Kolo Série C vedla společnost Revolution Growth. Podílely se na něm také Cultivate Next, rizikový fond společnosti Chipotle Mexican Grill Inc. a společnosti Wellington Management a CPP Investments. Podle osoby obeznámené se situací má nyní společnost se sídlem v coloradském Boulderu hodnotu 650 milionů dolarů, což je dvojnásobek oproti předchozímu kolu z minulého roku.
Společnost během procesu získávání prostředků snížila své ocenění, aby zohlednila pokles na finančních trzích a konzervativnější investiční prostředí, jakož i pravděpodobnost zhoršení podmínek v blízké budoucnosti, uvedla osoba, která si nepřála být jmenována a hovořila o soukromých informacích.
Společnost Meati prodává steakový výrobek a také obyčejné a obalované kuřecí řízky, které se podle společnosti vyrábějí z mycelia neboli kořene hub. V současné době jsou pro spotřebitele nedostupné, protože byly několikrát vyprodány online.
Společnost plánuje, že do konce roku 2023 budou k dispozici po celých USA prostřednictvím maloobchodu a elektronického obchodu a do konce roku 2022 budou k dostání ve všech supermarketech provozovaných společností Sprouts Farmers Market Inc.

Společnost Meati použije finanční prostředky na vybudování výrobního závodu v Thorntonu ve státě Colorado a na přidání dalších výrobků. Nový závod bude schopen vyrábět desítky milionů liber potravin Meati ročně.
Mycelium, které generální ředitel Tyler Huggins popisuje jako „prázdné kulinářské plátno“, tvoří 95 až 97 % výrobků společnosti Meati. Huggins předpovídá, že do pěti let bude společnost lídrem na trhu. Společnost Meati si účtuje 7,99 USD za dva umělé kuřecí řízky a 9,99 USD za dva steaky.
Technologický ředitel společnosti Chipotle Curt Garner uvedl, že výrobky společnosti Meati jsou „čisté“ s „vysokou nutriční hodnotou“. Řetězec burrito zatím nezačal vyhodnocovat, zda by se výrobky Meati mohly podávat v jeho restauracích.
„Přistupuji k tomu spíše takto: ‚Jak to celkově chutná? Je to něco, co bych si koupil a co by mi chutnalo?“ Garner řekl. „Odpověď zní ano.“
Podle Jennifer Bartashusové, analytičky společnosti Bloomberg Intelligence, však zájem o rostlinné maso přinejmenším dočasně opadl, protože spotřebitelé se v souvislosti se zrychlující se inflací snaží snížit své výdaje.
„Pro lidi, kteří jsou zapálení pro rostlinnou stravu a dopad na životní prostředí, by to mohlo být přitažlivé,“ řekla Bartashusová o výrobcích společnosti Meati. „Ale pro průměrného flexitariána to bude spíše pohled, při kterém si řekne: ‚Mohl bych si koupit kuřecí prsa za poloviční cenu‘.“
Ačkoli byl růst rostlinného masa v posledním roce a půl utlumen, Bartashusová uvedla, že je stále „velmi optimistická“, pokud jde o dlouhodobé vyhlídky této kategorie.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky



























