Akcie Roku (NASDAQ:ROKU) vzrostly na začátku obchodování o 3 % poté, co společnost uzavřela dohodu o partnerství se společností Walmart (NYSE:WMT). Podle dohody společností bude Walmart exkluzivně prodávat „featured“ produkty uživatelům televizního streamovacího operačního systému Roku. Díky reklamám elektronického obchodu Roku budou moci uživatelé operačního systému nakupovat produkty Walmart přímo ze svých televizorů. Společnost Walmart pak bude výrobky zasílat spotřebitelům přímo domů.
„Snažíme se spojit se zákazníky tam, kde již tráví čas, a zkrátit tak vzdálenost od objevení a inspirace k nákupu,“ vysvětlil William White, šéf marketingu společnosti Walmart. „Díky spolupráci s Roku jsme prvním maloobchodním prodejcem na trhu, který zákazníkům přináší nový zážitek z nakupování a bezproblémové odbavení na největší obrazovce v jejich domovech – na jejich televizoru,“ dodal White.
Matthew Thornton, analytik společnosti Truist, ve svém dnešním sdělení investorům napsal, že partnerství se společností Walmart bude pro společnost Roku přínosem. Konkrétně se Thornton domnívá, že společnost Roku povzbudí vysoké prodeje jejích reklam pro elektronický obchod a může se rozhodnout prodat je dalším firmám. Mezi možné klienty by mohly patřit „maloobchodní společnosti, služby a cestovní ruch“. Platforma by mohla vést k tomu, že obchodníci budou mít větší zájem o reklamu na Roku, dodal Thornton, který ponechal cílovou cenu 150 USD a rating „koupit“ pro akcie ROKU.
V posledních dnech se objevily spekulace, že společnost Netflix (NASDAQ:NFLX) bude usilovat o převzetí Roku. Druhá jmenovaná společnost se nedávno rozhodla zabránit svým zaměstnancům v obchodování s akciemi ROKU a podle zpráv se v řadách zaměstnanců Roku hovoří o převzetí firmy společností Netflix.
Řada analytiků se k vyhlídkám takové transakce staví skepticky. Podle serveru Seeking Alpha, který se odvolává na jinou webovou stránku The Information, však společnosti Netflix a Roku diskutovaly o možnosti spolupráce v oblasti reklam.

Akcie Roku vzrostly na začátku obchodování o 3 % poté, co společnost uzavřela dohodu o partnerství se společností Walmart . Podle dohody společností bude Walmart exkluzivně prodávat „featured“ produkty uživatelům televizního streamovacího operačního systému Roku. Díky reklamám elektronického obchodu Roku budou moci uživatelé operačního systému nakupovat produkty Walmart přímo ze svých televizorů. Společnost Walmart pak bude výrobky zasílat spotřebitelům přímo domů.„Snažíme se spojit se zákazníky tam, kde již tráví čas, a zkrátit tak vzdálenost od objevení a inspirace k nákupu,“ vysvětlil William White, šéf marketingu společnosti Walmart. „Díky spolupráci s Roku jsme prvním maloobchodním prodejcem na trhu, který zákazníkům přináší nový zážitek z nakupování a bezproblémové odbavení na největší obrazovce v jejich domovech – na jejich televizoru,“ dodal White.Matthew Thornton, analytik společnosti Truist, ve svém dnešním sdělení investorům napsal, že partnerství se společností Walmart bude pro společnost Roku přínosem. Konkrétně se Thornton domnívá, že společnost Roku povzbudí vysoké prodeje jejích reklam pro elektronický obchod a může se rozhodnout prodat je dalším firmám. Mezi možné klienty by mohly patřit „maloobchodní společnosti, služby a cestovní ruch“. Platforma by mohla vést k tomu, že obchodníci budou mít větší zájem o reklamu na Roku, dodal Thornton, který ponechal cílovou cenu 150 USD a rating „koupit“ pro akcie ROKU.V posledních dnech se objevily spekulace, že společnost Netflix bude usilovat o převzetí Roku. Druhá jmenovaná společnost se nedávno rozhodla zabránit svým zaměstnancům v obchodování s akciemi ROKU a podle zpráv se v řadách zaměstnanců Roku hovoří o převzetí firmy společností Netflix.Řada analytiků se k vyhlídkám takové transakce staví skepticky. Podle serveru Seeking Alpha, který se odvolává na jinou webovou stránku The Information, však společnosti Netflix a Roku diskutovaly o možnosti spolupráce v oblasti reklam.