(NYSE:GPS) vzrostly v pátek před zahájením obchodování o 8,2 % poté, co předpokládaly, že tržby v letošním roce porostou, protože se maloobchodní řetězec přizpůsobuje novým trendům v odívání mezi lidmi, kteří se vracejí do práce.
Společnost, která stojí za značkami Old Navy a Athleta, uvedla, že tržby po překonání problémů s dodávkami porostou v nízkém jednociferném pásmu a překonají odhady pro rok 2021.
„Zákazníci se přiklánějí ke kategoriím, jako jsou šaty nebo nové siluety a kalhoty pro návrat do práce … a také džíny s novými tvary nohavic. Je to docela radikální změna oproti loňskému roku,“ citovala agentura Reuters generální ředitelku Soniu Syngalovou, která vystoupila v hovoru k výsledkům.
Zdroj: Reuters
Tváří v tvář vyhlídce na prázdné regály kvůli výpadkům v dodavatelském řetězci Gap letecky navýšil své zásoby, aby uspokojil poptávku o svátcích. Společnost nadále zadává objednávky dříve než obvykle, aby kompenzovala delší dodací lhůty. Výsledkem je, že konečné zásoby za první čtvrtletí by měly být vyšší v rozmezí 20 procent ve srovnání s předchozím rokem, uvedla společnost. Očekává se, že čisté tržby za první čtvrtletí klesnou přibližně o 7 %.
Tržby ve čtvrtém čtvrtletí vzrostly o 2 % na 4,53 miliardy USD, protože lidé se snažili obnovit svůj šatník, aby se po dvou letech pandemie vrátili do běžného života.
S výjimkou Old Navy, jejíž tržby ve čtvrtém čtvrtletí klesly o 3 %, všechny ostatní značky rostly, nejméně se zvýšila stejnojmenná značka společnosti se 7% růstem. Znovuobnovení značky Banana Republic v rámci nového prémiového positioningu přineslo výsledky, přičemž tato značka rostla nejvíce, a to o 22 %. Společnost uvedla, že značka přitahuje více zákazníků s vysokými příjmy. Tržby značky Athleta vzrostly o 18 %.
Upravená ztráta v prvním čtvrtletí činila 2 centy, což je méně, než se odhadovalo.
vzrostly v pátek před zahájením obchodování o 8,2 % poté, co předpokládaly, že tržby v letošním roce porostou, protože se maloobchodní řetězec přizpůsobuje novým trendům v odívání mezi lidmi, kteří se vracejí do práce.Společnost, která stojí za značkami Old Navy a Athleta, uvedla, že tržby po překonání problémů s dodávkami porostou v nízkém jednociferném pásmu a překonají odhady pro rok 2021.„Zákazníci se přiklánějí ke kategoriím, jako jsou šaty nebo nové siluety a kalhoty pro návrat do práce … a také džíny s novými tvary nohavic. Je to docela radikální změna oproti loňskému roku,“ citovala agentura Reuters generální ředitelku Soniu Syngalovou, která vystoupila v hovoru k výsledkům.Zdroj: ReutersTváří v tvář vyhlídce na prázdné regály kvůli výpadkům v dodavatelském řetězci Gap letecky navýšil své zásoby, aby uspokojil poptávku o svátcích. Společnost nadále zadává objednávky dříve než obvykle, aby kompenzovala delší dodací lhůty. Výsledkem je, že konečné zásoby za první čtvrtletí by měly být vyšší v rozmezí 20 procent ve srovnání s předchozím rokem, uvedla společnost. Očekává se, že čisté tržby za první čtvrtletí klesnou přibližně o 7 %.Tržby ve čtvrtém čtvrtletí vzrostly o 2 % na 4,53 miliardy USD, protože lidé se snažili obnovit svůj šatník, aby se po dvou letech pandemie vrátili do běžného života.S výjimkou Old Navy, jejíž tržby ve čtvrtém čtvrtletí klesly o 3 %, všechny ostatní značky rostly, nejméně se zvýšila stejnojmenná značka společnosti se 7% růstem. Znovuobnovení značky Banana Republic v rámci nového prémiového positioningu přineslo výsledky, přičemž tato značka rostla nejvíce, a to o 22 %. Společnost uvedla, že značka přitahuje více zákazníků s vysokými příjmy. Tržby značky Athleta vzrostly o 18 %.Upravená ztráta v prvním čtvrtletí činila 2 centy, což je méně, než se odhadovalo.Chcete využít této příležitosti?