„Položky jsou extrémně drahé, ale ve skutečnosti se nepoužívají příliš dlouho. Dítě může houpačku používat několik měsíců, a co s ní pak uděláte?“ řekla Langenfeldová.
Langenfeldová se rozhodla opustit svou kariéru ve velkém technologickém odvětví a zaměřit se na hledání řešení. V roce 2016 spoluzaložila GoodBuy Gear, spravované tržiště s použitými věcmi pro děti a kojence.
„Mám elektrotechnické vzdělání a celou svou kariéru jsem se specializovala na ověřování mobilní identity, takže mi připadá velmi zvláštní jít a založit společnost v oblasti maloobchodního recommerce. Ale byla to opravdu osobní bolest,“ řekl Langenfeldová.
Společnost GoodBuy Gear začínala s e-mailovým seznamem pouhých 20 rodin. Dnes jsou to podle Langenfeldové desítky tisíc zákazníků, kteří na webu každý měsíc nakupují a prodávají.
Zdroj: goodbuygear
„Chcete mít třetí stranu, které můžete důvěřovat, aby zajistila, že tyto položky jsou bezpečné, jsou zkontrolované z hlediska kvality, nejsou stažené z prodeje. A pak také získáte pohodlí, že nemusíte trávit půl dne obíháním náhodných cizích lidí na Facebooku [Marketplace] nebo Craigslistu.
Vášeň pro řešení problému se může stát úspěšnou podnikatelskou příležitostí, pokud začnete v malém a jste ochotni se otáčet, řekla Langenfeldová.
„Původní verze společnosti se snažila být peer-to-peer tržištěm, a když jsme se objevili u lidí doma, řekli: ‚Mám tolik dalších věcí, které chci prodat,'“ řekla Langenfeldová.
Začátkem tohoto roku společnost GoodBuy Gear zahájila spolupráci s celostátním maloobchodním řetězcem Buy Buy Baby, který provozuje společnost Bed Bath & Beyond. Zákazníci GoodBuy Gear mohou ve všech pobočkách Buy Buy Baby vyměnit 25 různých dětských výrobků za kredit do obchodu. Langenfeldová navázala partnerství na základě sledování nákupních trendů.
„Trendem, který nelze ignorovat, je recommerce a to, kolik zákazníků skutečně přijímá svět secondhandového přeprodeje,“ řekla Langenfeldová. „Zejména v oblasti kojeneckého a dětského vybavení, kde se v některých kategoriích pohybuje od 12 % do 30 % výrobků, je již skutečně pořizováno z druhé ruky.“
Společnost GoodBuy Gear má pobočky v Texasu, Coloradu a Pensylvánii a ještě letos plánuje rozšíření do Washingtonu, D.C., New Yorku a Kalifornie.
Zdroj: goodbuygear
„Položky jsou extrémně drahé, ale ve skutečnosti se nepoužívají příliš dlouho. Dítě může houpačku používat několik měsíců, a co s ní pak uděláte?“ řekla Langenfeldová.Langenfeldová se rozhodla opustit svou kariéru ve velkém technologickém odvětví a zaměřit se na hledání řešení. V roce 2016 spoluzaložila GoodBuy Gear, spravované tržiště s použitými věcmi pro děti a kojence.„Mám elektrotechnické vzdělání a celou svou kariéru jsem se specializovala na ověřování mobilní identity, takže mi připadá velmi zvláštní jít a založit společnost v oblasti maloobchodního recommerce. Ale byla to opravdu osobní bolest,“ řekl Langenfeldová.Společnost GoodBuy Gear začínala s e-mailovým seznamem pouhých 20 rodin. Dnes jsou to podle Langenfeldové desítky tisíc zákazníků, kteří na webu každý měsíc nakupují a prodávají.Zdroj: goodbuygear„Chcete mít třetí stranu, které můžete důvěřovat, aby zajistila, že tyto položky jsou bezpečné, jsou zkontrolované z hlediska kvality, nejsou stažené z prodeje. A pak také získáte pohodlí, že nemusíte trávit půl dne obíháním náhodných cizích lidí na Facebooku [Marketplace] nebo Craigslistu.Vášeň pro řešení problému se může stát úspěšnou podnikatelskou příležitostí, pokud začnete v malém a jste ochotni se otáčet, řekla Langenfeldová.Chcete využít této příležitosti?„Původní verze společnosti se snažila být peer-to-peer tržištěm, a když jsme se objevili u lidí doma, řekli: ‚Mám tolik dalších věcí, které chci prodat,'“ řekla Langenfeldová.Začátkem tohoto roku společnost GoodBuy Gear zahájila spolupráci s celostátním maloobchodním řetězcem Buy Buy Baby, který provozuje společnost Bed Bath & Beyond. Zákazníci GoodBuy Gear mohou ve všech pobočkách Buy Buy Baby vyměnit 25 různých dětských výrobků za kredit do obchodu. Langenfeldová navázala partnerství na základě sledování nákupních trendů.„Trendem, který nelze ignorovat, je recommerce a to, kolik zákazníků skutečně přijímá svět secondhandového přeprodeje,“ řekla Langenfeldová. „Zejména v oblasti kojeneckého a dětského vybavení, kde se v některých kategoriích pohybuje od 12 % do 30 % výrobků, je již skutečně pořizováno z druhé ruky.“Společnost GoodBuy Gear má pobočky v Texasu, Coloradu a Pensylvánii a ještě letos plánuje rozšíření do Washingtonu, D.C., New Yorku a Kalifornie.Zdroj: goodbuygear