Pepsi doufá, že nápoj, který je napuštěn olejem z konopných semínek, mátou, meduňkou a obsahuje pouze 80 miligramů kofeinu, přiláká mladší spotřebitelky. Podle Národního centra pro komplementární a integrativní zdraví konzumují nejvíce energetických nápojů muži ve věku 18 až 34 let.
„Je to kombinace bylin, které nám mohou pomoci uvolnit se, ale ne usnout,“ řekla Fabiola Torresová, generální manažerka a marketingová ředitelka společnosti PepsiCo pro oblast energie.
Ostatní iterace nápojů Rockstar obsahují od 160 miligramů do 300 miligramů kofeinu.

Rockstar Unplugged bude k dostání v tenčích dvanáctiuncových plechovkách ve třech příchutích: borůvka, marakuja a malinová okurka. Od úterý bude nápoj k dostání po celé zemi za cenu od 1,99 USD za plechovku.
Nejedná se o první krok společnosti Rockstar v oblasti konopí. V dubnu značka uvedla na trh nápoj Rockstar Energy + Hemp v Německu. Generální ředitel společnosti PepsiCo Ramon Laguarta ten měsíc analytikům řekl, že německý test byl specifický pro tuto zemi, která má značný trh s konopím. Torres uvedl, že složení nápoje Rockstar Unplugged je zcela odlišné a používá poloviční množství kofeinu než německý nápoj.
Ačkoli mnoho spotřebitelů si může myslet, že konopné semínko je synonymem pro CBD, existují určité rozdíly. Obojí pochází z rostlin konopí, ale konopné semínko obsahuje jen málo CBD nebo vůbec žádný. Má také mnohem méně dramatické účinky při konzumaci.
″Konopné semínko nemá žádnou funkčnost, pochází z byliny,“ řekl Torres. „Představte si, že pijete bylinný čaj s kofeinem. To je vše.“

V současné době je pro společnosti nezákonné prodávat potraviny a nápoje s obsahem CBD za hranicemi jednotlivých států, což brání velkým hráčům, jako je Pepsi a její konkurent Coca-Cola, aby se zapojili do boje. Řada menších hráčů, kteří mají méně co ztratit, představila své vlastní CBD nápoje, ale kategorie zůstává malá. Podle společnosti Brightfield Group si v posledních třech měsících roku 2021 koupilo CBD nápoj pouze 1,8 % Američanů.
Potraviny a nápoje s obsahem konopných semínek nemají v USA takový zákaz, ale nepodařilo se jim uchytit jako v Německu nebo na jiných trzích.
„Je to nové území, takže se snažíme testovat a učit se a opravdu se tím bavit,“ řekl Torres.
Akcie společnosti Pepsi za posledních 12 měsíců vzrostly o 26 % a její tržní hodnota činí 239 miliard dolarů.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky
 
 
 
	    	



























