Zajímavé je, že akcie streamera zaměřeného na sportovní přenosy jsou od začátku roku o 60 % v červených číslech, zatímco horní linie a počet subdodavatelů rostou rychlým tempem. To však pro investory znamená jen málo, protože ztráty se stále hromadí. Společnost sází na příjmy z reklamy a sportovního sázení, aby vyřešila pokračující ztráty, ale nyní podnikla další krok, který má pomoci zmírnit krvácení.
Společnost FUBO nyní zvyšuje cenu svého základního balíčku vMVPD (virtuální vícekanálový distributor videoprogramů) o 5 USD měsíčně na 70 USD měsíčně. Naposledy společnost zvýšila ceny v červenci 2020, kdy cena vzrostla o 5 USD/měsíc na 65 USD/měsíc.
Zdroj: Gettyimages
Společnost v podstatě sloučila základní tarif s nabídkou Pro, která stále stojí 70 dolarů měsíčně. Do poloviny května společnost FUBO očekává, že 100 % jejích „základních“ předplatitelů bude platit 70 dolarů měsíčně. U nabídky úrovně Elite, která zůstane na 80 dolarech/měsíc, nedojde k žádné změně, přičemž obě úrovně budou zahrnovat plán Latino za 33 dolarů/čtvrtletí.
Jaký je mezi nimi rozdíl? Verze Pro má stejné sportovní, zpravodajské a zábavné kanály jako stará základní úroveň, ale úložiště DVR je rozšířeno na 1 000 hodin a zahrnuje neomezený počet obrazovek. Součástí je také nová síť Magnolia Network (dříve byla k dispozici pouze v balíčku Elite).
„Cílem těchto přidaných funkcí je snížit odliv zákazníků,“ říká Laura Martinová ze společnosti Needham, která poznamenává, že po testování A/B, které mělo rozhodnout, jaký přístup zvolit ke zvýšení cen, společnost FUBO zjistila, že „protože její dražší plány zahrnují více kanálů a hodin úložiště DVR a také více souběžných streamů sledování, zákazníci se více zapojili a odliv byl nižší.“ A to „maximalizuje LTV (celoživotní hodnotu na zákazníka) na zákazníka“.
Zdroj: Unsplash
Martin nicméně očekává, že zvýšení cen bude mít ve druhém čtvrtletí za následek „vyšší odliv zákazníků“, ačkoli pozitivním efektem budou „vyšší marže a vyšší FCF“.
Celkově si pětihvězdičková analytička ponechala na akcie FUBO rating Buy a cílovou cenu 15 USD. Tato cílová cena představuje potenciál růstu o neuvěřitelných 145 %.
Martinův cíl je těsně pod průměrnou cílovou hodnotou 15,25 USD, která by měla v příštím roce přinést výnosy ve výši ~150 %. To jsou velké zisky, které se předpokládají navzdory smíšenému hodnocení; konsenzus analytiků hodnotí tuto akcii jako mírně kupovanou na základě 6 kupujících oproti 5 držícím.
Zajímavé je, že akcie streamera zaměřeného na sportovní přenosy jsou od začátku roku o 60 % v červených číslech, zatímco horní linie a počet subdodavatelů rostou rychlým tempem. To však pro investory znamená jen málo, protože ztráty se stále hromadí. Společnost sází na příjmy z reklamy a sportovního sázení, aby vyřešila pokračující ztráty, ale nyní podnikla další krok, který má pomoci zmírnit krvácení.Společnost FUBO nyní zvyšuje cenu svého základního balíčku vMVPD o 5 USD měsíčně na 70 USD měsíčně. Naposledy společnost zvýšila ceny v červenci 2020, kdy cena vzrostla o 5 USD/měsíc na 65 USD/měsíc.Zdroj: GettyimagesSpolečnost v podstatě sloučila základní tarif s nabídkou Pro, která stále stojí 70 dolarů měsíčně. Do poloviny května společnost FUBO očekává, že 100 % jejích „základních“ předplatitelů bude platit 70 dolarů měsíčně. U nabídky úrovně Elite, která zůstane na 80 dolarech/měsíc, nedojde k žádné změně, přičemž obě úrovně budou zahrnovat plán Latino za 33 dolarů/čtvrtletí.Jaký je mezi nimi rozdíl? Verze Pro má stejné sportovní, zpravodajské a zábavné kanály jako stará základní úroveň, ale úložiště DVR je rozšířeno na 1 000 hodin a zahrnuje neomezený počet obrazovek. Součástí je také nová síť Magnolia Network .„Cílem těchto přidaných funkcí je snížit odliv zákazníků,“ říká Laura Martinová ze společnosti Needham, která poznamenává, že po testování A/B, které mělo rozhodnout, jaký přístup zvolit ke zvýšení cen, společnost FUBO zjistila, že „protože její dražší plány zahrnují více kanálů a hodin úložiště DVR a také více souběžných streamů sledování, zákazníci se více zapojili a odliv byl nižší.“ A to „maximalizuje LTV na zákazníka“.Zdroj: UnsplashMartin nicméně očekává, že zvýšení cen bude mít ve druhém čtvrtletí za následek „vyšší odliv zákazníků“, ačkoli pozitivním efektem budou „vyšší marže a vyšší FCF“.Chcete využít této příležitosti?Celkově si pětihvězdičková analytička ponechala na akcie FUBO rating Buy a cílovou cenu 15 USD. Tato cílová cena představuje potenciál růstu o neuvěřitelných 145 %. Martinův cíl je těsně pod průměrnou cílovou hodnotou 15,25 USD, která by měla v příštím roce přinést výnosy ve výši ~150 %. To jsou velké zisky, které se předpokládají navzdory smíšenému hodnocení; konsenzus analytiků hodnotí tuto akcii jako mírně kupovanou na základě 6 kupujících oproti 5 držícím.
Společnost OpenAI, známá především díky svému modelu ChatGPT, dokončila zásadní restrukturalizaci, která znamená významný posun nejen pro samotnou firmu, ale...