Na začátku pandemie prudce vzrostly příjmy a počet uživatelů, protože lidé trávili více času doma. Poté, jakmile znovuotevření ekonomiky nabralo na síle, se vítr v zádech změnil v protivítr.
Pinterest ztrácel měsíční aktivní uživatele (MAU) po tři po sobě jdoucí čtvrtletí, než se v posledním čtvrtletí zastavil. Navzdory tomuto vítězství se Pinterest musí v nejbližší době vypořádat s dalšími problémy.
Pinterest má před sebou další práci, aby uklidnil investory
V prvním čtvrtletí roku 2022, které skončilo 31. března, měl Pinterest 433 milionů aktivních uživatelů měsíčně. To je o dva miliony více než v předchozím čtvrtletí. Tento obrat byl pro Pinterest úlevou poté, co ve 2., 3. a 4. čtvrtletí roku 2021 klesl počet měsíčně aktivních uživatelů o 24 milionů, 10 milionů a 13 milionů. Stejně jako ostatní sociální sítě je i Pinterest zdarma. Společnost vydělává peníze zobrazováním reklamy a obchodníci jsou ochotni platit více, pokud máte více uživatelů.
Zdroj: Bloomberg
Při pohledu na podrobné údaje o trendech uživatelů Pinterestu je zřejmé, že výzva ještě existuje. V nejlukrativnějším geografickém segmentu USA a Kanady pokračuje společnost v sérii úbytků uživatelů již čtyři čtvrtletí po sobě. Celkový počet uživatelů v tomto regionu klesl ze 109 milionů na 94 milionů. Abychom pochopili, jak cenní jsou tito zákazníci pro Pinterest, vezměme v úvahu jeho průměrný příjem na uživatele.
V USA a Kanadě činil v prvním čtvrtletí, které skončilo v březnu, průměrný příjem na uživatele 4,98 USD. Porovnejte to s průměrným příjmem na uživatele v Evropě, který ve stejném čtvrtletí činil 0,72 USD. Aby byl případ ještě dramatičtější, vezměte v úvahu průměrný příjem na uživatele od lidí ve zbytku světa, který činil 0,08 USD. Tato čísla zdůrazňují, že problémy Pinterestu ještě neskončily.
Pinterest ve svém dopise akcionářům za první čtvrtletí upozornil na několik dalších překážek, které budou mít na společnost v nejbližší době dopad:
Čas strávený na konkurenčních spotřebitelských platformách zaměřených na video zůstává nepříznivým faktorem, zejména na našich vyspělejších trzích. Tyto poklesy byly nejvýraznější u našich uživatelů desktopového webu a mobilního webu. Pokles celosvětového počtu uživatelů internetu (MAU) od 1. února 2022 do 31. března 2022 byl způsoben především nedávnou ruskou invazí na Ukrajinu a projevil se zejména v Evropě.
Zdroj: Getty Images
Již dříve jsem zmínil, že Pinterest je zdarma, ale není to jediná bezplatná možnost zábavy, kterou spotřebitelé mají. Konkurenční aplikace sociálních médií YouTube a Tiktok spolu s televizí podporovanou reklamou soupeří o podíl pozornosti lidí. Marketéři jsou agnostičtí, pokud jde o to, kdo vyhraje, a rozdělují své rozpočty podle toho, kolik lidí mohou ovlivnit, aby si koupili jejich produkty a jak často.
Tyto síly společně stáhly akcie Pinterestu dolů a obchodují se s cenou k volnému peněžnímu toku a cenou k prodejům, která je téměř nejnižší v historii. Je jasné, že problémy Pinterestu ještě neskončily.
Na začátku pandemie prudce vzrostly příjmy a počet uživatelů, protože lidé trávili více času doma. Poté, jakmile znovuotevření ekonomiky nabralo na síle, se vítr v zádech změnil v protivítr.Pinterest ztrácel měsíční aktivní uživatele po tři po sobě jdoucí čtvrtletí, než se v posledním čtvrtletí zastavil. Navzdory tomuto vítězství se Pinterest musí v nejbližší době vypořádat s dalšími problémy.V prvním čtvrtletí roku 2022, které skončilo 31. března, měl Pinterest 433 milionů aktivních uživatelů měsíčně. To je o dva miliony více než v předchozím čtvrtletí. Tento obrat byl pro Pinterest úlevou poté, co ve 2., 3. a 4. čtvrtletí roku 2021 klesl počet měsíčně aktivních uživatelů o 24 milionů, 10 milionů a 13 milionů. Stejně jako ostatní sociální sítě je i Pinterest zdarma. Společnost vydělává peníze zobrazováním reklamy a obchodníci jsou ochotni platit více, pokud máte více uživatelů.Zdroj: BloombergPři pohledu na podrobné údaje o trendech uživatelů Pinterestu je zřejmé, že výzva ještě existuje. V nejlukrativnějším geografickém segmentu USA a Kanady pokračuje společnost v sérii úbytků uživatelů již čtyři čtvrtletí po sobě. Celkový počet uživatelů v tomto regionu klesl ze 109 milionů na 94 milionů. Abychom pochopili, jak cenní jsou tito zákazníci pro Pinterest, vezměme v úvahu jeho průměrný příjem na uživatele.V USA a Kanadě činil v prvním čtvrtletí, které skončilo v březnu, průměrný příjem na uživatele 4,98 USD. Porovnejte to s průměrným příjmem na uživatele v Evropě, který ve stejném čtvrtletí činil 0,72 USD. Aby byl případ ještě dramatičtější, vezměte v úvahu průměrný příjem na uživatele od lidí ve zbytku světa, který činil 0,08 USD. Tato čísla zdůrazňují, že problémy Pinterestu ještě neskončily.Chcete využít této příležitosti?Pinterest ve svém dopise akcionářům za první čtvrtletí upozornil na několik dalších překážek, které budou mít na společnost v nejbližší době dopad:Čas strávený na konkurenčních spotřebitelských platformách zaměřených na video zůstává nepříznivým faktorem, zejména na našich vyspělejších trzích. Tyto poklesy byly nejvýraznější u našich uživatelů desktopového webu a mobilního webu. Pokles celosvětového počtu uživatelů internetu od 1. února 2022 do 31. března 2022 byl způsoben především nedávnou ruskou invazí na Ukrajinu a projevil se zejména v Evropě.Zdroj: Getty ImagesJiž dříve jsem zmínil, že Pinterest je zdarma, ale není to jediná bezplatná možnost zábavy, kterou spotřebitelé mají. Konkurenční aplikace sociálních médií YouTube a Tiktok spolu s televizí podporovanou reklamou soupeří o podíl pozornosti lidí. Marketéři jsou agnostičtí, pokud jde o to, kdo vyhraje, a rozdělují své rozpočty podle toho, kolik lidí mohou ovlivnit, aby si koupili jejich produkty a jak často.Tyto síly společně stáhly akcie Pinterestu dolů a obchodují se s cenou k volnému peněžnímu toku a cenou k prodejům, která je téměř nejnižší v historii. Je jasné, že problémy Pinterestu ještě neskončily.
Hongkongská burza zažívá v posledních měsících opětovné oživení a zvyšující se množství technologických titulů přitahuje pozornost globálních investorů. Do tohoto...