Kroger a Impossible Foods spolupracují na výrobě náhražek masa
Společnost Kroger v pátek na akci pro investory oznámila, že uzavřela partnerství se společností Impossible Foods, aby vytvořila náhražky masa pro své privátní značky.
Akcie konkurenční společnosti Beyond Meat se během odpoledního obchodování propadly o více než 7 %; za posledních 12 měsíců klesly o 68 %, což snížilo jejich tržní hodnotu na 2,72 miliardy dolarů.
Analytik Credit Suisse Robert Moskow v pátečním sdělení klientům napsal, že spojení Kroger-Impossible Foods by mohlo být pro Beyond hrozbou.
„Považujeme tento test za hrozbu pro Beyond Meat, protože ukazuje ochotu velkého konkurenta ‚snížit marži‘ na výrobky pod vlastní značkou, aby maximalizoval dosah svých výrobků,“ napsal.
Zdroj: Reuters
Moskow přirovnal tento test ke strategii co-brandingu, kterou používá řada Kirkland společnosti Costco pro čerstvé maso s velkými dodavateli, jako je Tyson Foods. Tyto výrobky mají na obalech loga Kirklandu i Tysonu.
Toto partnerství by mohlo představit alternativy masa více spotřebitelům, zejména těm, kteří jsou citlivější na cenu. Společnosti Beyond i Impossible usilují o dosažení cenové parity s živočišným masem, což by mohlo přilákat více zákazníků k přechodu na jejich výrobky. Rostoucí náklady na maso v posledních měsících pomohly oběma společnostem přiblížit se tomuto cíli.
Společnost Kroger se již pustila do prodeje rostlinného masa pod vlastní značkou. Maloobchodní řetězec, který je největším americkým řetězcem supermarketů, uvedl v roce 2020 na trh alternativu hovězího masa pod svou značkou Simple Truth. Od té doby uvedl na trh bezmasé krůtí plátky, rostlinné kuřecí placičky a další náhražky masa.
Zástupce společnosti Impossible partnerství potvrdil, ale odmítl sdělit další podrobnosti.
Společnost Impossible je v soukromém vlastnictví, takže nemusí veřejně sdílet své finanční výsledky. Agentura Reuters však téměř před rokem uvedla, že tento start-up zkoumá možnost vstupu na burzu prostřednictvím primární nabídky akcií nebo účelové akviziční společnosti v příštím roce.
Akcie konkurenční společnosti Beyond Meat se během odpoledního obchodování propadly o více než 7 %; za posledních 12 měsíců klesly o 68 %, což snížilo jejich tržní hodnotu na 2,72 miliardy dolarů.Analytik Credit Suisse Robert Moskow v pátečním sdělení klientům napsal, že spojení Kroger-Impossible Foods by mohlo být pro Beyond hrozbou.„Považujeme tento test za hrozbu pro Beyond Meat, protože ukazuje ochotu velkého konkurenta ‚snížit marži‘ na výrobky pod vlastní značkou, aby maximalizoval dosah svých výrobků,“ napsal.Zdroj: ReutersMoskow přirovnal tento test ke strategii co-brandingu, kterou používá řada Kirkland společnosti Costco pro čerstvé maso s velkými dodavateli, jako je Tyson Foods. Tyto výrobky mají na obalech loga Kirklandu i Tysonu.Toto partnerství by mohlo představit alternativy masa více spotřebitelům, zejména těm, kteří jsou citlivější na cenu. Společnosti Beyond i Impossible usilují o dosažení cenové parity s živočišným masem, což by mohlo přilákat více zákazníků k přechodu na jejich výrobky. Rostoucí náklady na maso v posledních měsících pomohly oběma společnostem přiblížit se tomuto cíli.Společnost Kroger se již pustila do prodeje rostlinného masa pod vlastní značkou. Maloobchodní řetězec, který je největším americkým řetězcem supermarketů, uvedl v roce 2020 na trh alternativu hovězího masa pod svou značkou Simple Truth. Od té doby uvedl na trh bezmasé krůtí plátky, rostlinné kuřecí placičky a další náhražky masa.Chcete využít této příležitosti?Zdroj: BloombergZástupce společnosti Impossible partnerství potvrdil, ale odmítl sdělit další podrobnosti.Společnost Impossible je v soukromém vlastnictví, takže nemusí veřejně sdílet své finanční výsledky. Agentura Reuters však téměř před rokem uvedla, že tento start-up zkoumá možnost vstupu na burzu prostřednictvím primární nabídky akcií nebo účelové akviziční společnosti v příštím roce.