Akcie Porch Group by se mohly téměř ztrojnásobit oproti současným úrovním
Akcie Porch Group se sice letos propadly o 75,3 %, ale společnost poskytující služby pro domácnosti je připravena na oživení a její akcie by se mohly téměř ztrojnásobit, uvedla společnost Compass Point Research.
Analytik Jason Weaver ve středu zahájil sledování akcií s nákupním ratingem a poznamenal, že „technologický přístup“ a jedinečný obchodní model společnosti jí dávají konkurenční výhodu.
„Strategie společnosti spočívající v nabídce bezplatného softwaru ERP/CRM pro inspektory domů a další poskytovatele služeb, kteří sdílejí data o svých zákaznících, nabízí ostatním členům sítě rozšířenou možnost identifikovat vysoce potenciální klienty o několik týdnů dříve než jejich konkurenti s tradičnějšími přístupy – což podle našeho názoru vede k vysokému poměru LTV/CAC pro PRCH,“ napsal Weaver.
Iniciace přichází dva dny poté, co banka JPMorgan přidělila akciím rating overweight s tím, že strategie Porch business-to-business jí pomáhá vyniknout.
Zdroj: Getty Images
Weaver se domnívá, že společnost se zaměřuje na „nedostatečně penetrované“ a „fragmentované“ odvětví a její jedinečný obchodní model může v blízké budoucnosti zvýšit složené tržby v rozmezí 30-40 %. Kombinace příjmů společnosti Porch navíc minimalizuje její riziko v souvislosti s přetrvávajícími makroekonomickými faktory.
„Vzhledem k tomu, že více než 2/3 výnosů společnosti tvoří opakující se poplatky za předplatné SaaS a příjmy z pojištění majitelů domů/záručního pojistného, vykazuje společnost mnohem nižší cyklickou expozici, než je tomu v oblasti rezidenčních nemovitostí celkově,“ uvedl Weaver.
Současně se zvýšením doporučení Compass stanovil cílovou cenu pro Porch na 11,50 USD, což znamená, že by se akcie mohly oproti úternímu závěru téměř ztrojnásobit.
Analytik Jason Weaver ve středu zahájil sledování akcií s nákupním ratingem a poznamenal, že „technologický přístup“ a jedinečný obchodní model společnosti jí dávají konkurenční výhodu.„Strategie společnosti spočívající v nabídce bezplatného softwaru ERP/CRM pro inspektory domů a další poskytovatele služeb, kteří sdílejí data o svých zákaznících, nabízí ostatním členům sítě rozšířenou možnost identifikovat vysoce potenciální klienty o několik týdnů dříve než jejich konkurenti s tradičnějšími přístupy – což podle našeho názoru vede k vysokému poměru LTV/CAC pro PRCH,“ napsal Weaver.Iniciace přichází dva dny poté, co banka JPMorgan přidělila akciím rating overweight s tím, že strategie Porch business-to-business jí pomáhá vyniknout.Zdroj: Getty ImagesWeaver se domnívá, že společnost se zaměřuje na „nedostatečně penetrované“ a „fragmentované“ odvětví a její jedinečný obchodní model může v blízké budoucnosti zvýšit složené tržby v rozmezí 30-40 %. Kombinace příjmů společnosti Porch navíc minimalizuje její riziko v souvislosti s přetrvávajícími makroekonomickými faktory.„Vzhledem k tomu, že více než 2/3 výnosů společnosti tvoří opakující se poplatky za předplatné SaaS a příjmy z pojištění majitelů domů/záručního pojistného, vykazuje společnost mnohem nižší cyklickou expozici, než je tomu v oblasti rezidenčních nemovitostí celkově,“ uvedl Weaver.Současně se zvýšením doporučení Compass stanovil cílovou cenu pro Porch na 11,50 USD, což znamená, že by se akcie mohly oproti úternímu závěru téměř ztrojnásobit.Chcete využít této příležitosti?