Zajímavé je, že akcie LMND včera v souvislosti s touto událostí vzrostly, ale dnes akcie klesly.
Zdá se, že společnost Metromile dobře zapadá do obchodního modelu společnosti Lemonade. Koneckonců obě společnosti nabízejí pojištění automobilů s technologickým aspektem. Dává tedy smysl, že aplikace Metromile využívající umělou inteligenci by měla být pro Lemonade a její akcionáře atraktivní.
Spoluvýkonný ředitel a spoluzakladatel společnosti Lemonade Shai Wininger vysvětlil, v čem je společnost Metromile jedinečná:
„Po deset let monitorovaly složité senzory společnosti Metromile miliardy kilometrů jízdy, zatímco jejich umělá inteligence porovnávala tato data se stovkami tisíc reklamací, aby přesně vyhodnotila každé sešlápnutí brzdy a otočení volantem.“
Shai Wininger plánuje „přidat tyto modely do platformy Lemonade Car“. To by mohlo změnit pravidla hry pro jeho tržní niku, protože Metromile je víceméně průkopníkem v aplikaci velkých dat a umělé inteligence do pojištění vozidel.
Držitelé akcií LMND by také měli vzít na vědomí, že „aplikace a značka Metromile budou na trhu působit i nadále, dokud nebudou všichni zákazníci plynule převedeni na aplikaci a značku Lemonade“.

Co se děje s akciemi LMND?
To vše může znít jako úderná a vzrušující zpráva. A skutečně, cena akcií Lemonade včera rychle vzrostla a téměř se dotkla 20 dolarů. Nepředpokládejte však, že reakce trhu byla veskrze pozitivní. Dnes se akcie LMND na začátku obchodování propadly o 5 %.
Proč tedy investoři akvizici Metromile nejdříve horce a pak chladně přijali? Možná potřebovali nějaký čas, aby se seznámili s podrobnostmi odkupu. Konkrétně obchodníci pravděpodobně zvažovali, kolik by Lemonade stálo odkoupení Metromile.
V tiskové zprávě se uvádí, že Lemonade se bude muset rozloučit s akciemi v hodnotě 145 milionů dolarů. To je rozhodně drahá nabídka.
Společnost Lemonade však rychle zdůraznila, že z akvizice společnosti Metromile získá „více než 155 milionů dolarů v hotovosti, více než 110 milionů dolarů na pojistném za automobily, pojišťovací subjekt se 49 státními licencemi a přesné údaje z 500 milionů jízd automobilů“.
Stane se z toho obchod desetiletí na pojistném trhu? To ukáže až čas, ale pro dnešek jsou finanční obchodníci zjevně ohledně společností Lemonade a Metromile v opatrné náladě.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky
 
  
  
  
	    	


























