Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    BETA 4 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    NAVN 30 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    BETA 4 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    NAVN 30 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Řešení toxických klientů jako klíčový způsob prevence vyhoření

Unavení, vyčerpaní, vysílení: To je jen několik klíčových slov, kterými se průměrný pracovník může v dnešní době popsat.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
16 května, 2022
5 min. čtení
lighted candle wick

Zdroj: Unsplash

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

A kdo se jim může divit, když vstupujeme do třetího roku pandemie? V porovnání s „dřívějšími časy“ pracují zaměstnanci na dálku déle, účastní se více schůzek a žonglují s větším počtem komunikačních kanálů. Podle společnosti Zendesk více než čtvrtina pracujících dospělých Američanů uvádí, že nyní trpí nějakou formou deprese, a téměř 60 % uvádí negativní účinky stresu na pracovišti.

Proto by nemělo být překvapením, když 47,4 milionu Američanů dalo v loňském roce výpověď – a dalších 52 % se chystá odejít. Jistě, k tomuto masovému odchodu přispělo nespočet faktorů, ale stojí za zmínku, že toxická kultura je hlavním prediktorem dobrovolné fluktuace. Ve skutečnosti je podle MIT Sloan Management Review 10,4krát pravděpodobnější, že toxická kultura vyžene zaměstnance ze dveří, pokud ji porovnáme s platem.

Škodlivé pracovní prostředí se nerozlišuje podle odvětví, ale agentury zaměřené na klienty jsou jednou z konkrétních společností, které se staly živnou půdou pro vyhoření zaměstnanců způsobené kulturou. Nemusíme chodit daleko, abychom zjistili proč: Agentury se starají o spokojenost klientů, takže vztahy s nimi mají často přednost před duševním zdravím a spokojeností zaměstnanců. Snažit se, aby byl každý klient vždy spokojený, je však bláhový úkol, a když jsou klienti nerozumní nebo neuctiví – a takové chování zůstává bez kontroly -, vytváří to nepřiměřený tlak na vztah mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem.

Když se tedy zabýváme tím, jak předcházet vyhoření zaměstnanců, musíme také mluvit o tom, jak se vypořádat s toxickými klienty. Vyzkoušejte několik z těchto tipů.

VYUŽITÍ NÁSTROJE PRO ZPĚTNOU VAZBU OD ZAMĚSTNANCŮ

Zdroj: Unsplash

Nemůžete řešit problémy, o kterých nevíte. Abyste mohli sledovat stav svých klientů (a co je důležitější, jak členové vašeho týmu tyto vztahy vnímají), zaveďte systém zpětné vazby. Nezapomeňte, že zaměstnanci nejsou vždy ochotní poskytovat informace, zejména pokud tuší, že se jim to při hodnocení výkonu vymstí.

Advertisement

Průzkumy však ukázaly, že zaměstnanci mohou být více nakloněni poskytovat zpětnou vazbu o společnosti, své pracovní zátěži a stavu kultury organizace, pokud by byla anonymizovaná. Pro srovnání, z mnoha nástrojů pro zpětnou vazbu od zaměstnanců je k dispozici naše společnost, která ke sběru anonymní zpětné vazby používá Officevibe. Umožňuje členům týmu nahlásit zpětnou vazbu a zahájit rozhovor s vyšším vedením, pokud se věci nevyvíjejí dobře. Pomohlo nám to dostat se před mnoho ošemetných situací.

Chcete využít této příležitosti?

Tyto druhy zpětné vazby jsou také velmi důležité pro prevenci vyhoření, které není přímo spojeno s toxickým chováním. Někdy vyhoření zaměstnanců pramení z nudy. Zvažte několik klíčových otázek: Žádáte po svých zaměstnancích, aby plnili opakující se, monotónní úkoly? Neustále jim přidělujete běžné klienty, kteří jim nepomáhají v růstu?

To jsou důležité informace, které můžete získat z nástrojů zpětné vazby od zaměstnanců. Pak můžete podniknout kroky proti „nudě“ zaměstnanců.

Jedním ze způsobů, jak této zhoubné síle v naší společnosti předcházíme, je pravidelná rotace týmů, která jim umožní vzájemné proškolení, seznámení s různými klienty a perspektivami a udržení jejich pracovních zkušeností v novém stavu.

VYHNĚTE SE PASTI ZVRÁCENÝCH POBÍDEK

woman covering face with both hands closeup photography
Zdroj: Unsplash

K vyhoření zaměstnanců dochází také tehdy, když vedoucí pracovníci požadují po svých lidech, aby dělali příliš mnoho pro příliš mnoho nadřízených.

Dbejte proto na to, abyste se nedostali do pasti zvrácených pobídek. Co jsou to zvrácené pobídky? Řekněme, že finančně odměňujete střední manažery, pokud jejich tým rychleji odvede více práce. Bez jakéhokoli dalšího kontextu nebo pokynů se tito manažeři mohou rozhodnout použít klacek místo mrkve – například tím, že budou své týmy příliš dlouho zaměstnávat nebo budou vést bojovnou komunikaci. Jinými slovy, pokud odměny manažerů závisí na produktivitě jejich přímých podřízených, mohou se chovat toxicky, což podporuje vyhoření zaměstnanců.

Místo toho upravte motivační strukturu tak, abyste zajistili, že práce vašich týmů nebude nikdy přímo motivována. Používáme například pobídky, které fungují napříč celým týmem, jako je stanovení přiměřených očekávání klientů a jejich společné naplňování.

OPUSŤTE PŘÍSTUP LAISSEZ-FAIRE

Free to use license. Please attribute source back to "useproof.com".
Zdroj: Unsplash

Jedním z nejlepších způsobů, jak motivovat zaměstnance, je dát jim možnost ozvat se, když vidí něco, co je v rozporu s hodnotami vaší organizace.

Přesto, mají vaši zaměstnanci, kteří se obracejí na klienty, někoho, na koho se mohou obrátit po nevhodné interakci s klientem nebo když klient vznese nepřiměřený nebo problematický požadavek? Pokud je odpověď „ne“, pak je třeba zavést jasný řetězec příkazů.

Dejte zaměstnancům interní kontaktní místo, na které se mohou obrátit, když je třeba něco eskalovat na vedení. Bude spousta situací, kdy se vaši zaměstnanci budou cítit pohodlně, když budou situaci řešit sami, ale když jim poskytnete náležitou interní podporu, pomůžete jim zabránit vyhoření zaměstnanců a naučíte je, jak se s toxickými klienty vypořádat vlastním příkladem.

A pokud se přece jen zapletete do vztahu s toxickým klientem, nebojte se dát si říct. Může to znamenat, že necháte peníze na stole, ale jednání v nejlepším zájmu vašeho týmu je vždy lepší dlouhodobou investicí. Pokud se zavážete k odchodu od problematických vztahů s klienty, váš tým bude vědět, že mu kryjete záda.

A kdo se jim může divit, když vstupujeme do třetího roku pandemie? V porovnání s „dřívějšími časy“ pracují zaměstnanci na dálku déle, účastní se více schůzek a žonglují s větším počtem komunikačních kanálů. Podle společnosti Zendesk více než čtvrtina pracujících dospělých Američanů uvádí, že nyní trpí nějakou formou deprese, a téměř 60 % uvádí negativní účinky stresu na pracovišti.Proto by nemělo být překvapením, když 47,4 milionu Američanů dalo v loňském roce výpověď – a dalších 52 % se chystá odejít. Jistě, k tomuto masovému odchodu přispělo nespočet faktorů, ale stojí za zmínku, že toxická kultura je hlavním prediktorem dobrovolné fluktuace. Ve skutečnosti je podle MIT Sloan Management Review 10,4krát pravděpodobnější, že toxická kultura vyžene zaměstnance ze dveří, pokud ji porovnáme s platem.Škodlivé pracovní prostředí se nerozlišuje podle odvětví, ale agentury zaměřené na klienty jsou jednou z konkrétních společností, které se staly živnou půdou pro vyhoření zaměstnanců způsobené kulturou. Nemusíme chodit daleko, abychom zjistili proč: Agentury se starají o spokojenost klientů, takže vztahy s nimi mají často přednost před duševním zdravím a spokojeností zaměstnanců. Snažit se, aby byl každý klient vždy spokojený, je však bláhový úkol, a když jsou klienti nerozumní nebo neuctiví – a takové chování zůstává bez kontroly -, vytváří to nepřiměřený tlak na vztah mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem.Když se tedy zabýváme tím, jak předcházet vyhoření zaměstnanců, musíme také mluvit o tom, jak se vypořádat s toxickými klienty. Vyzkoušejte několik z těchto tipů.Zdroj: UnsplashNemůžete řešit problémy, o kterých nevíte. Abyste mohli sledovat stav svých klientů , zaveďte systém zpětné vazby. Nezapomeňte, že zaměstnanci nejsou vždy ochotní poskytovat informace, zejména pokud tuší, že se jim to při hodnocení výkonu vymstí.Průzkumy však ukázaly, že zaměstnanci mohou být více nakloněni poskytovat zpětnou vazbu o společnosti, své pracovní zátěži a stavu kultury organizace, pokud by byla anonymizovaná. Pro srovnání, z mnoha nástrojů pro zpětnou vazbu od zaměstnanců je k dispozici naše společnost, která ke sběru anonymní zpětné vazby používá Officevibe. Umožňuje členům týmu nahlásit zpětnou vazbu a zahájit rozhovor s vyšším vedením, pokud se věci nevyvíjejí dobře. Pomohlo nám to dostat se před mnoho ošemetných situací.Chcete využít této příležitosti?Tyto druhy zpětné vazby jsou také velmi důležité pro prevenci vyhoření, které není přímo spojeno s toxickým chováním. Někdy vyhoření zaměstnanců pramení z nudy. Zvažte několik klíčových otázek: Žádáte po svých zaměstnancích, aby plnili opakující se, monotónní úkoly? Neustále jim přidělujete běžné klienty, kteří jim nepomáhají v růstu?To jsou důležité informace, které můžete získat z nástrojů zpětné vazby od zaměstnanců. Pak můžete podniknout kroky proti „nudě“ zaměstnanců.Jedním ze způsobů, jak této zhoubné síle v naší společnosti předcházíme, je pravidelná rotace týmů, která jim umožní vzájemné proškolení, seznámení s různými klienty a perspektivami a udržení jejich pracovních zkušeností v novém stavu.Zdroj: UnsplashK vyhoření zaměstnanců dochází také tehdy, když vedoucí pracovníci požadují po svých lidech, aby dělali příliš mnoho pro příliš mnoho nadřízených.Dbejte proto na to, abyste se nedostali do pasti zvrácených pobídek. Co jsou to zvrácené pobídky? Řekněme, že finančně odměňujete střední manažery, pokud jejich tým rychleji odvede více práce. Bez jakéhokoli dalšího kontextu nebo pokynů se tito manažeři mohou rozhodnout použít klacek místo mrkve – například tím, že budou své týmy příliš dlouho zaměstnávat nebo budou vést bojovnou komunikaci. Jinými slovy, pokud odměny manažerů závisí na produktivitě jejich přímých podřízených, mohou se chovat toxicky, což podporuje vyhoření zaměstnanců.Místo toho upravte motivační strukturu tak, abyste zajistili, že práce vašich týmů nebude nikdy přímo motivována. Používáme například pobídky, které fungují napříč celým týmem, jako je stanovení přiměřených očekávání klientů a jejich společné naplňování.Zdroj: UnsplashJedním z nejlepších způsobů, jak motivovat zaměstnance, je dát jim možnost ozvat se, když vidí něco, co je v rozporu s hodnotami vaší organizace.Přesto, mají vaši zaměstnanci, kteří se obracejí na klienty, někoho, na koho se mohou obrátit po nevhodné interakci s klientem nebo když klient vznese nepřiměřený nebo problematický požadavek? Pokud je odpověď „ne“, pak je třeba zavést jasný řetězec příkazů.Dejte zaměstnancům interní kontaktní místo, na které se mohou obrátit, když je třeba něco eskalovat na vedení. Bude spousta situací, kdy se vaši zaměstnanci budou cítit pohodlně, když budou situaci řešit sami, ale když jim poskytnete náležitou interní podporu, pomůžete jim zabránit vyhoření zaměstnanců a naučíte je, jak se s toxickými klienty vypořádat vlastním příkladem.A pokud se přece jen zapletete do vztahu s toxickým klientem, nebojte se dát si říct. Může to znamenat, že necháte peníze na stole, ale jednání v nejlepším zájmu vašeho týmu je vždy lepší dlouhodobou investicí. Pokud se zavážete k odchodu od problematických vztahů s klienty, váš tým bude vědět, že mu kryjete záda.
Tagy: businessprácestresvyhoření

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. InstaForex: Slabá regulace, nevýhodné podmínky a vlastnická struktura z Ruska
      2. ČNB udělila UniCredit Bank pokutu za chybné účtování karetních plateb
      3. ČNB udělila pokutu Nordbridge Investments za neoprávněné vklady
      4. SoFi Technologies potvrzuje ziskovost a sílí v digitálním bankovnictví
      5. IPO Ambiq Micro ukazuje rostoucí zájem o úsporné čipy pro umělou inteligenci
      6. Morgan Stanley otevírá kryptoměny všem investorům: nový milník na Wall Street
      7. AI přetváří svět práce a posouvá hranice tradiční kanceláře
      8. Růst výdajů na AI infrastrukturu otevírá nové investiční příležitosti
      9. Švýcarská HSBC vypovídá klienty ze Středního východu kvůli kontrole regulátora
      10. Úroky na spořicích účtech zůstávají stabilní kolem tří procent
      Advertisement

      Breaking.

      04:09

      Digital Realty a NVIDIA: Nové standardy pro AI infrastrukturu!

      04:06

      Sanmina překvapila: Marže rostou, akvizice posílila tržní pozici

      04:02

      Exact Sciences lámou rekordy: Tržby a zisky prudce rostou!

      03:27

      Starbucks míří na čínský trh: Nové partnerství za miliardy!

      03:23

      Navitas mění strategii: Sází na růst v AI a energetice

      03:10

      Italský průmysl na prahu obratu: PMI překvapuje ekonomiky

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Akcie IREN skokově rostou díky zásadní dohodě s Microsoftem o AI kapacitě

      3 listopadu, 2025

      Společnost IREN Limited se dostala do centra zájmu investorů poté, co oznámila uzavření rozsáhlé dohody s Microsoftem v hodnotě 9,7...

      Zdroj: Unsplash

      Piper Sandler doporučuje po silných výsledcích kupovat akcie Roku

      3 listopadu, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Boston Scientific jako silná alternativa pro investory mimo sektor AI

      3 listopadu, 2025
      Zdroj: Getty Images

      BofA označuje akcie s největším růstovým potenciálem před výsledky

      3 listopadu, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Společnosti s pozitivní dynamikou před vyhlášením výsledků

      3 listopadu, 2025

      IPO Radar.

      BETA Technologies, Inc.

      Datum IPO: 4 listopadu, 2025
      Potenciální ocenění: 7,2 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Inflace v eurozóně se blíží cíli, ECB drží úrokové sazby beze změny

      2 listopadu, 2025

      Exxon a Chevron překonaly očekávání, i když jejich zisky klesají

      1 listopadu, 2025

      S&P 500 klesá, technologický sektor utrpěl velký propad kvůli Metě a Microsoftu

      30 října, 2025

      Vládní program podle odborníků slibuje víc, než si Česko může dovolit

      1 listopadu, 2025

      S&P 500 klesá v důsledku propadu velkých technologických společností

      30 října, 2025

      Zlato klesá po ochlazení očekávání snížení sazeb, říjen však končí růstem

      2 listopadu, 2025

      Nvidia a Amazon se stávají symbolem růstu technologických akcií

      3 listopadu, 2025

      S&P 500 uzavřel výše, Amazon posílil díky výsledkům za 3. čtvrtletí

      31 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Citi vidí další růst pro těžaře Gold Fields díky rekordně drahému zlatu

      29 října, 2025

      Společnost Gold Fields patří mezi nejvýznamnější těžaře zlata na světě a v letošním roce se ocitla v centru pozornosti investorů.

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      • Pomoc investorům
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.