Společnost těží z dlouhodobého trendu, kdy spotřebitelé přestávají využívat kabelovou televizi. Streamování je v dnešní době často levnější a pohodlnější způsob, jak získat obsah.
Společnost zaznamenala prudký růst tržeb a akvizic zákazníků. Přesto jsou akcie pod značným tlakem, protože investoři se obávají nerentabilních růstových akcií. Podívejme se konkrétněji na údaje o jejím růstu a podrobněji si vysvětleme, co by mohlo být příčinou pádu ceny akcií společnosti fuboTV.
Hra o vítězství
V posledním čtvrtletí, které skončilo 31. prosince, vykázala společnost fuboTV příjmy ve výši 230 milionů dolarů. To je o 120 % více než ve stejném období předchozího roku. To je působivé vzhledem k tomu, že ve srovnatelném období před rokem lidé trávili mnohem více času v uzavřených prostorách. Stejně tak příjmy za rok končící 31. prosince vzrostly o 144 % oproti předchozímu roku.

Rychlý růst příjmů je podpořen silným získáváním zákazníků. K 31. prosinci měla fuboTV 1,3 milionu předplatitelů, což představuje 140% meziroční nárůst. Společnost fuboTV samozřejmě není jedinou společností, která nabízí streamovací alternativu ke kabelové televizi. Čelí tvrdé konkurenci silných protivníků, včetně YouTube společnosti Alphabet a Hulu společnosti Walt Disney. Přesto společnost fuboTV rostla ve čtvrtém čtvrtletí 2,75krát rychleji než celý trh.
Jedním z důvodů, proč televize fuboTV dosáhla úspěchu, je její sportovní zaměření. Mnoho lidí, kteří se přihlásí k živému vysílání, se přihlásí kvůli sportu. Je to jediná kategorie obsahu, která v jiných než živých televizních streamovacích službách, jako jsou Netflix a Disney+, velmi chybí. Redaktoři webu CableTV.com, který je průvodcem po poskytovatelích kabelové televize a streamování, vybrali fuboTV jako nejlepší volbu pro sportovní fanoušky. Přesto jsou práva na vysílání sportovních pořadů drahá, což nás pěkně přivádí k tomu, proč se akcie fuboTV propadají navzdory rostoucím příjmům.
Výdaje převyšují příjmy
Jistě, příjmy společnosti fuboTV rostou, ale výdaje ji předbíhají. Ve čtvrtletí končícím 31. prosince vykázala společnost fuboTV ztrátu 112 milionů dolarů. To je sice lepší výsledek než ztráta 195 milionů dolarů ve stejném čtvrtletí předchozího roku, ale i tak jde o obrovskou ztrátu. Podobně tomu bylo i při pohledu na celoroční výsledky: 383 milionů dolarů za rok 2021, což je méně než ztráta 610 milionů dolarů v předchozím roce.

Čísla ukazují, že společnost fuboTV negeneruje dostatečné tržby, aby pokryla své náklady. Její nejvýznamnější náklady souvisejí s obsahem pro předplatitele, což naznačuje, že nabízí spotřebitelům přijatelnou cenu, aby přilákala předplatitele. Investorům se tato strategie nelíbí, což částečně vysvětluje, proč akcie tak silně klesají.
Společnost fuboTV tak možná bude muset nakonec zvýšit ceny nebo snížit množství nabízeného obsahu, což by mohlo výrazně zpomalit růst počtu předplatitelů. Může to však být nezbytné, pokud chce společnost zvrátit vývoj akcií a zastavit ztráty na hospodářském výsledku.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky
 
  
  
  
	    	



























