Podle JPMorgan může Starbucks navzdory omezením v Číně posílit o 22 %
Akcie Starbucks mají do budoucna velkou šanci na růst, a to i přesto, že nedávná omezení v Číně zbrzdila globální prodeje kavárenského řetězce, uvedla banka JPMorgan.
Analytik John Ivankoe zvýšil hodnocení Starbucks z neutral na overweight a ve středeční zprávě klientům uvedl, že očekává návrat celkových mezinárodních provozních zisků na úroveň před pandemií.
Analytik stanovil cílovou cenu pro Starbucks na 101 USD, což představuje zhruba 22% nárůst oproti úternímu závěru. Od začátku roku se cena akcií kavárenského řetězce propadla o téměř 30 %. Akcie Starbucks ve středu před zahájením obchodování posílily o 3 %.
„Správné načasování domácí politiky Číny je mimo naši kompetenci, ale věříme, že jako světová ekonomika č. 2 čas přinejmenším vyřeší omezení z doby COVID, jako tomu bylo téměř všude jinde na světě,“ uvedl ,“ napsal Ivankoe.
Zdroj: Getty Images
Celkové provozní příjmy z mezinárodních trhů tvoří přibližně 23 % obchodů společnosti Starbucks, z čehož Čína představuje významnou část.
„Čínu jsme důkladně otestovali a snížili jsme úroveň celkového mezinárodního provozního zisku v roce F23 na úroveň dosaženou v roce F19 ve výši 1,29 mld. dolarů oproti 1,93 mld. dolarů aktuálně modelovaných pro rok F23 a 2,20 mld. dolarů pro rok F24, a to i přesto, že se v tomto období očekává nárůst počtu prodejen ze 4 122 na >6 700,“ napsal Ivankoe.
Analytik rovněž poznamenal, že „přiblížení ceny stále širší a častější zákaznické základně vždy představuje riziko, ale značka by si měla stále udržet svůj status ‚cenově dostupného luxusu'“.
Analytik John Ivankoe zvýšil hodnocení Starbucks z neutral na overweight a ve středeční zprávě klientům uvedl, že očekává návrat celkových mezinárodních provozních zisků na úroveň před pandemií.Analytik stanovil cílovou cenu pro Starbucks na 101 USD, což představuje zhruba 22% nárůst oproti úternímu závěru. Od začátku roku se cena akcií kavárenského řetězce propadla o téměř 30 %. Akcie Starbucks ve středu před zahájením obchodování posílily o 3 %.„Správné načasování domácí politiky Číny je mimo naši kompetenci, ale věříme, že jako světová ekonomika č. 2 čas přinejmenším vyřeší omezení z doby COVID, jako tomu bylo téměř všude jinde na světě,“ uvedl ,“ napsal Ivankoe.Zdroj: Getty ImagesCelkové provozní příjmy z mezinárodních trhů tvoří přibližně 23 % obchodů společnosti Starbucks, z čehož Čína představuje významnou část.„Čínu jsme důkladně otestovali a snížili jsme úroveň celkového mezinárodního provozního zisku v roce F23 na úroveň dosaženou v roce F19 ve výši 1,29 mld. dolarů oproti 1,93 mld. dolarů aktuálně modelovaných pro rok F23 a 2,20 mld. dolarů pro rok F24, a to i přesto, že se v tomto období očekává nárůst počtu prodejen ze 4 122 na >6 700,“ napsal Ivankoe.Analytik rovněž poznamenal, že „přiblížení ceny stále širší a častější zákaznické základně vždy představuje riziko, ale značka by si měla stále udržet svůj status ‚cenově dostupného luxusu'“.Chcete využít této příležitosti?