Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Pracuji jen dvě hodiny denně: 24letá dívka, která vydělává 8 000 USD měsíčně

Stejně jako miliony Američanů jsem se během pandemie ocitl bez práce.

David Škvára Autor: David Škvára
5 června, 2022
7 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Nejprve jsem byla propuštěna z práce servírky. Pak jsem začala pracovat sama na sebe jako online fitness trenérka, ale provoz firmy vyžadoval desetihodinovou pracovní dobu a vydělávala jsem jen 1000 až 2000 dolarů měsíčně.

Zdroj: Pexels

V červenci 2021 jsem se tedy rozhodla pro obrat. Využil jsem svých podnikatelských zkušeností a začal používat své účty na TikToku a Instagramu k prodeji nástrojů pro budování bohatství a online programů.

Do října se podnikání rozjelo a počet mých sledujících na TikToku se rozrostl na více než 40 000 sledujících. Od té doby vydělávám měsíčně asi 8 000 dolarů pasivního příjmu díky provizím z mých partnerských příspěvků, včetně těch, které jsou několik měsíců staré, a pravidelnému odběru mých vzdělávacích programů. Příjemné je, že nyní pracuji jen dvě hodiny denně, většinou zveřejňuji příspěvky na sociálních sítích.

Když se mě lidé ptají, jak si mohou vytvořit firmu generující pasivní příjem, říkám jim, že zpočátku je to hodně těžké práce, ale z dlouhodobého hlediska se to vyplatí.

Tady je moje nejlepší rada:

  • Automatizujte své podnikání
    Chcete-li dosahovat pasivního příjmu, nastavte na začátku svého podnikání automatické systémy. Ušetříte tak spoustu času, protože vaše nejdůležitější úkoly budou probíhat na autopilota.

Vytvořte produkt, který vyžaduje jen omezenou údržbu

Advertisement

Svou podnikatelskou cestu jsem začal jako osobní trenér. Zjistil jsem však, že prodávat službu individuálního trenéra znamená, že budu vždy vyměňovat svůj čas za peníze. Chcete-li dosahovat pasivního příjmu, musíte nabízet produkt, který nevyžaduje tolik energie při jeho vytváření a poskytování.

Chcete využít této příležitosti?

Tím, že jsem se stal affiliate marketérem, jsem tento problém vyřešil; v současné době prodávám produkty a služby jiných značek, které nemusím sám dodávat.

Cílem je jednou vytvořit produkt a prodávat ho po dlouhou dobu s omezenou údržbou. Několik příkladů: digitální kurzy, předplatné pro online komunity a aplikace.

Zdroj: Gettyimages

Automatické generování prodejních trychtýřů

„Prodejní trychtýř“ je proces, který zákazník zažije, než provede nákup.

V mém podnikání mě zákazníci najdou na sociálních sítích a pak jsou protlačeni mým prodejním trychtýřem: Poté se přihlásí do mého e-mailového seznamu a tam jsou jim zasílány nabídky produktů.

Na svých webových stránkách mám zavedený systém, který vytváří prodejní trychtýř za mě; zákazníci jsou automaticky přidáni do mého e-mailového seznamu a seznámeni s produkty, aniž bych musel cokoli dělat.

Používám platformu ClickFunnels, ale existují i další skvělé možnosti, například Builderall nebo Systeme.

Nastavení automatického e-mailového respondéru

„Pravidlo sedmi“ je jedním z nejstarších pravidel v marketingu. Vychází z výzkumu Dr. Jeffreyho Lanta a říká, že potenciálního zákazníka musíte kontaktovat sedmkrát během 18 měsíců, než je připraven produkt koupit.

V dnešní době, kdy je tolik online reklam, však možná budete muset potenciální zákazníky kontaktovat ještě častěji, abyste dosáhli prodeje. Používám Aweber k automatickému zasílání denních kontrolních e-mailů potenciálním zákazníkům, kteří si můj produkt nezakoupili, dokud si ho nekoupí nebo se z odběru neodhlásí.

Viděl jsem, že jiní majitelé firem používají k zasílání automatických e-mailů GetResponse a Mailchimp.

  1. Nesnažte se znovu vynalézat kolo
    Vidím, že spousta lidí se příliš snaží zcela znovu vynalézt kolo s příspěvky na sociálních sítích, aby se jejich firma dostala do centra pozornosti.

Ale poté, co jsem získal 109 100 sledujících na TikToku, jsem se naučil, že klíčem k virálnímu šíření a rozšiřování publika je studovat, co funguje u ostatních. Jistě, chcete být originální, ale měli byste zveřejňovat obsah, který už lidi zajímá.

Použijte tento postup k tomu, abyste příspěvky na sociálních sítích obohatili o vlastní prvky:

Zdroj: Pexels

Studujte, o čem mluví ostatní lidé ve vašem oboru. Pokud například prodáváte wellness produkty, existuje nějaká konkrétní konverzace, která se v oblasti wellness odehrává a kterou byste mohli doplnit, nebo otázky, které lidé neustále kladou v sekci komentářů a na které byste mohli odpovědět? Využijte tyto poznatky k tomu, abyste si upřesnili své sdělení nebo to, jaké informace a rady budete sdílet.

Věnujte pozornost používaným formátům. Zveřejňují vaši úspěšní konkurenti hodně mluvených příběhů, nebo hodně tanců překrytých radami v podobě textu na obrazovce? Jsou jejich titulky dlouhé, nebo obsah příspěvku mluví sám za sebe? Všímejte si, jaké formáty mají ohlas, a vymýšlejte způsoby, jak byste mohli udělat něco podobného.

Zaměřte se na hashtagy a zvuky, které zaujmou. Uložte si zvuky a hashtagy, které vidíte napříč platformou, na které pracujete. Přidejte tyto prvky do zamýšleného formátu, aby se vaše sdělení dostalo k co největšímu počtu lidí.
Abych měl přehled o trendech, pravidelně sleduji marketingovou tvůrkyni TikToku @secretsocialari, která sdílí své strategie, jak se stát virální a vybudovat si angažované publikum.

  1. Zaměřte se na řešení problému
    Hlavním cílem každého podnikání je prodat produkt nebo službu. Ale nakonec nikoho nezajímá, co prodáváte – lidi zajímají jejich vlastní cíle, jejich vlastní sny a jejich vlastní problémy.

Svůj produkt chcete nepřímo prodávat tak, abyste zdůraznili, jak může pomoci uspokojit potřeby vašeho publika nebo mu pomoci dosáhnout nějakého cíle.

  1. Chcete-li prodávat svému publiku, navažte s ním přímý kontakt
    Jednotlivé příspěvky na Instagramu nebo TikToku jsou skvělé pro poskytnutí hodnoty a pobavení vašeho publika, ale je téměř nemožné, aby vás vaše publikum prostřednictvím těchto kurátorských příspěvků poznalo.

Důležité je mít se svým publikem kontakt. Když lidé poznají, kdo jste, začnou důvěřovat tomu, co říkáte a co prodáváte, což povede k většímu počtu prodejů.

Já se se svým publikem spojuji přímo tím, že odpovídám na jejich komentáře a zprávy nebo se živě zapojuji na Instagramu a TikToku. To mi dává šanci vybudovat si s nimi osobní vztah prostřednictvím skutečné konverzace zpět.

  1. Vybírejte si, co propagujete
    Pokud plánujete začít podnikat v affiliate marketingu, doporučuji hledat hlavně tyto věci:

Vysokou gravitaci: Gravitace znamená počet lidí, kteří produkt aktivně propagují. Pokud je toto číslo vysoké, víte, že je produkt dobrý.
Nízká míra vrácení peněz: Pokud má produkt vysokou míru vrácení peněz, znamená to, že s ním bylo hodně lidí nespokojeno, takže se jim chcete vyhnout. Propagace produktů s vysokým počtem vrácených peněz může snížit důvěru vašeho publika ve vás.
Opakující se předplatné: Tyto typy produktů jsou nejlepší k propagaci, protože každý měsíc obdržíte výplatu provize pokaždé, když si předplatitel obnoví předplatné.
Pozitivní recenze: Než se rozhodnu propagovat partnerské programy, které si prohlížím, vždy si vygooglím jejich recenze. Chci se ujistit, že jde o široce oblíbený produkt.
Prodávám také produkty, které se mi osobně líbily, jako například online kurz, který jsem použil při zahájení svého podnikání.

Nejprve jsem byla propuštěna z práce servírky. Pak jsem začala pracovat sama na sebe jako online fitness trenérka, ale provoz firmy vyžadoval desetihodinovou pracovní dobu a vydělávala jsem jen 1000 až 2000 dolarů měsíčně.Zdroj: PexelsV červenci 2021 jsem se tedy rozhodla pro obrat. Využil jsem svých podnikatelských zkušeností a začal používat své účty na TikToku a Instagramu k prodeji nástrojů pro budování bohatství a online programů.Do října se podnikání rozjelo a počet mých sledujících na TikToku se rozrostl na více než 40 000 sledujících. Od té doby vydělávám měsíčně asi 8 000 dolarů pasivního příjmu díky provizím z mých partnerských příspěvků, včetně těch, které jsou několik měsíců staré, a pravidelnému odběru mých vzdělávacích programů. Příjemné je, že nyní pracuji jen dvě hodiny denně, většinou zveřejňuji příspěvky na sociálních sítích.Když se mě lidé ptají, jak si mohou vytvořit firmu generující pasivní příjem, říkám jim, že zpočátku je to hodně těžké práce, ale z dlouhodobého hlediska se to vyplatí.Tady je moje nejlepší rada:Automatizujte své podnikáníChcete-li dosahovat pasivního příjmu, nastavte na začátku svého podnikání automatické systémy. Ušetříte tak spoustu času, protože vaše nejdůležitější úkoly budou probíhat na autopilota.Svou podnikatelskou cestu jsem začal jako osobní trenér. Zjistil jsem však, že prodávat službu individuálního trenéra znamená, že budu vždy vyměňovat svůj čas za peníze. Chcete-li dosahovat pasivního příjmu, musíte nabízet produkt, který nevyžaduje tolik energie při jeho vytváření a poskytování.Chcete využít této příležitosti?Tím, že jsem se stal affiliate marketérem, jsem tento problém vyřešil; v současné době prodávám produkty a služby jiných značek, které nemusím sám dodávat.Cílem je jednou vytvořit produkt a prodávat ho po dlouhou dobu s omezenou údržbou. Několik příkladů: digitální kurzy, předplatné pro online komunity a aplikace.Zdroj: Gettyimages„Prodejní trychtýř“ je proces, který zákazník zažije, než provede nákup.V mém podnikání mě zákazníci najdou na sociálních sítích a pak jsou protlačeni mým prodejním trychtýřem: Poté se přihlásí do mého e-mailového seznamu a tam jsou jim zasílány nabídky produktů.Na svých webových stránkách mám zavedený systém, který vytváří prodejní trychtýř za mě; zákazníci jsou automaticky přidáni do mého e-mailového seznamu a seznámeni s produkty, aniž bych musel cokoli dělat.Používám platformu ClickFunnels, ale existují i další skvělé možnosti, například Builderall nebo Systeme.„Pravidlo sedmi“ je jedním z nejstarších pravidel v marketingu. Vychází z výzkumu Dr. Jeffreyho Lanta a říká, že potenciálního zákazníka musíte kontaktovat sedmkrát během 18 měsíců, než je připraven produkt koupit.V dnešní době, kdy je tolik online reklam, však možná budete muset potenciální zákazníky kontaktovat ještě častěji, abyste dosáhli prodeje. Používám Aweber k automatickému zasílání denních kontrolních e-mailů potenciálním zákazníkům, kteří si můj produkt nezakoupili, dokud si ho nekoupí nebo se z odběru neodhlásí.Viděl jsem, že jiní majitelé firem používají k zasílání automatických e-mailů GetResponse a Mailchimp.Nesnažte se znovu vynalézat koloVidím, že spousta lidí se příliš snaží zcela znovu vynalézt kolo s příspěvky na sociálních sítích, aby se jejich firma dostala do centra pozornosti.Ale poté, co jsem získal 109 100 sledujících na TikToku, jsem se naučil, že klíčem k virálnímu šíření a rozšiřování publika je studovat, co funguje u ostatních. Jistě, chcete být originální, ale měli byste zveřejňovat obsah, který už lidi zajímá.Použijte tento postup k tomu, abyste příspěvky na sociálních sítích obohatili o vlastní prvky:Zdroj: PexelsStudujte, o čem mluví ostatní lidé ve vašem oboru. Pokud například prodáváte wellness produkty, existuje nějaká konkrétní konverzace, která se v oblasti wellness odehrává a kterou byste mohli doplnit, nebo otázky, které lidé neustále kladou v sekci komentářů a na které byste mohli odpovědět? Využijte tyto poznatky k tomu, abyste si upřesnili své sdělení nebo to, jaké informace a rady budete sdílet.Věnujte pozornost používaným formátům. Zveřejňují vaši úspěšní konkurenti hodně mluvených příběhů, nebo hodně tanců překrytých radami v podobě textu na obrazovce? Jsou jejich titulky dlouhé, nebo obsah příspěvku mluví sám za sebe? Všímejte si, jaké formáty mají ohlas, a vymýšlejte způsoby, jak byste mohli udělat něco podobného.Zaměřte se na hashtagy a zvuky, které zaujmou. Uložte si zvuky a hashtagy, které vidíte napříč platformou, na které pracujete. Přidejte tyto prvky do zamýšleného formátu, aby se vaše sdělení dostalo k co největšímu počtu lidí.Abych měl přehled o trendech, pravidelně sleduji marketingovou tvůrkyni TikToku @secretsocialari, která sdílí své strategie, jak se stát virální a vybudovat si angažované publikum.Zaměřte se na řešení problémuHlavním cílem každého podnikání je prodat produkt nebo službu. Ale nakonec nikoho nezajímá, co prodáváte – lidi zajímají jejich vlastní cíle, jejich vlastní sny a jejich vlastní problémy.Svůj produkt chcete nepřímo prodávat tak, abyste zdůraznili, jak může pomoci uspokojit potřeby vašeho publika nebo mu pomoci dosáhnout nějakého cíle.Chcete-li prodávat svému publiku, navažte s ním přímý kontaktJednotlivé příspěvky na Instagramu nebo TikToku jsou skvělé pro poskytnutí hodnoty a pobavení vašeho publika, ale je téměř nemožné, aby vás vaše publikum prostřednictvím těchto kurátorských příspěvků poznalo.Důležité je mít se svým publikem kontakt. Když lidé poznají, kdo jste, začnou důvěřovat tomu, co říkáte a co prodáváte, což povede k většímu počtu prodejů.Já se se svým publikem spojuji přímo tím, že odpovídám na jejich komentáře a zprávy nebo se živě zapojuji na Instagramu a TikToku. To mi dává šanci vybudovat si s nimi osobní vztah prostřednictvím skutečné konverzace zpět.Vybírejte si, co propagujetePokud plánujete začít podnikat v affiliate marketingu, doporučuji hledat hlavně tyto věci:Vysokou gravitaci: Gravitace znamená počet lidí, kteří produkt aktivně propagují. Pokud je toto číslo vysoké, víte, že je produkt dobrý.Nízká míra vrácení peněz: Pokud má produkt vysokou míru vrácení peněz, znamená to, že s ním bylo hodně lidí nespokojeno, takže se jim chcete vyhnout. Propagace produktů s vysokým počtem vrácených peněz může snížit důvěru vašeho publika ve vás.Opakující se předplatné: Tyto typy produktů jsou nejlepší k propagaci, protože každý měsíc obdržíte výplatu provize pokaždé, když si předplatitel obnoví předplatné.Pozitivní recenze: Než se rozhodnu propagovat partnerské programy, které si prohlížím, vždy si vygooglím jejich recenze. Chci se ujistit, že jde o široce oblíbený produkt.Prodávám také produkty, které se mi osobně líbily, jako například online kurz, který jsem použil při zahájení svého podnikání.


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    00:54

    Nárůst dluhu naznačuje vzestup jüanu jako financující měny

    00:33

    Analýza: Energetické reformy Číny a globální expanze datových center vyvolávají nárůst poptávky po bateriích

    00:19

    Co činí algoritmus TikToku jedinečným?

    00:13

    Seatrium a Maersk vyřešily spor ohledně kontraktu na plavidlo pro větrné elektrárny v hodnotě 475 milionů dolarů.

    22:44

    Novozélandský soud zamítl odvolání letištního konsorcia ohledně cenových regulací.

    19:13

    Gem Wallet zavádí kompatibilitu Cross-Chain USDT s vestavěnými swapy, mosty a ochranou proti podvodům.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Bank of America vidí v těchto akciích hity pro následující rok 2026

    21 prosince, 2025

    Investiční banka Bank of America na sklonku roku přichází s výběrem akcií, které by podle jejích analytiků neměly chybět v...

    Zdroj: Shutterstock

    Akcie společnosti Nvidia patří k nejlevnějším za dekádu, tvrdí Bernstein

    19 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie výrobce generátorů Generac oslabily, Wells Fargo vidí nákupní příležitost

    19 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Proč zvážit akcie Rivian před příchodem vozů s umělou inteligencí

    19 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie Core Scientific jsou s výhledem na rok 2026 atraktivní příležitostí

    19 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Nanhua Futures Co., Ltd.

    Datum IPO: 22 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 8,61–11,48 miliardy HKD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Akcie Disney v roce 2026: streamování, zážitky a ekonomický cyklus

    20 prosince, 2025

    Trumpova administrativa sníží platy amerických auditorů

    19 prosince, 2025

    Index S&P 500 uzavřel níže, Oracle a Nvidia zařídily propad AI sektoru

    17 prosince, 2025

    Index S&P 500 posiluje, umělá inteligence znovu vede celý trh

    19 prosince, 2025

    Central Bank Company a Ultra Green IPO na závěr roku potvrdily hype kolem emisí

    17 prosince, 2025

    Akcie General Motors: silná výkonnost, nízké ocenění a otázky do budoucna

    20 prosince, 2025

    Soud v Delaware obnovil Muskovu odměnu a uznal jeho klíčový přínos pro Teslu

    21 prosince, 2025

    Index S&P 500 uzavřel výše díky boomu technologických akcií

    18 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Shutterstock
    AI

    Broadcom a další čipové akcie patří mezi hlavní sázky J.P. Morgan pro rok 2026

    17 prosince, 2025

    Obavy z možné bubliny v oblasti umělé inteligence na finančních trzích v posledních měsících sílí.

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost
      Kontaktujte nás

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.