Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Ceny akcií společností Amazon a Shopify se v posledních měsících propadly

Není žádným tajemstvím, že mnoho hlavních akcií se ocitlo ve velkém poklesu.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
16 června, 2022
7 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Ještě podivnější však je, že ceny akcií společností Amazon (AMZN 5,73 %) a Shopify (SHOP 13,85 %) jsou dnes na nižších úrovních než před dvěma lety. Mějte na paměti, že před dvěma lety byla polovina května 2020 – tedy doba, kdy rozsah pandemie COVID-19 byl ještě všeobecně neznámý, zuřila nezaměstnanost a vládní podpora se ještě nedostavila.

Zde se dozvíte, proč by tyto dvě růstové akcie mohly stát za zvážení, a to i přes nedávný pokles jejich ceny.

Případ pro Amazon

Přestože se jedná o jednu z nejvlivnějších a nejmocnějších společností na světě, akcie Amazonu jsou dnes téměř o 12 % níže než před dvěma lety a oproti svému historickému maximu klesly o více než 42 %.

Zdroj: Getty Images

Amazon se potýká s pomalejším růstem, nestálým peněžním tokem a spornou ziskovostí, protože zůstává věrný své staré strategii reinvestovat do svého podnikání co nejvíce. Tato strategie je vysoce riziková v tom smyslu, že růst společnosti Amazon musí být dostatečně velký, aby ospravedlnil nedostatek zisku. V tuto chvíli tomu tak není a její akcie se podle toho prodávají.

V roce 2012 společnost Amazon vydělala 61 miliard dolarů na tržbách a prodělala 39 milionů dolarů. O deset let později, v roce 2021, Amazon dosáhl tržeb 470 miliard dolarů a zaúčtoval zisk 33,4 miliardy dolarů. To je více než sedminásobný nárůst tržeb a značný zisk pro společnost, která před deseti lety prodělávala. Ale je tu jeden háček: Od začátku roku 2012 do prvního dne roku 2022 vzrostla cena akcií Amazonu téměř 18krát. Jinak řečeno, růst společnosti Amazon se projevil v její tržní kapitalizaci, která se zvýšila z necelých 100 miliard dolarů v roce 2012 na více než 1,5 bilionu dolarů na začátku roku 2022.

Advertisement
Zdroj: Shutterstock

Co má celá tato historie společného s dnešním Amazonem? Aby společnost Amazon dokázala podpořit ocenění na 1,5 bilionu dolarů, musí buď udržet vysoké tempo růstu nejvyššího obratu, nebo kompenzovat zpomalující se tempo růstu lepší ziskovostí a kladným volným peněžním tokem. Problémem je, že růst nejvyššího obratu společnosti Amazon se zpomaluje a její volný peněžní tok je záporný, protože společnost v současné době utrácí více hotovosti, než kolik vydělává obchodní činností. To je na trhu, který nemá trpělivost s nadměrným utrácením, šikmá plocha.

Chcete využít této příležitosti?

Silná pozice Amazon Web Services (AWS), která je součástí cloudové výpočetní infrastruktury společnosti, by však neměla zůstat bez povšimnutí. Tržby společnosti AWS za posledních 12 měsíců (TTM) činí 67,1 miliardy USD a provozní výnosy 20,9 miliardy USD, což představuje meziroční nárůst o 38 % a 43 %. Těžko byste hledali samostatnou softwarovou společnost velikosti AWS, jejíž tržby a zisk rostou tak rychlým tempem.

Zdroj: Gettyimages

Jednoduše řečeno, samotná hodnota AWS je dostatečně dobrým důvodem pro nákup akcií Amazonu ve výprodeji. Když k tomu připočteme e-commerce, Amazon Prime Video a pokračující růst služeb vlastněných Amazonem, jako je Twitch, získáme společnost, která má předpoklady vydržet.


Případ pro Shopify

Jestli mi nějaká růstová akcie na tomto trhu připomíná diamant v surovém stavu, je to Shopify. Akcie tohoto elektronického obchodu se nyní nachází o více než 80 % níže než na svém historickém maximu, za poslední dva roky poklesla o více než 50 % a je pod svou cenou z doby před pandemií. Tento výprodej je šokující vzhledem k tomu, o kolik je dnes podnikání společnosti Shopify atraktivnější než před dvěma lety.

person holding space gray iphone 6
Zdroj: Shopify

Přesto je těžké přehlédnout, že investoři se předháněli v ocenění společnosti Shopify na tržní kapitalizaci přes 200 miliard dolarů, než se z ní stala dostatečně velká firma, aby si na tuto tržní kapitalizaci „vydělala“. K podobným situacím však docházelo již dříve. Pokud se podíváme zpět na krach dot-com na počátku roku 2000, i akcie jako Amazon byly velmi nadhodnocené a ze svých historických maxim se propadly o 93 %. Nebyla to chyba Amazonu jako takového, ale spíše to bylo způsobeno tím, že se investoři příliš nadchli a ocenili společnost na základě toho, čím by mohla být, a ne na základě toho, čím v té době byla.

Dnes se růst společnosti Shopify zpomaluje. Ale nenechte se mýlit, firma stále zvyšuje tržby více než 20% tempem, i když má za sebou neuvěřitelné výsledky za rok 2021. Společnost Shopify dosahuje o něco méně než třetiny svých příjmů z podnikání v oblasti Subscription Solutions, což je měsíční plán služeb Shopify. Zbývající dvě třetiny příjmů pochází z jejího byznysu Merchant Solutions, což jsou nástroje, které zákazníci používají k růstu svých prodejů. Společnost Shopify si také bere podíl z hrubého objemu zboží (GMV), což jsou v podstatě tržby, které proudí přes obchodníky Shopify. Podobně jako Visa nebo Mastercard – obě společnosti účtují obchodníkům poplatky, když zákazníci používají kreditní karty – nebo PayPal, který účtuje transakční poplatky, si Shopify také bere podíl z prodeje. Proto není překvapením, že GMV tvoří největší podíl příjmů z Merchant Solutions.

Zdroj: blog.gameball.co

Tato závislost na příjmech z GMV vystavuje společnost Shopify recesi. Pokud její obchodníci ukončí činnost nebo sníží prodeje, Shopify vydělá méně peněz. Je to přesně ten typ obchodního modelu, který je během hospodářského cyklu těžce zasažen. Je to však také obchodní model, který je postaven tak, aby vydržel. Společnost Shopify vyhrává, když její zákazníci vydělávají více peněz. Její zájmy jsou tedy v souladu s tím, aby pomáhala zákazníkům rozvíjet jejich podnikání, aby zvyšovali své předplatné a využívali více služeb společnosti Shopify.

Společnost Shopify má zkrátka předpoklady k růstu, protože stále více podniků přechází na internet a spotřebitelé provádějí více transakcí online. Integrovaná sada nástrojů Shopify je ideální pro malé a střední podniky, které nemají dostatek kapitálu na dražší plány. Shopify však také nabízí flexibilitu, takže klientské firmy mohou časem výdaje škálovat. Na rozdíl od jiných platforem pro elektronické obchodování, které se zaměřují výhradně na malé podniky, může společnost se Shopify začít a růst a zůstat s platformou po celou dobu její existence.

Zdroj: Getty Images


Postupujte opatrně

Když akcie rychle klesají ze svých maxim, kupující mohou být příliš nadšeni, aby stiskli spoušť. Než se však vrhnete do příležitosti po hlavě, věnujte čas pochopení nuancí podniku, včetně potenciálních krátkodobých potíží a největších rizik, která by mohla změnit vaši investiční tezi.

Medvědí trhy si neberou servítky a nemají trpělivost s nevýraznými výsledky. Pokud se podnikání společností Amazon a Shopify v oblasti elektronického obchodování propadne spolu s širší ekonomikou, Wall Street možná nebude váhat a stlačí ceny akcií ještě více dolů. Dokud však zůstane investiční teze nedotčena a společnosti Amazon a Shopify si udrží pozici lídrů v oblasti elektronického obchodování, měl by se výprodej ukázat jako vynikající příležitost k nákupu pro dlouhodobé investory.

Ještě podivnější však je, že ceny akcií společností Amazon a Shopify jsou dnes na nižších úrovních než před dvěma lety. Mějte na paměti, že před dvěma lety byla polovina května 2020 – tedy doba, kdy rozsah pandemie COVID-19 byl ještě všeobecně neznámý, zuřila nezaměstnanost a vládní podpora se ještě nedostavila.Zde se dozvíte, proč by tyto dvě růstové akcie mohly stát za zvážení, a to i přes nedávný pokles jejich ceny.Přestože se jedná o jednu z nejvlivnějších a nejmocnějších společností na světě, akcie Amazonu jsou dnes téměř o 12 % níže než před dvěma lety a oproti svému historickému maximu klesly o více než 42 %.Zdroj: Getty ImagesAmazon se potýká s pomalejším růstem, nestálým peněžním tokem a spornou ziskovostí, protože zůstává věrný své staré strategii reinvestovat do svého podnikání co nejvíce. Tato strategie je vysoce riziková v tom smyslu, že růst společnosti Amazon musí být dostatečně velký, aby ospravedlnil nedostatek zisku. V tuto chvíli tomu tak není a její akcie se podle toho prodávají.V roce 2012 společnost Amazon vydělala 61 miliard dolarů na tržbách a prodělala 39 milionů dolarů. O deset let později, v roce 2021, Amazon dosáhl tržeb 470 miliard dolarů a zaúčtoval zisk 33,4 miliardy dolarů. To je více než sedminásobný nárůst tržeb a značný zisk pro společnost, která před deseti lety prodělávala. Ale je tu jeden háček: Od začátku roku 2012 do prvního dne roku 2022 vzrostla cena akcií Amazonu téměř 18krát. Jinak řečeno, růst společnosti Amazon se projevil v její tržní kapitalizaci, která se zvýšila z necelých 100 miliard dolarů v roce 2012 na více než 1,5 bilionu dolarů na začátku roku 2022.Zdroj: ShutterstockCo má celá tato historie společného s dnešním Amazonem? Aby společnost Amazon dokázala podpořit ocenění na 1,5 bilionu dolarů, musí buď udržet vysoké tempo růstu nejvyššího obratu, nebo kompenzovat zpomalující se tempo růstu lepší ziskovostí a kladným volným peněžním tokem. Problémem je, že růst nejvyššího obratu společnosti Amazon se zpomaluje a její volný peněžní tok je záporný, protože společnost v současné době utrácí více hotovosti, než kolik vydělává obchodní činností. To je na trhu, který nemá trpělivost s nadměrným utrácením, šikmá plocha.Chcete využít této příležitosti?Silná pozice Amazon Web Services , která je součástí cloudové výpočetní infrastruktury společnosti, by však neměla zůstat bez povšimnutí. Tržby společnosti AWS za posledních 12 měsíců činí 67,1 miliardy USD a provozní výnosy 20,9 miliardy USD, což představuje meziroční nárůst o 38 % a 43 %. Těžko byste hledali samostatnou softwarovou společnost velikosti AWS, jejíž tržby a zisk rostou tak rychlým tempem.Zdroj: GettyimagesJednoduše řečeno, samotná hodnota AWS je dostatečně dobrým důvodem pro nákup akcií Amazonu ve výprodeji. Když k tomu připočteme e-commerce, Amazon Prime Video a pokračující růst služeb vlastněných Amazonem, jako je Twitch, získáme společnost, která má předpoklady vydržet.Jestli mi nějaká růstová akcie na tomto trhu připomíná diamant v surovém stavu, je to Shopify. Akcie tohoto elektronického obchodu se nyní nachází o více než 80 % níže než na svém historickém maximu, za poslední dva roky poklesla o více než 50 % a je pod svou cenou z doby před pandemií. Tento výprodej je šokující vzhledem k tomu, o kolik je dnes podnikání společnosti Shopify atraktivnější než před dvěma lety.Zdroj: ShopifyPřesto je těžké přehlédnout, že investoři se předháněli v ocenění společnosti Shopify na tržní kapitalizaci přes 200 miliard dolarů, než se z ní stala dostatečně velká firma, aby si na tuto tržní kapitalizaci „vydělala“. K podobným situacím však docházelo již dříve. Pokud se podíváme zpět na krach dot-com na počátku roku 2000, i akcie jako Amazon byly velmi nadhodnocené a ze svých historických maxim se propadly o 93 %. Nebyla to chyba Amazonu jako takového, ale spíše to bylo způsobeno tím, že se investoři příliš nadchli a ocenili společnost na základě toho, čím by mohla být, a ne na základě toho, čím v té době byla.Dnes se růst společnosti Shopify zpomaluje. Ale nenechte se mýlit, firma stále zvyšuje tržby více než 20% tempem, i když má za sebou neuvěřitelné výsledky za rok 2021. Společnost Shopify dosahuje o něco méně než třetiny svých příjmů z podnikání v oblasti Subscription Solutions, což je měsíční plán služeb Shopify. Zbývající dvě třetiny příjmů pochází z jejího byznysu Merchant Solutions, což jsou nástroje, které zákazníci používají k růstu svých prodejů. Společnost Shopify si také bere podíl z hrubého objemu zboží , což jsou v podstatě tržby, které proudí přes obchodníky Shopify. Podobně jako Visa nebo Mastercard – obě společnosti účtují obchodníkům poplatky, když zákazníci používají kreditní karty – nebo PayPal, který účtuje transakční poplatky, si Shopify také bere podíl z prodeje. Proto není překvapením, že GMV tvoří největší podíl příjmů z Merchant Solutions.Zdroj: blog.gameball.coTato závislost na příjmech z GMV vystavuje společnost Shopify recesi. Pokud její obchodníci ukončí činnost nebo sníží prodeje, Shopify vydělá méně peněz. Je to přesně ten typ obchodního modelu, který je během hospodářského cyklu těžce zasažen. Je to však také obchodní model, který je postaven tak, aby vydržel. Společnost Shopify vyhrává, když její zákazníci vydělávají více peněz. Její zájmy jsou tedy v souladu s tím, aby pomáhala zákazníkům rozvíjet jejich podnikání, aby zvyšovali své předplatné a využívali více služeb společnosti Shopify.Společnost Shopify má zkrátka předpoklady k růstu, protože stále více podniků přechází na internet a spotřebitelé provádějí více transakcí online. Integrovaná sada nástrojů Shopify je ideální pro malé a střední podniky, které nemají dostatek kapitálu na dražší plány. Shopify však také nabízí flexibilitu, takže klientské firmy mohou časem výdaje škálovat. Na rozdíl od jiných platforem pro elektronické obchodování, které se zaměřují výhradně na malé podniky, může společnost se Shopify začít a růst a zůstat s platformou po celou dobu její existence.Zdroj: Getty ImagesKdyž akcie rychle klesají ze svých maxim, kupující mohou být příliš nadšeni, aby stiskli spoušť. Než se však vrhnete do příležitosti po hlavě, věnujte čas pochopení nuancí podniku, včetně potenciálních krátkodobých potíží a největších rizik, která by mohla změnit vaši investiční tezi.Medvědí trhy si neberou servítky a nemají trpělivost s nevýraznými výsledky. Pokud se podnikání společností Amazon a Shopify v oblasti elektronického obchodování propadne spolu s širší ekonomikou, Wall Street možná nebude váhat a stlačí ceny akcií ještě více dolů. Dokud však zůstane investiční teze nedotčena a společnosti Amazon a Shopify si udrží pozici lídrů v oblasti elektronického obchodování, měl by se výprodej ukázat jako vynikající příležitost k nákupu pro dlouhodobé investory.
Tagy: AkcieamazonshopifyUSA


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    16:00

    BofA vybrala Estee Lauder jako svou přední akcii v oblasti krásy pro rok 2026.

    15:54

    Akcie Humana klesají po oznámení změn ve vedení pojišťovnictví.

    15:51

    Akcie Adagene prudce vzrostly poté, co FDA udělila status Fast Track léčbě rakoviny.

    15:44

    Morgan Stanley zvyšuje hodnocení Accenture kvůli stabilitě ocenění a náznakům oživení poptávky.

    15:40

    Akcie Cementos Pacasmayo prudce vzrostly po dohodě společnosti Holcim o koupi většinového podílu.

    15:35

    Jefferies identifikuje pokles této akcie jako příležitost k jednoduchému obchodování.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: BurzovniSvet.cz
    Akcie

    Nejlepší evropské automobilové akcie Bank of America pro rok 2026

    16 prosince, 2025

    Evropský automobilový sektor vstupuje do roku 2026 v nezvykle napjaté, ale zároveň potenciálně velmi zajímavé situaci.

    Zdroj: Getty Images

    Union Pacific míří k dvoucifernému růstu zisků a dohání konkurenci

    16 prosince, 2025
    Zdroj: Shutterstock

    Kde budou akcie fenomenální společnosti Nvidia za 5 let ode dneška?

    16 prosince, 2025
    Zdroj: BurzovniSvet.cz

    Jefferies věří v další růst Viking Holdings po silném výkonu akcií

    15 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    BofA sází na akcie těžící z luxusu a změn spotřebitelského chování

    15 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Nanhua Futures Co., Ltd.

    Datum IPO: 22 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 8,61–11,48 miliardy HKD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    S&P 500 klesá kvůli výprodeji velkých technologických společností

    15 prosince, 2025

    Santa Claus rally nezačíná před svátky — trhy tradičně ožívají až po Vánocích

    14 prosince, 2025

    Broadcom zajistil propad celého technologického sektoru

    12 prosince, 2025

    Intuitive Machines získává důvěru Wall Street díky akvizici Lanteris

    14 prosince, 2025

    S&P 500 klesá, akcie Broadcomu dostávají zabrat

    12 prosince, 2025

    S&P 500 klesá s propadem v technologickém sektoru, Nvidia nadále roste

    15 prosince, 2025

    Může se Opendoor stát jednou z nejvýraznějších akcií roku 2026?

    16 prosince, 2025

    Dokáže Meta zopakovat „rok efektivity“ a znovu nastartovat růst akcií v roce 2026?

    13 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Getty images
    Akcie

    Santa Claus rally nezačíná před svátky — trhy tradičně ožívají až po Vánocích

    14 prosince, 2025

    Tradiční představa, že akciové trhy v prosinci spolehlivě rostou díky takzvané Santa Claus rally, se letos opět ukázala jako mylná....

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost
      Kontaktujte nás

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.