Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 30 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 4 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 30 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 4 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Programy předplatného může zlepšit udržení zákazníků a generovat příjmy

Podle nového průzkumu společnosti LendingTree mezi téměř 2 100 Američany je 80 % amerických spotřebitelů zapojeno alespoň do jednoho věrnostního programu a více než 55 % spotřebitelů souhlasí s tím, že tyto programy jsou důležitější než kdykoli předtím, takže lze s jistotou říci, že loajalita plodí loajalitu.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
30 července, 2022
4 min. čtení
This CEO and entrepreneur are working on their laptops building a social media marketing strategy to showing bloggers how to make money on Facebook, Pinterest, and Instagram. Teamwork on this promotion will bring lots of sales for their startup.Model: @Austindistelhttps://www.instagram.com/austindistel/Photographer: @breeandstephenhttps://www.instagram.com/breeandstephen/This photo is free for public use. ❤️ If you do use this photo, Please credit in caption or metadata with link to "www.distel.com".

Zdroj: Unsplash

4 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Nedávná zpráva společnosti McKinsey zjistila, že u členů placených věrnostních programů je o 60 procent vyšší pravděpodobnost, že po přihlášení do programu utratí za danou značku více. Ale samozřejmě to nejsou jen firmy, kdo zde sklízí výhody. Výsledek tohoto obchodního modelu – konkrétně předplatného a placení za body (PWP) – je oboustranně výhodný, zlepšuje zákaznickou zkušenost a zároveň přináší lepší hospodářské výsledky prodejcům a značkám všech velikostí.

Kraft tape
Zdroj: Unsplash

Proč věrnostní modely předplatného fungují.

Spotřebitelé mají rádi věrnostní programy kvůli slevám, bezplatným službám a dalším odměnám, ke kterým mají přístup – klíčové slovo je přístup. Přitažlivost věrnostního programu totiž spočívá v jeho vnímané hodnotě, nikoli nutně v tom, co spotřebitel skutečně uplatní. Když má zákazník vysokou vnímanou hodnotu produktu, služby nebo zážitku, reaguje na to zase jeho afinita ke značce.

Podle nejnovější zprávy Indexu ekonomiky předplatného předního poskytovatele platformy pro správu předplatného Zuora rostly podniky s předplatným v tomto indexu v uplynulém desetiletí 4,6krát rychleji než index S&P 500. Snížila se také míra odchodu, což podporuje názor, že spotřebitelé, kteří si předplatné předplatili na začátku pandemie, zůstávají.

brown tabby cat on brown cardboard box
Zdroj: Unsplash

Nejnovější výzkum mé společnosti Dotcom Distribution – studie 1 150 amerických spotřebitelů, kteří nakupují online – také ukázal, že poptávka po předplatitelských službách je neochvějná; zatímco naše studie z roku 2021 odhalila, že 25 % spotřebitelů se během pandemie přihlásilo k jedné nebo více předplatitelským službám, v roce 2022 se přijetí předplatitelských služeb zvýšilo na 35 %. A vzhledem k tomu, že UBS předpovídá 25% růst ekonomiky předplatného v letech 2020-2025, je průzkumný ponor do tohoto modelu užitečnou investicí času.

Advertisement

Proč fungují věrnostní modely typu Plaťte s body(PWP).

Chcete využít této příležitosti?

Navzdory množství měn a platebních možností, které mají nakupující online k dispozici, mají spotřebitelé jasné preference platebních metod. Vzhledem k veškerému rozruchu kolem metody Buy Now, Pay Later (BNPL) v posledních několika letech by bylo spravedlivé předpokládat, že je oblíbená, ale podle Dotcomovy studie je většina spotřebitelů – přesněji 63 % – nejvíce nakloněna placení pomocí bodů nebo odměn. Pro srovnání, 10 procent by raději rozdělilo platby mezi více metod, 15 procent by zvolilo BNPL a pouhá tři procenta jsou v táboře kryptoměn.

Team work, work colleagues, working together
Zdroj: Unsplash

PWP se stává stále populárnějším modelem, který maloobchodníci a značky využívají k tomu, aby si uzamkli věrné zákazníky a zvýšili tržby prostřednictvím opakovaných příjmů. Mnoha prodejcům, zejména těm menším a rozvíjejícím se, umožnil hrát v tomto prostoru program Pay with Rewards společnosti PayPal, který představoval moderní možnost, jež zmírnila omezení ohledně toho, jak, kde a kdy mohou nakupující uplatnit body. Byla to skvělá lekce, jak se přizpůsobit měnícímu se chování spotřebitelů.

Ve světě elektronického obchodování jsou dvě věci, o které spotřebitelé nemají nouzi: 1) možnost volby a 2) soutěž o jejich pozornost a dolary. Stále více značek a uvědomuje si, že vyhrát bitvu na obou frontách vyžaduje zvýšení celoživotní hodnoty zákazníka a vytváření jedinečných, vzrušujících a personalizovaných zážitků prostřednictvím strategických věrnostních programů je cestou k získání těch nejcennějších zákazníků.

Nedávná zpráva společnosti McKinsey zjistila, že u členů placených věrnostních programů je o 60 procent vyšší pravděpodobnost, že po přihlášení do programu utratí za danou značku více. Ale samozřejmě to nejsou jen firmy, kdo zde sklízí výhody. Výsledek tohoto obchodního modelu – konkrétně předplatného a placení za body – je oboustranně výhodný, zlepšuje zákaznickou zkušenost a zároveň přináší lepší hospodářské výsledky prodejcům a značkám všech velikostí.Zdroj: UnsplashSpotřebitelé mají rádi věrnostní programy kvůli slevám, bezplatným službám a dalším odměnám, ke kterým mají přístup – klíčové slovo je přístup. Přitažlivost věrnostního programu totiž spočívá v jeho vnímané hodnotě, nikoli nutně v tom, co spotřebitel skutečně uplatní. Když má zákazník vysokou vnímanou hodnotu produktu, služby nebo zážitku, reaguje na to zase jeho afinita ke značce.Podle nejnovější zprávy Indexu ekonomiky předplatného předního poskytovatele platformy pro správu předplatného Zuora rostly podniky s předplatným v tomto indexu v uplynulém desetiletí 4,6krát rychleji než index S&P 500. Snížila se také míra odchodu, což podporuje názor, že spotřebitelé, kteří si předplatné předplatili na začátku pandemie, zůstávají.Zdroj: UnsplashNejnovější výzkum mé společnosti Dotcom Distribution – studie 1 150 amerických spotřebitelů, kteří nakupují online – také ukázal, že poptávka po předplatitelských službách je neochvějná; zatímco naše studie z roku 2021 odhalila, že 25 % spotřebitelů se během pandemie přihlásilo k jedné nebo více předplatitelským službám, v roce 2022 se přijetí předplatitelských služeb zvýšilo na 35 %. A vzhledem k tomu, že UBS předpovídá 25% růst ekonomiky předplatného v letech 2020-2025, je průzkumný ponor do tohoto modelu užitečnou investicí času..Chcete využít této příležitosti?Navzdory množství měn a platebních možností, které mají nakupující online k dispozici, mají spotřebitelé jasné preference platebních metod. Vzhledem k veškerému rozruchu kolem metody Buy Now, Pay Later v posledních několika letech by bylo spravedlivé předpokládat, že je oblíbená, ale podle Dotcomovy studie je většina spotřebitelů – přesněji 63 % – nejvíce nakloněna placení pomocí bodů nebo odměn. Pro srovnání, 10 procent by raději rozdělilo platby mezi více metod, 15 procent by zvolilo BNPL a pouhá tři procenta jsou v táboře kryptoměn.Zdroj: UnsplashPWP se stává stále populárnějším modelem, který maloobchodníci a značky využívají k tomu, aby si uzamkli věrné zákazníky a zvýšili tržby prostřednictvím opakovaných příjmů. Mnoha prodejcům, zejména těm menším a rozvíjejícím se, umožnil hrát v tomto prostoru program Pay with Rewards společnosti PayPal, který představoval moderní možnost, jež zmírnila omezení ohledně toho, jak, kde a kdy mohou nakupující uplatnit body. Byla to skvělá lekce, jak se přizpůsobit měnícímu se chování spotřebitelů.Ve světě elektronického obchodování jsou dvě věci, o které spotřebitelé nemají nouzi: 1) možnost volby a 2) soutěž o jejich pozornost a dolary. Stále více značek a uvědomuje si, že vyhrát bitvu na obou frontách vyžaduje zvýšení celoživotní hodnoty zákazníka a vytváření jedinečných, vzrušujících a personalizovaných zážitků prostřednictvím strategických věrnostních programů je cestou k získání těch nejcennějších zákazníků.
Tagy: businesspředplatnévernostní programzákazníci

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. AI přetváří svět práce a posouvá hranice tradiční kanceláře
      2. Gigant Enbridge a jeho už tři dekády nepřetržitého růstu dividend
      3. Politické strany se více a více rozcházejí v názoru na nastavení daní
      4. Sociální média vytvářejí iluzi znalostí a vedou k horším investičním výsledkům
      5. Růst cen starších domů v Česku nabírá tempo, co to znamená pro trh?
      6. Proč mohou být akcie Nvidia, Broadcom a dalších lídrů rizikové
      7. Výše mzdy už není pro Čechy jediným kritériem při výběru práce
      8. Nájmy starších bytů v Česku i nadále rostou, jaký je letos trend?
      9. Očekávání od umělé inteligence slábnou, investoři zůstávají opatrní
      Advertisement

      Breaking.

      16:19

      Akvizice na obzoru: Janus Henderson láká investory velkým růstem

      16:14

      Cellectar Biosciences: Revoluční krok v léčbě dětských nádorů!

      16:11

      Jiuzi Holdings míří vzhůru díky Bitcoinové strategii se SOLV

      16:06

      BTQ skáče na burze díky průlomové dohodě o kvantových čipech

      16:02

      Insider Trading: Klíčové investiční tahy a prodejní pohyby na Wall Street

      15:58

      BIO-key dobývá Skandinávii: Akcie poletí vzhůru!

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      RBC zvyšuje hodnocení Honeywellu před plánovaným rozdělením v roce 2026

      27 října, 2025

      RBC Capital Markets nyní pohlíží na společnost Honeywell International s daleko větší důvěrou než v předchozích měsících.

      Zdroj: Unsplash

      Guggenheim zvyšuje důvěru v Microsoft díky šanci zpeněžit AI v Office

      27 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Akcie Progressive po výsledcích klesly, ale dlouhodobý příběh zůstává silný

      27 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Expand Energy může těžit z rostoucí poptávky po plynu pro AI centra

      27 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      BofA vyzdvihuje akcie s růstovým potenciálem před výsledky

      27 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 30 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Evergy patří mezi nejstabilnější dividendové akcie veřejných služeb v USA

      26 října, 2025

      Fed naráží na limity, mladí Američané v technologiích zůstávají bez práce

      25 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025

      Fed potřebuje jasnější strategii, aby investory provedl nejistým obdobím

      25 října, 2025

      Inflace v USA vzrostla v září méně, než se očekávalo, a to na 3 %.

      23 října, 2025

      Tesla představuje klíčové kroky v umělé inteligenci, čipech a robotice

      26 října, 2025

      RBC zvyšuje hodnocení Honeywellu před plánovaným rozdělením v roce 2026

      27 října, 2025

      Dow uzavřel poprvé nad hranicí 47 000 bodů díky mírné inflaci

      24 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.