Podle dokumentu má franšízor Domino’s Pizza, který je kótován na americkém trhu, v DPC ke dni podání žádosti 15,7% podíl prostřednictvím stoprocentně vlastněných subjektů. Žádný subjekt nemá většinový podíl.
Většina klíčových informací o ceně a načasování byla ve veřejně dostupném dokumentu redigována, protože k uvedení na burzu ještě nedošlo. Podle žádosti je jediným sponzorem kótování Bank of America Securities.
Společnost DPC v žádosti uvedla, že je „výhradním držitelem franšízy“ společnosti Domino’s Pizza v pevninské Číně, Hongkongu a Macau a má 485 přímo provozovaných prodejen v 10 městech na pevnině – většinou v Pekingu a Šanghaji. Společnost uvedla, že v letošním roce plánuje otevřít 120 nových prodejen.

Tržby ve stejných prodejnách vzrostly v roce 2021 o 18,7 %. V posledních třech letech však společnost hospodařila s rostoucí čistou ztrátou, což v podání vysvětlila výdaji na nové prodejny, centrální kuchyně, marketing a školení zaměstnanců.
Nové prodejny potřebují přibližně jeden až tři měsíce na to, aby dosáhly rentability, přičemž typická doba návratnosti peněžních investic je tři až čtyři roky, uvádí se v dokumentu, přičemž u nových prodejen v Pekingu a Šanghaji je doba návratnosti kratší.
V roce 2021 bylo více než 73 % tržeb generováno objednávkami na rozvoz, uvádí se v podání. Společnost uvedla, že najímá specializované řidiče – v roce 2021 jich bude 5 375 -, aby splnila slib doručení do 30 minut.
Společnost DPC varovala před četnými obchodními riziky, mimo jiné před omezeními souvisejícími s firmou Covid.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky



























