Nyní, o několik desetiletí později, vlastní jeden z největších námořních majetků na světě.
Zatímco pandemie Covid-19 snížila tržby a dočasně zastavila provoz jeho společnosti MSC Group, společnost rychle vytvořila největší světové kontejnerové linky, protože sazby za námořní přepravu se vyšplhaly na rekordní hodnoty. Podle Bloomberg Billionaires Index se Apontovo čisté jmění více než zdvojnásobilo na 19 miliard dolarů.
Felix Mathes, londýnský analytik nákladní dopravy ve výzkumné společnosti VesselsValue, řekl: „Byli neuvěřitelně rychlí“. „Společnost MSC si byla velmi jistá tím, co dělá.“
Zdroj: MSC
Podle společnosti VesselsValue získala MSC od začátku roku 2021 více než 150 lodí, čímž se celková velikost její flotily zvýšila na přibližně 700 lodí. Mezitím hodnota některých jejích nejstarších lodí typu Panamax – pojmenovaných tak proto, že patří k největším nákladním plavidlům, která mohou proplouvat Panamským průplavem – prudce vzrostla o téměř 400 %.
Tento skok v ocenění pomohl podpořit nákupní horečku. Společnost MSC se v dubnu dohodla na koupi afrického dopravního a logistického podniku Bollore SA za 5,7 miliardy eur včetně dluhu poté, co v březnu získala podíl v italském provozovateli trajektů Moby SpA.
Zdroj: Pixabay
V lednu se společnost MSC spojila s německou vlajkovou leteckou společností Deutsche Lufthansa AG a podala nabídku na koupi společnosti ITA, nástupce společnosti Alitalia, někdejšího symbolu Itálie, která stála vládu miliardy eur na záchraně.
Rodina Aponte se zabývá lodní dopravou již více než tři století, 81letý Gianluigi Aponte získal své první plavidlo v roce 1970 poté, co opustil práci v bankovnictví. Od té doby se tato úzce propojená firma rozšířila o přístavní terminály, přičemž Gianluigiho syn Diego působí jako prezident skupiny a jeho dcera Alexa jako finanční ředitelka skupiny.
Stejně jako Aponte se i další logističtí miliardáři snažili vydělat na prudkém nárůstu přepravních sazeb v souvislosti s pandemií.
Klaus-Michael Kuehne, německý průmyslník stojící za společností Kuehne + Nagel International AG, jednou z největších evropských spedičních firem, minulý měsíc zdvojnásobil svůj podíl v Deutsche Lufthansa. V prosinci se rodina stojící za lodním gigantem A.P. Moller-Maersk A/S dohodla na koupi výrobce testů Covid-19 a diagnostické firmy Unilabs, aby mohla expandovat do zdravotnictví.
Nyní, o několik desetiletí později, vlastní jeden z největších námořních majetků na světě.Zatímco pandemie Covid-19 snížila tržby a dočasně zastavila provoz jeho společnosti MSC Group, společnost rychle vytvořila největší světové kontejnerové linky, protože sazby za námořní přepravu se vyšplhaly na rekordní hodnoty. Podle Bloomberg Billionaires Index se Apontovo čisté jmění více než zdvojnásobilo na 19 miliard dolarů.Felix Mathes, londýnský analytik nákladní dopravy ve výzkumné společnosti VesselsValue, řekl: „Byli neuvěřitelně rychlí“. „Společnost MSC si byla velmi jistá tím, co dělá.“Zdroj: MSC Podle společnosti VesselsValue získala MSC od začátku roku 2021 více než 150 lodí, čímž se celková velikost její flotily zvýšila na přibližně 700 lodí. Mezitím hodnota některých jejích nejstarších lodí typu Panamax – pojmenovaných tak proto, že patří k největším nákladním plavidlům, která mohou proplouvat Panamským průplavem – prudce vzrostla o téměř 400 %.Tento skok v ocenění pomohl podpořit nákupní horečku. Společnost MSC se v dubnu dohodla na koupi afrického dopravního a logistického podniku Bollore SA za 5,7 miliardy eur včetně dluhu poté, co v březnu získala podíl v italském provozovateli trajektů Moby SpA.Zdroj: PixabayV lednu se společnost MSC spojila s německou vlajkovou leteckou společností Deutsche Lufthansa AG a podala nabídku na koupi společnosti ITA, nástupce společnosti Alitalia, někdejšího symbolu Itálie, která stála vládu miliardy eur na záchraně.Rodina Aponte se zabývá lodní dopravou již více než tři století, 81letý Gianluigi Aponte získal své první plavidlo v roce 1970 poté, co opustil práci v bankovnictví. Od té doby se tato úzce propojená firma rozšířila o přístavní terminály, přičemž Gianluigiho syn Diego působí jako prezident skupiny a jeho dcera Alexa jako finanční ředitelka skupiny.Chcete využít této příležitosti?Stejně jako Aponte se i další logističtí miliardáři snažili vydělat na prudkém nárůstu přepravních sazeb v souvislosti s pandemií.Klaus-Michael Kuehne, německý průmyslník stojící za společností Kuehne + Nagel International AG, jednou z největších evropských spedičních firem, minulý měsíc zdvojnásobil svůj podíl v Deutsche Lufthansa. V prosinci se rodina stojící za lodním gigantem A.P. Moller-Maersk A/S dohodla na koupi výrobce testů Covid-19 a diagnostické firmy Unilabs, aby mohla expandovat do zdravotnictví.