Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Programy předplatného může zlepšit udržení zákazníků a generovat příjmy

Podle nového průzkumu společnosti LendingTree mezi téměř 2 100 Američany je 80 % amerických spotřebitelů zapojeno alespoň do jednoho věrnostního programu a více než 55 % spotřebitelů souhlasí s tím, že tyto programy jsou důležitější než kdykoli předtím, takže lze s jistotou říci, že loajalita plodí loajalitu.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
30 července, 2022
4 min. čtení
This CEO and entrepreneur are working on their laptops building a social media marketing strategy to showing bloggers how to make money on Facebook, Pinterest, and Instagram. Teamwork on this promotion will bring lots of sales for their startup.Model: @Austindistelhttps://www.instagram.com/austindistel/Photographer: @breeandstephenhttps://www.instagram.com/breeandstephen/This photo is free for public use. ❤️ If you do use this photo, Please credit in caption or metadata with link to "www.distel.com".

Zdroj: Unsplash

4 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Nedávná zpráva společnosti McKinsey zjistila, že u členů placených věrnostních programů je o 60 procent vyšší pravděpodobnost, že po přihlášení do programu utratí za danou značku více. Ale samozřejmě to nejsou jen firmy, kdo zde sklízí výhody. Výsledek tohoto obchodního modelu – konkrétně předplatného a placení za body (PWP) – je oboustranně výhodný, zlepšuje zákaznickou zkušenost a zároveň přináší lepší hospodářské výsledky prodejcům a značkám všech velikostí.

Kraft tape
Zdroj: Unsplash

Proč věrnostní modely předplatného fungují.

Spotřebitelé mají rádi věrnostní programy kvůli slevám, bezplatným službám a dalším odměnám, ke kterým mají přístup – klíčové slovo je přístup. Přitažlivost věrnostního programu totiž spočívá v jeho vnímané hodnotě, nikoli nutně v tom, co spotřebitel skutečně uplatní. Když má zákazník vysokou vnímanou hodnotu produktu, služby nebo zážitku, reaguje na to zase jeho afinita ke značce.

Podle nejnovější zprávy Indexu ekonomiky předplatného předního poskytovatele platformy pro správu předplatného Zuora rostly podniky s předplatným v tomto indexu v uplynulém desetiletí 4,6krát rychleji než index S&P 500. Snížila se také míra odchodu, což podporuje názor, že spotřebitelé, kteří si předplatné předplatili na začátku pandemie, zůstávají.

brown tabby cat on brown cardboard box
Zdroj: Unsplash

Nejnovější výzkum mé společnosti Dotcom Distribution – studie 1 150 amerických spotřebitelů, kteří nakupují online – také ukázal, že poptávka po předplatitelských službách je neochvějná; zatímco naše studie z roku 2021 odhalila, že 25 % spotřebitelů se během pandemie přihlásilo k jedné nebo více předplatitelským službám, v roce 2022 se přijetí předplatitelských služeb zvýšilo na 35 %. A vzhledem k tomu, že UBS předpovídá 25% růst ekonomiky předplatného v letech 2020-2025, je průzkumný ponor do tohoto modelu užitečnou investicí času.

Advertisement

Proč fungují věrnostní modely typu Plaťte s body(PWP).

Chcete využít této příležitosti?

Navzdory množství měn a platebních možností, které mají nakupující online k dispozici, mají spotřebitelé jasné preference platebních metod. Vzhledem k veškerému rozruchu kolem metody Buy Now, Pay Later (BNPL) v posledních několika letech by bylo spravedlivé předpokládat, že je oblíbená, ale podle Dotcomovy studie je většina spotřebitelů – přesněji 63 % – nejvíce nakloněna placení pomocí bodů nebo odměn. Pro srovnání, 10 procent by raději rozdělilo platby mezi více metod, 15 procent by zvolilo BNPL a pouhá tři procenta jsou v táboře kryptoměn.

Team work, work colleagues, working together
Zdroj: Unsplash

PWP se stává stále populárnějším modelem, který maloobchodníci a značky využívají k tomu, aby si uzamkli věrné zákazníky a zvýšili tržby prostřednictvím opakovaných příjmů. Mnoha prodejcům, zejména těm menším a rozvíjejícím se, umožnil hrát v tomto prostoru program Pay with Rewards společnosti PayPal, který představoval moderní možnost, jež zmírnila omezení ohledně toho, jak, kde a kdy mohou nakupující uplatnit body. Byla to skvělá lekce, jak se přizpůsobit měnícímu se chování spotřebitelů.

Ve světě elektronického obchodování jsou dvě věci, o které spotřebitelé nemají nouzi: 1) možnost volby a 2) soutěž o jejich pozornost a dolary. Stále více značek a uvědomuje si, že vyhrát bitvu na obou frontách vyžaduje zvýšení celoživotní hodnoty zákazníka a vytváření jedinečných, vzrušujících a personalizovaných zážitků prostřednictvím strategických věrnostních programů je cestou k získání těch nejcennějších zákazníků.

Nedávná zpráva společnosti McKinsey zjistila, že u členů placených věrnostních programů je o 60 procent vyšší pravděpodobnost, že po přihlášení do programu utratí za danou značku více. Ale samozřejmě to nejsou jen firmy, kdo zde sklízí výhody. Výsledek tohoto obchodního modelu – konkrétně předplatného a placení za body – je oboustranně výhodný, zlepšuje zákaznickou zkušenost a zároveň přináší lepší hospodářské výsledky prodejcům a značkám všech velikostí.Zdroj: UnsplashSpotřebitelé mají rádi věrnostní programy kvůli slevám, bezplatným službám a dalším odměnám, ke kterým mají přístup – klíčové slovo je přístup. Přitažlivost věrnostního programu totiž spočívá v jeho vnímané hodnotě, nikoli nutně v tom, co spotřebitel skutečně uplatní. Když má zákazník vysokou vnímanou hodnotu produktu, služby nebo zážitku, reaguje na to zase jeho afinita ke značce.Podle nejnovější zprávy Indexu ekonomiky předplatného předního poskytovatele platformy pro správu předplatného Zuora rostly podniky s předplatným v tomto indexu v uplynulém desetiletí 4,6krát rychleji než index S&P 500. Snížila se také míra odchodu, což podporuje názor, že spotřebitelé, kteří si předplatné předplatili na začátku pandemie, zůstávají.Zdroj: UnsplashNejnovější výzkum mé společnosti Dotcom Distribution – studie 1 150 amerických spotřebitelů, kteří nakupují online – také ukázal, že poptávka po předplatitelských službách je neochvějná; zatímco naše studie z roku 2021 odhalila, že 25 % spotřebitelů se během pandemie přihlásilo k jedné nebo více předplatitelským službám, v roce 2022 se přijetí předplatitelských služeb zvýšilo na 35 %. A vzhledem k tomu, že UBS předpovídá 25% růst ekonomiky předplatného v letech 2020-2025, je průzkumný ponor do tohoto modelu užitečnou investicí času..Chcete využít této příležitosti?Navzdory množství měn a platebních možností, které mají nakupující online k dispozici, mají spotřebitelé jasné preference platebních metod. Vzhledem k veškerému rozruchu kolem metody Buy Now, Pay Later v posledních několika letech by bylo spravedlivé předpokládat, že je oblíbená, ale podle Dotcomovy studie je většina spotřebitelů – přesněji 63 % – nejvíce nakloněna placení pomocí bodů nebo odměn. Pro srovnání, 10 procent by raději rozdělilo platby mezi více metod, 15 procent by zvolilo BNPL a pouhá tři procenta jsou v táboře kryptoměn.Zdroj: UnsplashPWP se stává stále populárnějším modelem, který maloobchodníci a značky využívají k tomu, aby si uzamkli věrné zákazníky a zvýšili tržby prostřednictvím opakovaných příjmů. Mnoha prodejcům, zejména těm menším a rozvíjejícím se, umožnil hrát v tomto prostoru program Pay with Rewards společnosti PayPal, který představoval moderní možnost, jež zmírnila omezení ohledně toho, jak, kde a kdy mohou nakupující uplatnit body. Byla to skvělá lekce, jak se přizpůsobit měnícímu se chování spotřebitelů.Ve světě elektronického obchodování jsou dvě věci, o které spotřebitelé nemají nouzi: 1) možnost volby a 2) soutěž o jejich pozornost a dolary. Stále více značek a uvědomuje si, že vyhrát bitvu na obou frontách vyžaduje zvýšení celoživotní hodnoty zákazníka a vytváření jedinečných, vzrušujících a personalizovaných zážitků prostřednictvím strategických věrnostních programů je cestou k získání těch nejcennějších zákazníků.
Tagy: businesspředplatnévernostní programzákazníci


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    23:03

    Musk uspěl v odvolání, obnovil svůj kompenzační balíček Tesly ve výši 56 miliard dolarů z roku 2018.

    22:55

    Podle CBI zaznamenali britští maloobchodníci pokles prodeje před Vánocemi.

    22:49

    V rozhovoru pro CNBC naznačuje Williams z Fedu, že není okamžitě nutné dále snižovat úrokové sazby.

    22:42

    Podle BofA hodnotové akcie často překonávají malé a střední akcie v lednu.

    22:39

    Řecké akcie rostou, když Athens General Composite stoupá o 0,57 % při uzavření trhu.

    22:32

    Evropské akcie zakončily většinou růstem po turbulentním týdnu.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Shutterstock
    Akcie

    Akcie společnosti Nvidia patří k nejlevnějším za dekádu, tvrdí Bernstein

    19 prosince, 2025

    Akcie společnosti Nvidia se na konci roku 2025 dostaly do situace, která je z historického pohledu poměrně výjimečná.

    Zdroj: Getty Images

    Akcie výrobce generátorů Generac oslabily, Wells Fargo vidí nákupní příležitost

    19 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Proč zvážit akcie Rivian před příchodem vozů s umělou inteligencí

    19 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie Core Scientific jsou s výhledem na rok 2026 atraktivní příležitostí

    19 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie ServiceNow prudce oslabily, Bernstein vidí výjimečnou příležitost

    18 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Nanhua Futures Co., Ltd.

    Datum IPO: 22 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 8,61–11,48 miliardy HKD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    S&P 500 posiluje s oživením technologického sektoru, inflace klesá

    18 prosince, 2025

    Central Bank Company a Ultra Green IPO na závěr roku potvrdily hype kolem emisí

    17 prosince, 2025

    S&P 500 klesá s propadem v technologickém sektoru, Nvidia nadále roste

    15 prosince, 2025

    Index S&P 500 uzavřel níže, Oracle a Nvidia zařídily propad AI sektoru

    17 prosince, 2025

    S&P 500 klesá kvůli výprodeji velkých technologických společností

    15 prosince, 2025

    Index S&P 500 uzavřel výše díky boomu technologických akcií

    18 prosince, 2025

    S&P 500 roste, pokračující oživení vedené AI posiluje celý trh

    19 prosince, 2025

    S&P 500 klesá kvůli obavám o ekonomiku USA; Tesla dosáhla rekordního závěru

    16 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Shutterstock
    AI

    Broadcom a další čipové akcie patří mezi hlavní sázky J.P. Morgan pro rok 2026

    17 prosince, 2025

    Obavy z možné bubliny v oblasti umělé inteligence na finančních trzích v posledních měsících sílí.

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost
      Kontaktujte nás

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.