Pokračujte ve vybírání zisků z akcií Mullen, dokud se neobjeví nový katalyzátor
Akcie společnosti Mullen Automotive (NASDAQ:MULN) se v roce 2022 propadly o více než 80 % a podobný pokles jsme zaznamenali i u dalších akcií elektromobilů.
V loňském roce se společnost vyrábějící elektromobily vyšplhala na 15,90 USD. Zdá se těžko uvěřitelné, že od té doby se snaží udržet hranici 1 USD. Vina musí jít směrem k makroekonomickým faktorům a nedostatku konkrétních katalyzátorů pro Mullen.
Dne 27. června se výrobce elektromobilů stal po otevření trhu součástí indexů Russell 2000 a 3000. Kromě toho je jen velmi málo věcí, ke kterým mohou býci společnosti Mullen vzhlížet.
Přísloví „buy the rumor, sell the news“ (kupuj fámy, prodávej zprávy) je známé již desítky let a je aktuální i dnes. I když to někomu může znít jako klišé – je to způsob, jak vydělat peníze a zároveň investovat do informací.
Výprodej nastal, jak předpověděl můj kolega Ian Bezek, a nyní se usazuje prach. Pokud se neobjeví další pozitivní katalyzátory, akcie MULN budou nadále klesat. A aby se v současném prostředí udržela na výsluní, potřebuje významná oznámení.
Zdroj: Mullen
William White, autor článku pro InvestorPlace, uvedl, že dluh společnosti Mullen je dnes mnohem nižší než dříve. Výrobce elektromobilů snížil své celkové závazky o 17,5 milionu USD a nyní dluží přibližně 11 milionů USD z loňských přibližně 30 milionů USD. Na zvýšení ceny akcií to však nestačí. Investoři naopak chtějí více informací ohledně smluv a nových modelů. Pokud se tak nestane, zůstává společnost rizikovou hrou.
Hlavním důvodem, proč se společnosti Mullen nedaří, jsou obavy z nadměrného ředění. Stejně jako většina EV her je Mullen miláčkem Redditu. Proto cena jejích akcií vyletěla vzhůru, jakmile se za ni postavili investoři z Redditu. Hlavním způsobem, jak Mullen získává kapitál, je cena akcií
Tento způsob umožňuje společnosti rychle a férově získat velké množství hotovosti. Aby společnost mohla tento nástroj úspěšně využívat, rozložila své veřejné nabídky akcií tak, aby nenasytila trh a poskytla efektivní a dlouhodobé řešení pro růst akcionářů.
Komercializace elektromobilů vyžaduje čas. Vyžaduje také velké množství kapitálu. Společnost Mullen očekává, že ke konci druhého čtvrtletí roku 22 vykáže více než 61 milionů dolarů v hotovosti. To není dostatečný kapitál na to, aby společnost mohla komercializovat své ambice. Bude muset využít akciové trhy, což může být v současném prostředí obtížné.
Společnost Mullen si navíc nepomohla, když do 30. června nezveřejnila jméno významného zákazníka z žebříčku Fortune 500. Jak uvedl Larry Ramer 2. července, automobilka údajně obdržela objednávku na dodávky od „významné společnosti Fortune 500“. 30. červen přišel bez zprávy o zákazníkovi automobilky z žebříčku Fortune 500. To zvýšilo další tlak na akcie společnosti MULN.
Zdroj: Mullen
Proč mají býci zájem?
Společnost Mullen se chystá zahájit své turné „Strikingly Different“ v USA se zastávkami v 19 městech, kde představí svůj nový vůz – Mullen FIVE. Design byl přijat dobře a mnoho lidí věří, že přinese nové vzrušení pro akcie MULN.
Mullen Automotive se také zaměřuje na vytvoření své baterie – s výkonnější hustotou energie a s téměř o 50 % nižšími náklady než u lithium-iontových baterií. To umožní společnosti Mullen Automotive neustále pracovat na zdokonalování svého produktu a zároveň snižovat výrobní náklady.
Společnost Mullen oznámila, že má předběžné důkazy o tom, že její baterie předčila očekávání. Tyto baterie se vyvíjely několik let a první výsledky ukazují velké zlepšení jak v oblasti proudu, tak objemu.
Tato zpráva je důležitá, protože vám pomůže zvýšit účinnost vašeho akumulátoru. Mullen doufá, že polovodičová baterie o kapacitě 150 kWh pomůže automobilu ujet 600 km bez nabíjení. Pokud se technologie osvědčí, bude tento zdroj energie znamenat revoluci v osobní dopravě.
I přes snahu o výrobu nové technologie je důležité mít na paměti její pozitivní dopad na podniky a lidi. Polovodičové baterie mají oproti tradičním bateriovým technologiím mnoho výhod. Stále však existují obrovské technologické problémy, které stojí v cestě jejímu zavedení ve velkém měřítku.
Elektromobily se rychle stávají budoucností dopravy. Jsou totiž šetrnější k životnímu prostředí a potenciálně levnější než auta na plyn nebo naftu. Trh s elektromobily je však ve srovnání s konvenčními automobily stále malý a má velký růstový potenciál.
Stále také existují obavy, protože mnoho pokroků a úspěchů v oblasti technologie elektromobilů bylo způsobeno příznivými makroekonomickými podmínkami. Proto je na čase oddělit zrno od plev. V současném prostředí můžete investovat pouze do společností se zdravými základy, jinak se můžete značně spálit.
V této fázi je lepší investovat do bezpečnějších akcií, dokud společnost MULN neposkytne konkrétní důvody, proč se o ni nadále zajímat.
V loňském roce se společnost vyrábějící elektromobily vyšplhala na 15,90 USD. Zdá se těžko uvěřitelné, že od té doby se snaží udržet hranici 1 USD. Vina musí jít směrem k makroekonomickým faktorům a nedostatku konkrétních katalyzátorů pro Mullen.Dne 27. června se výrobce elektromobilů stal po otevření trhu součástí indexů Russell 2000 a 3000. Kromě toho je jen velmi málo věcí, ke kterým mohou býci společnosti Mullen vzhlížet.Přísloví „buy the rumor, sell the news“ je známé již desítky let a je aktuální i dnes. I když to někomu může znít jako klišé – je to způsob, jak vydělat peníze a zároveň investovat do informací.Výprodej nastal, jak předpověděl můj kolega Ian Bezek, a nyní se usazuje prach. Pokud se neobjeví další pozitivní katalyzátory, akcie MULN budou nadále klesat. A aby se v současném prostředí udržela na výsluní, potřebuje významná oznámení.Zdroj: MullenWilliam White, autor článku pro InvestorPlace, uvedl, že dluh společnosti Mullen je dnes mnohem nižší než dříve. Výrobce elektromobilů snížil své celkové závazky o 17,5 milionu USD a nyní dluží přibližně 11 milionů USD z loňských přibližně 30 milionů USD. Na zvýšení ceny akcií to však nestačí. Investoři naopak chtějí více informací ohledně smluv a nových modelů. Pokud se tak nestane, zůstává společnost rizikovou hrou.Hlavním důvodem, proč se společnosti Mullen nedaří, jsou obavy z nadměrného ředění. Stejně jako většina EV her je Mullen miláčkem Redditu. Proto cena jejích akcií vyletěla vzhůru, jakmile se za ni postavili investoři z Redditu. Hlavním způsobem, jak Mullen získává kapitál, je cena akciíTento způsob umožňuje společnosti rychle a férově získat velké množství hotovosti. Aby společnost mohla tento nástroj úspěšně využívat, rozložila své veřejné nabídky akcií tak, aby nenasytila trh a poskytla efektivní a dlouhodobé řešení pro růst akcionářů.Chcete využít této příležitosti?Komercializace elektromobilů vyžaduje čas. Vyžaduje také velké množství kapitálu. Společnost Mullen očekává, že ke konci druhého čtvrtletí roku 22 vykáže více než 61 milionů dolarů v hotovosti. To není dostatečný kapitál na to, aby společnost mohla komercializovat své ambice. Bude muset využít akciové trhy, což může být v současném prostředí obtížné.Společnost Mullen si navíc nepomohla, když do 30. června nezveřejnila jméno významného zákazníka z žebříčku Fortune 500. Jak uvedl Larry Ramer 2. července, automobilka údajně obdržela objednávku na dodávky od „významné společnosti Fortune 500“. 30. červen přišel bez zprávy o zákazníkovi automobilky z žebříčku Fortune 500. To zvýšilo další tlak na akcie společnosti MULN.Zdroj: MullenSpolečnost Mullen se chystá zahájit své turné „Strikingly Different“ v USA se zastávkami v 19 městech, kde představí svůj nový vůz – Mullen FIVE. Design byl přijat dobře a mnoho lidí věří, že přinese nové vzrušení pro akcie MULN.Mullen Automotive se také zaměřuje na vytvoření své baterie – s výkonnější hustotou energie a s téměř o 50 % nižšími náklady než u lithium-iontových baterií. To umožní společnosti Mullen Automotive neustále pracovat na zdokonalování svého produktu a zároveň snižovat výrobní náklady.Společnost Mullen oznámila, že má předběžné důkazy o tom, že její baterie předčila očekávání. Tyto baterie se vyvíjely několik let a první výsledky ukazují velké zlepšení jak v oblasti proudu, tak objemu.Tato zpráva je důležitá, protože vám pomůže zvýšit účinnost vašeho akumulátoru. Mullen doufá, že polovodičová baterie o kapacitě 150 kWh pomůže automobilu ujet 600 km bez nabíjení. Pokud se technologie osvědčí, bude tento zdroj energie znamenat revoluci v osobní dopravě.I přes snahu o výrobu nové technologie je důležité mít na paměti její pozitivní dopad na podniky a lidi. Polovodičové baterie mají oproti tradičním bateriovým technologiím mnoho výhod. Stále však existují obrovské technologické problémy, které stojí v cestě jejímu zavedení ve velkém měřítku.Elektromobily se rychle stávají budoucností dopravy. Jsou totiž šetrnější k životnímu prostředí a potenciálně levnější než auta na plyn nebo naftu. Trh s elektromobily je však ve srovnání s konvenčními automobily stále malý a má velký růstový potenciál.Stále také existují obavy, protože mnoho pokroků a úspěchů v oblasti technologie elektromobilů bylo způsobeno příznivými makroekonomickými podmínkami. Proto je na čase oddělit zrno od plev. V současném prostředí můžete investovat pouze do společností se zdravými základy, jinak se můžete značně spálit.V této fázi je lepší investovat do bezpečnějších akcií, dokud společnost MULN neposkytne konkrétní důvody, proč se o ni nadále zajímat.