Akcie streamovací platformy fuboTV (NYSE:FUBO) klesly v roce 2022 o 76 %, přestože společnost dosáhla významného pokroku v oblasti růstu počtu předplatitelů a příjmů. Streamovací společnosti v poslední době poněkud upadly v nemilost, ale platforma fuboTV těží z dlouhodobých trendů, jako je cord-cutting, a má potenciál v oblasti reklamy. Akcie fuboTV se prodávají za méně než 1 X výnosy za rok 2023 – což je na streamovací společnost málo – a domnívám se, že rizikový profil je dlouhodobě vychýlen směrem nahoru!
Společnost fuboTV rychle roste
Společnost fuboTV vykázala ve druhém čtvrtletí nárůst tržeb o 70 % na 221,9 milionu USD, a to především díky růstu počtu předplatitelů v Severní Americe. Ačkoli má fuboTV předplatitele i v jiných zemích, tahounem růstu příjmů a počtu předplatitelů platformy zůstává region Severní Ameriky. Předplatitelé v Severní Americe generují přibližně 97 % příjmů firmy, a to zejména proto, že USA jsou pro inzerenty nejatraktivnějším marketingovým regionem.
Zdroj: Getty
Ve druhém čtvrtletí roku 22 dosáhl počet předplatitelů fuboTV v Severní Americe 947 tisíc, což představuje 41% meziroční nárůst, ale růst se zpomaluje a společnost nesplnila svůj výhled 965-975 tisíc předplatitelů.
Růst počtu předplatitelů byl ve „zbytku světa“ silnější než v Severní Americe: mezinárodní divize měla na konci čtvrtletí 347 tisíc předplatitelů, což vykazuje 130% meziroční růst. Tito předplatitelé však vygenerovali relativně malý objem příjmů ve výši 5,8 mil. dolarů.
Společnost fuboTV také zaznamenává zpomalení reklamního byznysu, které je podle mého názoru pouze dočasné. Domnívám se, že platforma fuboTV má velký dlouhodobý potenciál, protože základna předplatitelů stále roste a je možné zpeněžit více zákaznických dat. Mnoho streamovacích společností zkoumá alternativní cesty monetizace, například zavedení vrstev podporovaných reklamou.
Zatímco celkové příjmy z reklamy v tomto segmentu meziročně vzrostly o 32 % na 21,7 milionu dolarů, průměrný příjem z reklamy na uživatele/ARPU společnosti fuboTV ve 2. čtvrtletí 22. roku meziročně poklesl o 18 % na 7,25 dolaru v důsledku makro faktorů.
Dlouhodobé trendy v odvětví streamingu jsou však pro fuboTV příznivé a podporují expanzi společnosti a růst platformy. Spotřebitelé podporují streamovací platformy a jde to na úkor tradičního placeného televizního předplatného. Trendy v oblasti odpojování od kabelové televize působí silně ve prospěch společnosti fuboTV, protože prognózy naznačují neustálý pokles počtu diváků tradiční placené televize až do roku 2026. Podle společnosti eMarketer penetrace placené televize v USA rychle klesá a očekává se, že příští rok klesne pod 50 %.
Nový výhled na rok 2022
Společnost fuboTV zaznamenává po pandemii zpomalení růstu počtu předplatitelů a ve druhém čtvrtletí snížila svůj výhled počtu předplatitelů pro rok 2022 z 1 465 000-1 475 000 na 1 330 000-1 350 000 předplatitelů. Na základě nového výhledu společnost fuboTV očekává, že její předplatitelská základna meziročně vzroste o 19 %.
Zdroj: FuboTV
Zisky (zatím) nejsou na dohled
Společnost fuboTV není zisková a bude trvat několik let, než se investoři dočkají toho, že se ve výkazu zisku a ztráty společnosti objeví zisky. Nedostatek zisků i snížený výhled počtu předplatitelů v poslední době zatěžují ocenění společnosti fuboTV. Ve druhém čtvrtletí roku 22 dosáhla společnost fuboTV ztráty 116,1 milionu USD a očekává se, že společnost bude zisková až v roce 2026.
Společnost fuboTV je podhodnocená
Již dříve jsem tvrdil, že společnost fuboTV je podhodnocená, a zjevně jsem se v tom mýlil. Ve srovnání s ostatními streamovacími platformami má však fuboTV atraktivní ocenění založené na příjmech. fuboTV by měla v roce 2023 dosáhnout příjmů ve výši 1,25 miliardy dolarů. Vzhledem k tomu, že tržní kapitalizace této streamovací platformy – po letošním 78% poklesu cen – činí pouze 676 milionů dolarů, prodávají se akcie fuboTV za 0,5 X odhadovaných příjmů v roce 2023. Například společnost Netflix (NFLX) se obchoduje za více než pětinásobek tohoto valuačního faktoru.
Akcie streamovací platformy fuboTV klesly v roce 2022 o 76 %, přestože společnost dosáhla významného pokroku v oblasti růstu počtu předplatitelů a příjmů. Streamovací společnosti v poslední době poněkud upadly v nemilost, ale platforma fuboTV těží z dlouhodobých trendů, jako je cord-cutting, a má potenciál v oblasti reklamy. Akcie fuboTV se prodávají za méně než 1 X výnosy za rok 2023 – což je na streamovací společnost málo – a domnívám se, že rizikový profil je dlouhodobě vychýlen směrem nahoru!Společnost fuboTV vykázala ve druhém čtvrtletí nárůst tržeb o 70 % na 221,9 milionu USD, a to především díky růstu počtu předplatitelů v Severní Americe. Ačkoli má fuboTV předplatitele i v jiných zemích, tahounem růstu příjmů a počtu předplatitelů platformy zůstává region Severní Ameriky. Předplatitelé v Severní Americe generují přibližně 97 % příjmů firmy, a to zejména proto, že USA jsou pro inzerenty nejatraktivnějším marketingovým regionem.Zdroj: GettyVe druhém čtvrtletí roku 22 dosáhl počet předplatitelů fuboTV v Severní Americe 947 tisíc, což představuje 41% meziroční nárůst, ale růst se zpomaluje a společnost nesplnila svůj výhled 965-975 tisíc předplatitelů.Růst počtu předplatitelů byl ve „zbytku světa“ silnější než v Severní Americe: mezinárodní divize měla na konci čtvrtletí 347 tisíc předplatitelů, což vykazuje 130% meziroční růst. Tito předplatitelé však vygenerovali relativně malý objem příjmů ve výši 5,8 mil. dolarů.Společnost fuboTV také zaznamenává zpomalení reklamního byznysu, které je podle mého názoru pouze dočasné. Domnívám se, že platforma fuboTV má velký dlouhodobý potenciál, protože základna předplatitelů stále roste a je možné zpeněžit více zákaznických dat. Mnoho streamovacích společností zkoumá alternativní cesty monetizace, například zavedení vrstev podporovaných reklamou.Chcete využít této příležitosti?Zatímco celkové příjmy z reklamy v tomto segmentu meziročně vzrostly o 32 % na 21,7 milionu dolarů, průměrný příjem z reklamy na uživatele/ARPU společnosti fuboTV ve 2. čtvrtletí 22. roku meziročně poklesl o 18 % na 7,25 dolaru v důsledku makro faktorů.Dlouhodobé trendy v odvětví streamingu jsou však pro fuboTV příznivé a podporují expanzi společnosti a růst platformy. Spotřebitelé podporují streamovací platformy a jde to na úkor tradičního placeného televizního předplatného. Trendy v oblasti odpojování od kabelové televize působí silně ve prospěch společnosti fuboTV, protože prognózy naznačují neustálý pokles počtu diváků tradiční placené televize až do roku 2026. Podle společnosti eMarketer penetrace placené televize v USA rychle klesá a očekává se, že příští rok klesne pod 50 %.Společnost fuboTV zaznamenává po pandemii zpomalení růstu počtu předplatitelů a ve druhém čtvrtletí snížila svůj výhled počtu předplatitelů pro rok 2022 z 1 465 000-1 475 000 na 1 330 000-1 350 000 předplatitelů. Na základě nového výhledu společnost fuboTV očekává, že její předplatitelská základna meziročně vzroste o 19 %.Zdroj: FuboTV nejsou na dohledSpolečnost fuboTV není zisková a bude trvat několik let, než se investoři dočkají toho, že se ve výkazu zisku a ztráty společnosti objeví zisky. Nedostatek zisků i snížený výhled počtu předplatitelů v poslední době zatěžují ocenění společnosti fuboTV. Ve druhém čtvrtletí roku 22 dosáhla společnost fuboTV ztráty 116,1 milionu USD a očekává se, že společnost bude zisková až v roce 2026.Již dříve jsem tvrdil, že společnost fuboTV je podhodnocená, a zjevně jsem se v tom mýlil. Ve srovnání s ostatními streamovacími platformami má však fuboTV atraktivní ocenění založené na příjmech. fuboTV by měla v roce 2023 dosáhnout příjmů ve výši 1,25 miliardy dolarů. Vzhledem k tomu, že tržní kapitalizace této streamovací platformy – po letošním 78% poklesu cen – činí pouze 676 milionů dolarů, prodávají se akcie fuboTV za 0,5 X odhadovaných příjmů v roce 2023. Například společnost Netflix se obchoduje za více než pětinásobek tohoto valuačního faktoru.
Společnost OpenAI, známá především díky svému modelu ChatGPT, dokončila zásadní restrukturalizaci, která znamená významný posun nejen pro samotnou firmu, ale...