Analytik Mark Kelley pokračoval v pokrývání akcií s nákupním ratingem a označil Snap za nejlepší volbu v oblasti digitální reklamy. Kelley v pondělí večer ve zprávě pro klienty uvedl, že Snap má v příštím roce předpoklady k růstu zisku.
„Povzbuzuje nás odolnost uživatelské základny platformy v průběhu pandemie a k dnešnímu dni i připravované produkty společnosti, které nejsou dostatečně zpeněženy a teprve budou zpeněženy, pokračující trakce a zaměření na větší příležitost elektronického obchodování, jakož i pozitivní zpětná vazba, kterou jsme obdrželi od ekosystému digitální reklamy,“ napsal Kelley.

Hlavní produkt společnosti Snap má významné konkurenty v podobě Instagramu a TikToku společnosti Meta, ale Snap má podle společnosti Stifel pevné vztahy s inzerenty a dokáže si udržet svou pozici. Firma odhaduje, že toto odvětví může do roku 2025 růst o 14 % ročně, a to i při vyloučení Číny.
„Nevnímáme to jako hru s nulovým součtem a Snapchat považujeme za jednu z nejinovativnějších společností v našem pokrytém vesmíru, pokud jde o rozšířenou realitu,“ uvádí se v poznámce.
Stifel stanovil cílovou cenu pro Snap na 45 USD za akcii, což je o 38 % více, než na jaké úrovni akcie v pondělí uzavřely. Snap v lednu výrazně zaostal za širším trhem, když se propadl o 30 %. Akcie v úterý v předobchodní fázi vzrostly o 1,1 %.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky




























