Od prosince aktivističtí investoři tlačí na společnost, aby prodala nebo alespoň vyčlenila své realitní a e-commerce jednotky. Představenstvo reagovalo odmítnutím dvou nabídek na převzetí a přijetím „jedovaté pilulky“, jejímž cílem je zabránit „nepřátelskému převzetí“.
Tlak se zvýšil minulý měsíc, když společnost Macellum Group Jonathana Duskina nominovala náhradní skupinu ředitelů.
Několikaletý plán generální ředitelky Michelle Gassové na zvrat by se nyní mohl ukázat jako zbytečný, přestože akcie za poslední dva roky vzrostly o 121 %.
Maloobchodní akcie, jako jsou KSS, se v poslední době staly horkým zbožím, protože investoři vybírají z přeživších pandurů a oddělují vítěze od téměř vítězů.
Zdroj: Shutterstock
Diskonty jako Walmart (NYSE:WMT), Costco Wholesale (NASDAQ:COST) a Dollar General (NYSE:DG) vypadají jako vítězové. Kohl’s se stále více jeví jako téměř vítěz, což pro aktivisty znamená, že je poražený.
Společnost Placer.Ai, která sleduje návštěvníky maloobchodních prodejen, uvádí, že návštěvnost prodejen Kohl’s se rychle vrátila na 10 % úrovně před pandemií. Společnost Kohl’s během roku končícího v lednu vydělala 938 milionů dolarů, tedy 6,32 dolaru na akcii, při tržbách 19,5 miliardy dolarů. Uvedla, že její zisk za vánoční čtvrtletí ve výši 2,20 USD na akcii překonal očekávání.
To nestačí společnosti Macellum, která tvrdí, že akcie společností Target (NYSE:TGT) a TJX (NYSE:TJX) překonávají výkonnost společnosti Kohl’s. Akcie Kohl’s vzrostly po oznámení výzvy představenstvu společnosti Macellum o téměř 30 % a polovinu tohoto zisku si udržely i přes odpor představenstva.
Před Gassovou byla společnost Kohl’s známá jako obchodní dům s nižšími cenami zaměřený na předměstská nákupní centra. Najmutí Gassové v roce 2018 mělo tento vzorec vždy změnit. Analytici z oboru nyní označují Kohl’s za „anti-mall“ pro jeho strategii obchodů v obchodě.
Zdroj: Shutterstock
Pod Gassovou vedením byly některé nemovitosti společnosti Kohl’s pronajaty jako provozovny Planet Fitness (NASDAQ:PLNT) nebo místa pro vyzvedávání zboží Amazon.Com (NASDAQ:AMZN). Kohl’s se také stal domovem pro maloobchodní prodejce s plnou cenou, kteří ztratili distribuci, jako je Under Armour (NYSE:UAA) a jednotka Sephora společnosti LVMH (OTCMKTS:LVMUY), která byla dříve v JC Penney.
Gassová nyní doufá, že spojení se Sephora může její strategii zachránit. Podle Placer.AI jsou obchody specializované na krásu v poslední době světlým bodem maloobchodu. Na akci „Den investorů“ tento měsíc Gassová uvedla, že v roce 2022 plánuje otevřít 400 obchodů Sephora v rámci prodejen Kohl’s. V roce 2022 by měla být otevřena i další prodejna Sephora. Placer.Ai tvrdí, že Kohl’s díky tomu zaznamenává zvýšené tržby ve zbytku svých obchodů. Gassová chce ze Sephory udělat pro Kohl’s obchod v hodnotě 2 miliard dolarů. Stále však řetězci předpovídá pouze nízký jednociferný růst.
Od prosince aktivističtí investoři tlačí na společnost, aby prodala nebo alespoň vyčlenila své realitní a e-commerce jednotky. Představenstvo reagovalo odmítnutím dvou nabídek na převzetí a přijetím „jedovaté pilulky“, jejímž cílem je zabránit „nepřátelskému převzetí“.Tlak se zvýšil minulý měsíc, když společnost Macellum Group Jonathana Duskina nominovala náhradní skupinu ředitelů.Několikaletý plán generální ředitelky Michelle Gassové na zvrat by se nyní mohl ukázat jako zbytečný, přestože akcie za poslední dva roky vzrostly o 121 %.Maloobchodní akcie, jako jsou KSS, se v poslední době staly horkým zbožím, protože investoři vybírají z přeživších pandurů a oddělují vítěze od téměř vítězů.Zdroj: ShutterstockDiskonty jako Walmart , Costco Wholesale a Dollar General vypadají jako vítězové. Kohl’s se stále více jeví jako téměř vítěz, což pro aktivisty znamená, že je poražený.Společnost Placer.Ai, která sleduje návštěvníky maloobchodních prodejen, uvádí, že návštěvnost prodejen Kohl’s se rychle vrátila na 10 % úrovně před pandemií. Společnost Kohl’s během roku končícího v lednu vydělala 938 milionů dolarů, tedy 6,32 dolaru na akcii, při tržbách 19,5 miliardy dolarů. Uvedla, že její zisk za vánoční čtvrtletí ve výši 2,20 USD na akcii překonal očekávání.Chcete využít této příležitosti?To nestačí společnosti Macellum, která tvrdí, že akcie společností Target a TJX překonávají výkonnost společnosti Kohl’s. Akcie Kohl’s vzrostly po oznámení výzvy představenstvu společnosti Macellum o téměř 30 % a polovinu tohoto zisku si udržely i přes odpor představenstva.Před Gassovou byla společnost Kohl’s známá jako obchodní dům s nižšími cenami zaměřený na předměstská nákupní centra. Najmutí Gassové v roce 2018 mělo tento vzorec vždy změnit. Analytici z oboru nyní označují Kohl’s za „anti-mall“ pro jeho strategii obchodů v obchodě.Zdroj: ShutterstockPod Gassovou vedením byly některé nemovitosti společnosti Kohl’s pronajaty jako provozovny Planet Fitness nebo místa pro vyzvedávání zboží Amazon.Com . Kohl’s se také stal domovem pro maloobchodní prodejce s plnou cenou, kteří ztratili distribuci, jako je Under Armour a jednotka Sephora společnosti LVMH , která byla dříve v JC Penney.Gassová nyní doufá, že spojení se Sephora může její strategii zachránit. Podle Placer.AI jsou obchody specializované na krásu v poslední době světlým bodem maloobchodu. Na akci „Den investorů“ tento měsíc Gassová uvedla, že v roce 2022 plánuje otevřít 400 obchodů Sephora v rámci prodejen Kohl’s. V roce 2022 by měla být otevřena i další prodejna Sephora. Placer.Ai tvrdí, že Kohl’s díky tomu zaznamenává zvýšené tržby ve zbytku svých obchodů. Gassová chce ze Sephory udělat pro Kohl’s obchod v hodnotě 2 miliard dolarů. Stále však řetězci předpovídá pouze nízký jednociferný růst.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky