(NYSE:GPS) vzrostly v pátek před zahájením obchodování o 8,2 % poté, co předpokládaly, že tržby v letošním roce porostou, protože se maloobchodní řetězec přizpůsobuje novým trendům v odívání mezi lidmi, kteří se vracejí do práce.
Společnost, která stojí za značkami Old Navy a Athleta, uvedla, že tržby po překonání problémů s dodávkami porostou v nízkém jednociferném pásmu a překonají odhady pro rok 2021.
„Zákazníci se přiklánějí ke kategoriím, jako jsou šaty nebo nové siluety a kalhoty pro návrat do práce … a také džíny s novými tvary nohavic. Je to docela radikální změna oproti loňskému roku,“ citovala agentura Reuters generální ředitelku Soniu Syngalovou, která vystoupila v hovoru k výsledkům.
Zdroj: Reuters
Tváří v tvář vyhlídce na prázdné regály kvůli výpadkům v dodavatelském řetězci Gap letecky navýšil své zásoby, aby uspokojil poptávku o svátcích. Společnost nadále zadává objednávky dříve než obvykle, aby kompenzovala delší dodací lhůty. Výsledkem je, že konečné zásoby za první čtvrtletí by měly být vyšší v rozmezí 20 procent ve srovnání s předchozím rokem, uvedla společnost. Očekává se, že čisté tržby za první čtvrtletí klesnou přibližně o 7 %.
Tržby ve čtvrtém čtvrtletí vzrostly o 2 % na 4,53 miliardy USD, protože lidé se snažili obnovit svůj šatník, aby se po dvou letech pandemie vrátili do běžného života.
S výjimkou Old Navy, jejíž tržby ve čtvrtém čtvrtletí klesly o 3 %, všechny ostatní značky rostly, nejméně se zvýšila stejnojmenná značka společnosti se 7% růstem. Znovuobnovení značky Banana Republic v rámci nového prémiového positioningu přineslo výsledky, přičemž tato značka rostla nejvíce, a to o 22 %. Společnost uvedla, že značka přitahuje více zákazníků s vysokými příjmy. Tržby značky Athleta vzrostly o 18 %.
Upravená ztráta v prvním čtvrtletí činila 2 centy, což je méně, než se odhadovalo.
vzrostly v pátek před zahájením obchodování o 8,2 % poté, co předpokládaly, že tržby v letošním roce porostou, protože se maloobchodní řetězec přizpůsobuje novým trendům v odívání mezi lidmi, kteří se vracejí do práce.Společnost, která stojí za značkami Old Navy a Athleta, uvedla, že tržby po překonání problémů s dodávkami porostou v nízkém jednociferném pásmu a překonají odhady pro rok 2021.„Zákazníci se přiklánějí ke kategoriím, jako jsou šaty nebo nové siluety a kalhoty pro návrat do práce … a také džíny s novými tvary nohavic. Je to docela radikální změna oproti loňskému roku,“ citovala agentura Reuters generální ředitelku Soniu Syngalovou, která vystoupila v hovoru k výsledkům.Zdroj: ReutersTváří v tvář vyhlídce na prázdné regály kvůli výpadkům v dodavatelském řetězci Gap letecky navýšil své zásoby, aby uspokojil poptávku o svátcích. Společnost nadále zadává objednávky dříve než obvykle, aby kompenzovala delší dodací lhůty. Výsledkem je, že konečné zásoby za první čtvrtletí by měly být vyšší v rozmezí 20 procent ve srovnání s předchozím rokem, uvedla společnost. Očekává se, že čisté tržby za první čtvrtletí klesnou přibližně o 7 %.Tržby ve čtvrtém čtvrtletí vzrostly o 2 % na 4,53 miliardy USD, protože lidé se snažili obnovit svůj šatník, aby se po dvou letech pandemie vrátili do běžného života.S výjimkou Old Navy, jejíž tržby ve čtvrtém čtvrtletí klesly o 3 %, všechny ostatní značky rostly, nejméně se zvýšila stejnojmenná značka společnosti se 7% růstem. Znovuobnovení značky Banana Republic v rámci nového prémiového positioningu přineslo výsledky, přičemž tato značka rostla nejvíce, a to o 22 %. Společnost uvedla, že značka přitahuje více zákazníků s vysokými příjmy. Tržby značky Athleta vzrostly o 18 %.Upravená ztráta v prvním čtvrtletí činila 2 centy, což je méně, než se odhadovalo.Chcete využít této příležitosti?
Meta Platforms zažila ve čtvrtek výrazný nárůst pozornosti investorů poté, co agentura Bloomberg zveřejnila informaci, že vedení společnosti zvažuje razantní...
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...