Ano, společnost AMC (NYSE:AMC) pokračuje v růstu tržeb. To však neplatí o akciích AMC. Neodrazí se od dna. Pro investory by to v žádném případě nemělo být překvapením.
To, co AMC představuje, je stejné jako vždy: Přední společnost v upadajícím odvětví. Cena jejích akcií naznačuje, že trh si to možná konečně hromadně uvědomuje.
Zdroj: Shutterstock
I nadále budeme argumentovat tím, že AMC nyní nedává smysl, a to už nějakou dobu. Podívejme se na fundamentální argument, díky němuž je to pravda jako nikdy předtím.
Výsledky hospodaření
Když společnost AMC 1. března zveřejnila výsledky hospodaření, generální ředitel Adam Aron vyzval skeptiky, aby prohlásili: „Mýlili jsme se. Mýlili jsme se. Mýlili jsme se.“ Měl na mysli dřívější zprávy, které předpokládaly čistou ztrátu až 194,8 milionu dolarů za čtvrtletí. AMC nakonec ve 4. čtvrtletí vykázala čistou ztrátu 134,4 milionu dolarů.
Medvědi AMC se však nemýlili, nemýlili se, nemýlili se. Svědčí o tom skutečnost, že ceny akcií po zveřejnění výsledků klesly. Protože ve skutečnosti zůstává pravdou, že AMC provozuje přední síť kin, která prodělává spoustu peněz.
Býčí zastánci AMC budou poukazovat na skutečnost, že AMC se nyní daří mnohem lépe než v poslední době. A to není nesprávné tvrzení.
V roce 2021 společnost vykázala tržby ve výši 2,53 miliardy USD, zatímco v roce 2020 to bylo 1,242 miliardy dolarů. A v průběhu roku 2021 prodělala relativně skromných 1,269 miliardy USD. To opravdu není skromná ztráta podle většiny standardů. Ale vzhledem k tomu, že AMC v roce 2020 vykázala čistou ztrátu ve výši 4,589 miliardy dolarů, je to tak.
Zdroj: Getty Images
Znalci AMC chtějí, aby investoři věřili, že se vracíme do světa před pandemií. Tento předpandemický svět však není světem, který existoval na začátku 2020 nebo dokonce kdykoli ve 2019.
Býci chtějí, aby investoři věřili, že AMC v roce 2022 může být takovou AMC, jakou byla v roce 2018. To proto, že v roce 2018 se společnosti AMC podařilo vydobýt čistý zisk 110,1 milionu dolarů při tržbách 5,46 miliardy dolarů. V roce 2019 společnost AMC při velmi podobné výši celkových tržeb prodělala 149,1 milionu dolarů.
Ano, AMC do jisté míry zastavila krvácení. Ve čtvrtém čtvrtletí roku 2020 ztratila až jednu miliardu dolarů. Ve 4. čtvrtletí roku 21 se toto číslo snížilo na čistou ztrátu 134,4 milionu dolarů. Je to však přitažlivé?
Je těžké najít argument, který by naznačoval, že čistá ztráta 134,4 milionu dolarů během jednoho čtvrtletí svědčí o probíhajícím masivním obratu. Nicméně je to v podstatě názor, který získáte, pokud budete sledovat určitá vyprávění na r/WallStreetBets.
Zdroj: Shutterstock
Generální ředitel Adam Aron rovněž uvádí: „V tomto případě se jedná o tzv:
„Čtvrté čtvrtletí roku 2021 opět prokázalo, že diváci chtějí vidět filmy v kinech. […] Jsme docela optimističtí v tom, že za celý kalendářní rok 2022 by se tržby v kinech mohly téměř zdvojnásobit oproti roku 2021, a to díky zmírnění dopadů COVID, stále většímu počtu velkých filmů na seznamu k uvedení do kin a díky tomu, že většina velkých studií se sjednocuje na exkluzivním kinematografickém okně trvajícím 45 a více dní.““
Pokud se však rok 2022 bude podobat období před pandemií, pak AMC není silnou sázkou.
Bohužel jen na jejich ztrátu.Ano, společnost AMC pokračuje v růstu tržeb. To však neplatí o akciích AMC. Neodrazí se od dna. Pro investory by to v žádném případě nemělo být překvapením.To, co AMC představuje, je stejné jako vždy: Přední společnost v upadajícím odvětví. Cena jejích akcií naznačuje, že trh si to možná konečně hromadně uvědomuje.Zdroj: ShutterstockI nadále budeme argumentovat tím, že AMC nyní nedává smysl, a to už nějakou dobu. Podívejme se na fundamentální argument, díky němuž je to pravda jako nikdy předtím.Výsledky hospodařeníKdyž společnost AMC 1. března zveřejnila výsledky hospodaření, generální ředitel Adam Aron vyzval skeptiky, aby prohlásili: „Mýlili jsme se. Mýlili jsme se. Mýlili jsme se.“ Měl na mysli dřívější zprávy, které předpokládaly čistou ztrátu až 194,8 milionu dolarů za čtvrtletí. AMC nakonec ve 4. čtvrtletí vykázala čistou ztrátu 134,4 milionu dolarů.Medvědi AMC se však nemýlili, nemýlili se, nemýlili se. Svědčí o tom skutečnost, že ceny akcií po zveřejnění výsledků klesly. Protože ve skutečnosti zůstává pravdou, že AMC provozuje přední síť kin, která prodělává spoustu peněz.Chcete využít této příležitosti?Býčí zastánci AMC budou poukazovat na skutečnost, že AMC se nyní daří mnohem lépe než v poslední době. A to není nesprávné tvrzení.V roce 2021 společnost vykázala tržby ve výši 2,53 miliardy USD, zatímco v roce 2020 to bylo 1,242 miliardy dolarů. A v průběhu roku 2021 prodělala relativně skromných 1,269 miliardy USD. To opravdu není skromná ztráta podle většiny standardů. Ale vzhledem k tomu, že AMC v roce 2020 vykázala čistou ztrátu ve výši 4,589 miliardy dolarů, je to tak.Zdroj: Getty ImagesZnalci AMC chtějí, aby investoři věřili, že se vracíme do světa před pandemií. Tento předpandemický svět však není světem, který existoval na začátku 2020 nebo dokonce kdykoli ve 2019.Býci chtějí, aby investoři věřili, že AMC v roce 2022 může být takovou AMC, jakou byla v roce 2018. To proto, že v roce 2018 se společnosti AMC podařilo vydobýt čistý zisk 110,1 milionu dolarů při tržbách 5,46 miliardy dolarů. V roce 2019 společnost AMC při velmi podobné výši celkových tržeb prodělala 149,1 milionu dolarů.Ano, AMC do jisté míry zastavila krvácení. Ve čtvrtém čtvrtletí roku 2020 ztratila až jednu miliardu dolarů. Ve 4. čtvrtletí roku 21 se toto číslo snížilo na čistou ztrátu 134,4 milionu dolarů. Je to však přitažlivé?Je těžké najít argument, který by naznačoval, že čistá ztráta 134,4 milionu dolarů během jednoho čtvrtletí svědčí o probíhajícím masivním obratu. Nicméně je to v podstatě názor, který získáte, pokud budete sledovat určitá vyprávění na r/WallStreetBets.Zdroj: ShutterstockGenerální ředitel Adam Aron rovněž uvádí: „V tomto případě se jedná o tzv:„Čtvrté čtvrtletí roku 2021 opět prokázalo, že diváci chtějí vidět filmy v kinech. […] Jsme docela optimističtí v tom, že za celý kalendářní rok 2022 by se tržby v kinech mohly téměř zdvojnásobit oproti roku 2021, a to díky zmírnění dopadů COVID, stále většímu počtu velkých filmů na seznamu k uvedení do kin a díky tomu, že většina velkých studií se sjednocuje na exkluzivním kinematografickém okně trvajícím 45 a více dní.““Pokud se však rok 2022 bude podobat období před pandemií, pak AMC není silnou sázkou.
Společnost AppLovin Corp, jeden z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti digitální reklamy a mobilních technologií, získala silnou podporu od Deutsche...