Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Řešení toxických klientů jako klíčový způsob prevence vyhoření

Unavení, vyčerpaní, vysílení: To je jen několik klíčových slov, kterými se průměrný pracovník může v dnešní době popsat.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
16 května, 2022
5 min. čtení
lighted candle wick

Zdroj: Unsplash

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

A kdo se jim může divit, když vstupujeme do třetího roku pandemie? V porovnání s „dřívějšími časy“ pracují zaměstnanci na dálku déle, účastní se více schůzek a žonglují s větším počtem komunikačních kanálů. Podle společnosti Zendesk více než čtvrtina pracujících dospělých Američanů uvádí, že nyní trpí nějakou formou deprese, a téměř 60 % uvádí negativní účinky stresu na pracovišti.

Proto by nemělo být překvapením, když 47,4 milionu Američanů dalo v loňském roce výpověď – a dalších 52 % se chystá odejít. Jistě, k tomuto masovému odchodu přispělo nespočet faktorů, ale stojí za zmínku, že toxická kultura je hlavním prediktorem dobrovolné fluktuace. Ve skutečnosti je podle MIT Sloan Management Review 10,4krát pravděpodobnější, že toxická kultura vyžene zaměstnance ze dveří, pokud ji porovnáme s platem.

Škodlivé pracovní prostředí se nerozlišuje podle odvětví, ale agentury zaměřené na klienty jsou jednou z konkrétních společností, které se staly živnou půdou pro vyhoření zaměstnanců způsobené kulturou. Nemusíme chodit daleko, abychom zjistili proč: Agentury se starají o spokojenost klientů, takže vztahy s nimi mají často přednost před duševním zdravím a spokojeností zaměstnanců. Snažit se, aby byl každý klient vždy spokojený, je však bláhový úkol, a když jsou klienti nerozumní nebo neuctiví – a takové chování zůstává bez kontroly -, vytváří to nepřiměřený tlak na vztah mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem.

Když se tedy zabýváme tím, jak předcházet vyhoření zaměstnanců, musíme také mluvit o tom, jak se vypořádat s toxickými klienty. Vyzkoušejte několik z těchto tipů.

VYUŽITÍ NÁSTROJE PRO ZPĚTNOU VAZBU OD ZAMĚSTNANCŮ

Zdroj: Unsplash

Nemůžete řešit problémy, o kterých nevíte. Abyste mohli sledovat stav svých klientů (a co je důležitější, jak členové vašeho týmu tyto vztahy vnímají), zaveďte systém zpětné vazby. Nezapomeňte, že zaměstnanci nejsou vždy ochotní poskytovat informace, zejména pokud tuší, že se jim to při hodnocení výkonu vymstí.

Advertisement

Průzkumy však ukázaly, že zaměstnanci mohou být více nakloněni poskytovat zpětnou vazbu o společnosti, své pracovní zátěži a stavu kultury organizace, pokud by byla anonymizovaná. Pro srovnání, z mnoha nástrojů pro zpětnou vazbu od zaměstnanců je k dispozici naše společnost, která ke sběru anonymní zpětné vazby používá Officevibe. Umožňuje členům týmu nahlásit zpětnou vazbu a zahájit rozhovor s vyšším vedením, pokud se věci nevyvíjejí dobře. Pomohlo nám to dostat se před mnoho ošemetných situací.

Chcete využít této příležitosti?

Tyto druhy zpětné vazby jsou také velmi důležité pro prevenci vyhoření, které není přímo spojeno s toxickým chováním. Někdy vyhoření zaměstnanců pramení z nudy. Zvažte několik klíčových otázek: Žádáte po svých zaměstnancích, aby plnili opakující se, monotónní úkoly? Neustále jim přidělujete běžné klienty, kteří jim nepomáhají v růstu?

To jsou důležité informace, které můžete získat z nástrojů zpětné vazby od zaměstnanců. Pak můžete podniknout kroky proti „nudě“ zaměstnanců.

Jedním ze způsobů, jak této zhoubné síle v naší společnosti předcházíme, je pravidelná rotace týmů, která jim umožní vzájemné proškolení, seznámení s různými klienty a perspektivami a udržení jejich pracovních zkušeností v novém stavu.

VYHNĚTE SE PASTI ZVRÁCENÝCH POBÍDEK

woman covering face with both hands closeup photography
Zdroj: Unsplash

K vyhoření zaměstnanců dochází také tehdy, když vedoucí pracovníci požadují po svých lidech, aby dělali příliš mnoho pro příliš mnoho nadřízených.

Dbejte proto na to, abyste se nedostali do pasti zvrácených pobídek. Co jsou to zvrácené pobídky? Řekněme, že finančně odměňujete střední manažery, pokud jejich tým rychleji odvede více práce. Bez jakéhokoli dalšího kontextu nebo pokynů se tito manažeři mohou rozhodnout použít klacek místo mrkve – například tím, že budou své týmy příliš dlouho zaměstnávat nebo budou vést bojovnou komunikaci. Jinými slovy, pokud odměny manažerů závisí na produktivitě jejich přímých podřízených, mohou se chovat toxicky, což podporuje vyhoření zaměstnanců.

Místo toho upravte motivační strukturu tak, abyste zajistili, že práce vašich týmů nebude nikdy přímo motivována. Používáme například pobídky, které fungují napříč celým týmem, jako je stanovení přiměřených očekávání klientů a jejich společné naplňování.

OPUSŤTE PŘÍSTUP LAISSEZ-FAIRE

Free to use license. Please attribute source back to "useproof.com".
Zdroj: Unsplash

Jedním z nejlepších způsobů, jak motivovat zaměstnance, je dát jim možnost ozvat se, když vidí něco, co je v rozporu s hodnotami vaší organizace.

Přesto, mají vaši zaměstnanci, kteří se obracejí na klienty, někoho, na koho se mohou obrátit po nevhodné interakci s klientem nebo když klient vznese nepřiměřený nebo problematický požadavek? Pokud je odpověď „ne“, pak je třeba zavést jasný řetězec příkazů.

Dejte zaměstnancům interní kontaktní místo, na které se mohou obrátit, když je třeba něco eskalovat na vedení. Bude spousta situací, kdy se vaši zaměstnanci budou cítit pohodlně, když budou situaci řešit sami, ale když jim poskytnete náležitou interní podporu, pomůžete jim zabránit vyhoření zaměstnanců a naučíte je, jak se s toxickými klienty vypořádat vlastním příkladem.

A pokud se přece jen zapletete do vztahu s toxickým klientem, nebojte se dát si říct. Může to znamenat, že necháte peníze na stole, ale jednání v nejlepším zájmu vašeho týmu je vždy lepší dlouhodobou investicí. Pokud se zavážete k odchodu od problematických vztahů s klienty, váš tým bude vědět, že mu kryjete záda.

A kdo se jim může divit, když vstupujeme do třetího roku pandemie? V porovnání s „dřívějšími časy“ pracují zaměstnanci na dálku déle, účastní se více schůzek a žonglují s větším počtem komunikačních kanálů. Podle společnosti Zendesk více než čtvrtina pracujících dospělých Američanů uvádí, že nyní trpí nějakou formou deprese, a téměř 60 % uvádí negativní účinky stresu na pracovišti.Proto by nemělo být překvapením, když 47,4 milionu Američanů dalo v loňském roce výpověď – a dalších 52 % se chystá odejít. Jistě, k tomuto masovému odchodu přispělo nespočet faktorů, ale stojí za zmínku, že toxická kultura je hlavním prediktorem dobrovolné fluktuace. Ve skutečnosti je podle MIT Sloan Management Review 10,4krát pravděpodobnější, že toxická kultura vyžene zaměstnance ze dveří, pokud ji porovnáme s platem.Škodlivé pracovní prostředí se nerozlišuje podle odvětví, ale agentury zaměřené na klienty jsou jednou z konkrétních společností, které se staly živnou půdou pro vyhoření zaměstnanců způsobené kulturou. Nemusíme chodit daleko, abychom zjistili proč: Agentury se starají o spokojenost klientů, takže vztahy s nimi mají často přednost před duševním zdravím a spokojeností zaměstnanců. Snažit se, aby byl každý klient vždy spokojený, je však bláhový úkol, a když jsou klienti nerozumní nebo neuctiví – a takové chování zůstává bez kontroly -, vytváří to nepřiměřený tlak na vztah mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem.Když se tedy zabýváme tím, jak předcházet vyhoření zaměstnanců, musíme také mluvit o tom, jak se vypořádat s toxickými klienty. Vyzkoušejte několik z těchto tipů.Zdroj: UnsplashNemůžete řešit problémy, o kterých nevíte. Abyste mohli sledovat stav svých klientů , zaveďte systém zpětné vazby. Nezapomeňte, že zaměstnanci nejsou vždy ochotní poskytovat informace, zejména pokud tuší, že se jim to při hodnocení výkonu vymstí.Průzkumy však ukázaly, že zaměstnanci mohou být více nakloněni poskytovat zpětnou vazbu o společnosti, své pracovní zátěži a stavu kultury organizace, pokud by byla anonymizovaná. Pro srovnání, z mnoha nástrojů pro zpětnou vazbu od zaměstnanců je k dispozici naše společnost, která ke sběru anonymní zpětné vazby používá Officevibe. Umožňuje členům týmu nahlásit zpětnou vazbu a zahájit rozhovor s vyšším vedením, pokud se věci nevyvíjejí dobře. Pomohlo nám to dostat se před mnoho ošemetných situací.Chcete využít této příležitosti?Tyto druhy zpětné vazby jsou také velmi důležité pro prevenci vyhoření, které není přímo spojeno s toxickým chováním. Někdy vyhoření zaměstnanců pramení z nudy. Zvažte několik klíčových otázek: Žádáte po svých zaměstnancích, aby plnili opakující se, monotónní úkoly? Neustále jim přidělujete běžné klienty, kteří jim nepomáhají v růstu?To jsou důležité informace, které můžete získat z nástrojů zpětné vazby od zaměstnanců. Pak můžete podniknout kroky proti „nudě“ zaměstnanců.Jedním ze způsobů, jak této zhoubné síle v naší společnosti předcházíme, je pravidelná rotace týmů, která jim umožní vzájemné proškolení, seznámení s různými klienty a perspektivami a udržení jejich pracovních zkušeností v novém stavu.Zdroj: UnsplashK vyhoření zaměstnanců dochází také tehdy, když vedoucí pracovníci požadují po svých lidech, aby dělali příliš mnoho pro příliš mnoho nadřízených.Dbejte proto na to, abyste se nedostali do pasti zvrácených pobídek. Co jsou to zvrácené pobídky? Řekněme, že finančně odměňujete střední manažery, pokud jejich tým rychleji odvede více práce. Bez jakéhokoli dalšího kontextu nebo pokynů se tito manažeři mohou rozhodnout použít klacek místo mrkve – například tím, že budou své týmy příliš dlouho zaměstnávat nebo budou vést bojovnou komunikaci. Jinými slovy, pokud odměny manažerů závisí na produktivitě jejich přímých podřízených, mohou se chovat toxicky, což podporuje vyhoření zaměstnanců.Místo toho upravte motivační strukturu tak, abyste zajistili, že práce vašich týmů nebude nikdy přímo motivována. Používáme například pobídky, které fungují napříč celým týmem, jako je stanovení přiměřených očekávání klientů a jejich společné naplňování.Zdroj: UnsplashJedním z nejlepších způsobů, jak motivovat zaměstnance, je dát jim možnost ozvat se, když vidí něco, co je v rozporu s hodnotami vaší organizace.Přesto, mají vaši zaměstnanci, kteří se obracejí na klienty, někoho, na koho se mohou obrátit po nevhodné interakci s klientem nebo když klient vznese nepřiměřený nebo problematický požadavek? Pokud je odpověď „ne“, pak je třeba zavést jasný řetězec příkazů.Dejte zaměstnancům interní kontaktní místo, na které se mohou obrátit, když je třeba něco eskalovat na vedení. Bude spousta situací, kdy se vaši zaměstnanci budou cítit pohodlně, když budou situaci řešit sami, ale když jim poskytnete náležitou interní podporu, pomůžete jim zabránit vyhoření zaměstnanců a naučíte je, jak se s toxickými klienty vypořádat vlastním příkladem.A pokud se přece jen zapletete do vztahu s toxickým klientem, nebojte se dát si říct. Může to znamenat, že necháte peníze na stole, ale jednání v nejlepším zájmu vašeho týmu je vždy lepší dlouhodobou investicí. Pokud se zavážete k odchodu od problematických vztahů s klienty, váš tým bude vědět, že mu kryjete záda.
Tagy: businessprácestresvyhoření


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    21:11

    Analýza: Američtí spotřebitelé kávy čelí rostoucím cenám navzdory Trumpovým úpravám tarifů

    21:05

    Index spotřebitelské důvěry v Michiganu mírně vzrostl, ale nesplnil očekávání.

    21:02

    Významná transformace: Čínské společnosti mění cenné stromy a čaj na digitální aktiva

    20:56

    Spotřebitelská důvěra v eurozóně klesla v prosinci na -14,6.

    20:50

    Oracle a Micron Technology byly v pátek významnými pohyby akcií s tržní kapitalizací.

    20:42

    Akcie AOD dosáhly 52týdenního maxima na $9,78.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Shutterstock
    Akcie

    Akcie společnosti Nvidia patří k nejlevnějším za dekádu, tvrdí Bernstein

    19 prosince, 2025

    Akcie společnosti Nvidia se na konci roku 2025 dostaly do situace, která je z historického pohledu poměrně výjimečná.

    Zdroj: Getty Images

    Akcie výrobce generátorů Generac oslabily, Wells Fargo vidí nákupní příležitost

    19 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Proč zvážit akcie Rivian před příchodem vozů s umělou inteligencí

    19 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie Core Scientific jsou s výhledem na rok 2026 atraktivní příležitostí

    19 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie ServiceNow prudce oslabily, Bernstein vidí výjimečnou příležitost

    18 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Nanhua Futures Co., Ltd.

    Datum IPO: 22 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 8,61–11,48 miliardy HKD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    S&P 500 posiluje s oživením technologického sektoru, inflace klesá

    18 prosince, 2025

    Central Bank Company a Ultra Green IPO na závěr roku potvrdily hype kolem emisí

    17 prosince, 2025

    S&P 500 klesá s propadem v technologickém sektoru, Nvidia nadále roste

    15 prosince, 2025

    Index S&P 500 uzavřel níže, Oracle a Nvidia zařídily propad AI sektoru

    17 prosince, 2025

    S&P 500 klesá kvůli výprodeji velkých technologických společností

    15 prosince, 2025

    Index S&P 500 uzavřel výše díky boomu technologických akcií

    18 prosince, 2025

    S&P 500 roste, pokračující oživení vedené AI posiluje celý trh

    19 prosince, 2025

    S&P 500 klesá kvůli obavám o ekonomiku USA; Tesla dosáhla rekordního závěru

    16 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Shutterstock
    AI

    Broadcom a další čipové akcie patří mezi hlavní sázky J.P. Morgan pro rok 2026

    17 prosince, 2025

    Obavy z možné bubliny v oblasti umělé inteligence na finančních trzích v posledních měsících sílí.

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost
      Kontaktujte nás

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.