Analytička Nadine Sarwatová snížila hodnocení společnosti Boston Beer z „outperform“ na „market perform“ a ve zprávě klientům uvedla, že prognóza nápojářské společnosti se zdá být příliš optimistická.
„Stále si myslíme, že SAM je vzácným klenotem s jedinečnou schopností zaměřit se na dlouhodobé budování značky a se zkušenostmi ze čtyř úspěšných vln inovací. … Ale značce Truly se prostě nedaří tak, jak jsme očekávali, a myslíme si, že snížení výhledu na F22 je velmi pravděpodobné,“ napsala Sarwatová.
Údaje třetích stran ukazují, že poptávka po selete Boston Beer možná vysychá, uvedl Bernstein.
„Současný výhled růstu objemu F22 je 4-10 % a myslíme si, že je nutné snížení o ~9 % p.b. oproti střednímu bodu. Objemy Truly meziročně klesly o -17 % a za posledních 12 týdnů podle údajů společnosti Nielsen o -20 %. Pokud by Truly pokračovaly v poklesu o -20 % i ve 2. pololetí, odhadujeme, že dodávky skupiny F22 by klesly o -4,3 %,“ napsala Sarwatová.

Značka Truly pomohla vytvořit kategorii tvrdých seltzerů, ale jeho počáteční úspěch povzbudil konkurenty k uvedení vlastních značek. S rostoucí konkurencí se podíl společnosti Truly snižoval. Nyní se zdá, že celá kategorie tvrdých seltzerů je pod tlakem, protože pozornost spotřebitelů přitáhla vlna koktejlů v plechovkách. Bernstein rovněž uvedl, že záplava příchutí tvrdých seltzerů může spotřebitele mást a může oslabovat loajalitu k těmto výrobkům.
Bernstein poukázal na značku Boston’s Twisted Tea jako na zdroj síly společnosti.
Akcie společnosti Boston Beer jsou již nyní pod tlakem a od začátku roku klesly o 40 %.
Bernstein snížil cílovou cenu pro Boston Beer z 565 USD na akcii na 390 USD. Nová cílová hodnota je přibližně o 29 % vyšší než hodnota, na které akcie uzavíraly.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky



























