obchodu App Store.Duolingo nepotřebuje žádné úlevy od Applu nebo Alphabetu, aby se uživilo. Za poslední rok společnost vykázala volný peněžní tok ve výši 6 milionů dolarů.Nepeněžní výdaje spojené s primární veřejnou nabídkou akcií společnosti v červenci loňského roku vedly v roce 2021 k čisté ztrátě. Když to pomineme, budu překvapen, pokud silné zisky nezpůsobí růst akcií v roce 2022 a dalších letech.