Země se musí přizpůsobit přetrvávajícímu nedostatku této pikantní hořčice, včetně značek Amora a Maille, které vlastní gigant v oblasti spotřebního zboží Unilever Plc, což vedlo k prázdným regálům v obchodech a frustraci francouzských spotřebitelů.
Obchodníci s potravinami se snaží sehnat toto oblíbené koření, které Francouzi obvykle používají ke kořenění masa, jako jsou kachní konfitovaná masa, k přípravě vinaigret do salátů nebo k výrobě čerstvé majonézy.
Důsledkem loňské vlny veder a následných škod na úrodě v Kanadě, která dodává přibližně 80 % hořčičných semínek používaných ve Francii, je nedostatek hořčice. Ruská invaze na Ukrajinu také ztížila hledání alternativních dodávek.
„Vzhledem k tomu, že si tento problém uvědomuje stále více lidí, francouzští spotřebitelé zvýšili poptávku po hořčici a pro všechny případy si udělali zásoby, což podnítilo situace, kdy zásoby došly,“ uvádí Sebastien Eteve, manažer analytického týmu společnosti NielsenIQ.
Zdroj: Unsplash
Společnost Monoprix, která je vlastněna potravinářským řetězcem Casino Guichard-Perrachon SA, potvrdila, že nedostatek ovlivňuje dodávky a je možné jej vidět v jejích prodejnách, a dodala, že dodavatelé zavádějí kvóty, aby se zabránilo tomu, že maloobchodníci buď zcela vyčerpají zásoby, nebo se jich nashromáždí více.
„Máme pravidelné dodávky, i když ne vždy jsou dostatečné, abychom zákazníkům zajistili maximální výběr, ale nabídka je neustále zajištěna,“ uvedl Monoprix v prohlášení zaslaném e-mailem.
Šéf asociace hořčic z Burgundska, regionu, kde se nachází město, které dalo koření jeho jméno, francouzským médiím sdělil, že produkt by se měl začít opět dodávat od listopadu a další zlepšení nastane počátkem roku 2023, kdy bude dodána kanadská sklizeň. Luc Vandermaesen, který je zároveň ředitelem společnosti Reine de Dijon, však deníku Le Monde řekl, že situace zůstane napjatá až do roku 2024.
Mezitím francouzští spotřebitelé stále loví sklenice hořčice a vyvíjejí strategie, jako je označování na sociálních sítích, jakmile má obchod dodávku, nebo dokonce výměna tipů, jak se bez ní obejít.
Země se musí přizpůsobit přetrvávajícímu nedostatku této pikantní hořčice, včetně značek Amora a Maille, které vlastní gigant v oblasti spotřebního zboží Unilever Plc, což vedlo k prázdným regálům v obchodech a frustraci francouzských spotřebitelů.Obchodníci s potravinami se snaží sehnat toto oblíbené koření, které Francouzi obvykle používají ke kořenění masa, jako jsou kachní konfitovaná masa, k přípravě vinaigret do salátů nebo k výrobě čerstvé majonézy.Důsledkem loňské vlny veder a následných škod na úrodě v Kanadě, která dodává přibližně 80 % hořčičných semínek používaných ve Francii, je nedostatek hořčice. Ruská invaze na Ukrajinu také ztížila hledání alternativních dodávek.„Vzhledem k tomu, že si tento problém uvědomuje stále více lidí, francouzští spotřebitelé zvýšili poptávku po hořčici a pro všechny případy si udělali zásoby, což podnítilo situace, kdy zásoby došly,“ uvádí Sebastien Eteve, manažer analytického týmu společnosti NielsenIQ.Zdroj: UnsplashSpolečnost Monoprix, která je vlastněna potravinářským řetězcem Casino Guichard-Perrachon SA, potvrdila, že nedostatek ovlivňuje dodávky a je možné jej vidět v jejích prodejnách, a dodala, že dodavatelé zavádějí kvóty, aby se zabránilo tomu, že maloobchodníci buď zcela vyčerpají zásoby, nebo se jich nashromáždí více.„Máme pravidelné dodávky, i když ne vždy jsou dostatečné, abychom zákazníkům zajistili maximální výběr, ale nabídka je neustále zajištěna,“ uvedl Monoprix v prohlášení zaslaném e-mailem.Chcete využít této příležitosti?Šéf asociace hořčic z Burgundska, regionu, kde se nachází město, které dalo koření jeho jméno, francouzským médiím sdělil, že produkt by se měl začít opět dodávat od listopadu a další zlepšení nastane počátkem roku 2023, kdy bude dodána kanadská sklizeň. Luc Vandermaesen, který je zároveň ředitelem společnosti Reine de Dijon, však deníku Le Monde řekl, že situace zůstane napjatá až do roku 2024.Mezitím francouzští spotřebitelé stále loví sklenice hořčice a vyvíjejí strategie, jako je označování na sociálních sítích, jakmile má obchod dodávku, nebo dokonce výměna tipů, jak se bez ní obejít.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...