Automobilka nedávno dosáhla milníku, když vyrobila 200 000 elektrických hybridních modelů SUV Li ONE.
Celkově je nárůst dodávek elektromobilů společnosti Li Auto vynikající. Pokud se čínský trh s elektromobily dokáže zotavit z problémů, jako jsou výluky Covid-19 a narušení dodavatelského řetězce, mají akcie LI potenciál posunout se mnohem výše.
Někdy mohou investoři z USA zapomínat, že hnutí za čistou energii je skutečně mezinárodní. Jistě, v Americe existuje několik vysoce perspektivních výrobců elektromobilů, ale Čína je největším světovým automobilovým trhem. Proč tedy neuvažovat o hledání potenciálních zisků v zahraničí?
Společnost Li Auto se musí v roce 2022 vypořádat s problémy, které jsou vlastní čínskému odvětví elektromobilů, ale tento trh by se mohl v nadcházejících měsících a letech zlepšit.
Zdroj: LI
Co se děje s akciemi LI?
Není to tak dávno, co přispěvatel InvestorPlace Faisal Humayun zařadil akcie LI na vrchol svého seznamu pěti podhodnocených automobilových akcií, které je třeba koupit, než se zvýší. Akcie skutečně mají potenciál „zoomu“, neboť kupci se již delší dobu pokoušejí o průlom nad 40 USD.
Jak Humayun zdůrazňuje, druhý model společnosti Li Auto, Li L9, je chytré SUV, které bude otevřeno pro hromadné dodávky tento měsíc. „V následujících čtvrtletích pomůže nový model zrychlit růst dodávek,“ očekává Humayun.
To je správná připomínka, ale společnost Li Auto již zaznamenala významný milník se svým prvním modelem vozidla, elektrickým hybridním SUV Li ONE.
Za pouhých 986 dní se společnosti Li Auto podařilo vyrobit 200 000 modelů Li ONE. V červenci navíc automobilka dodala 10 422 vozů Li ONE, což znamená meziroční nárůst o 21,3 %.
Je tedy snadné pochopit, z čeho Humayun vychází, protože se zdá, že nabídka hodnoty společnosti Li Auto jen roste. Je třeba přiznat, že společnost se potýká s problémy, které jsou vlastní čínskému odvětví elektromobilů. Mezi ně patří výluky Covid-19 a omezení dodavatelského řetězce.
Zdroj: Getty
Na druhou stranu mohou kontrariánští obchodníci zvážit nákup akcií LI v těžkých časech v očekávání možných zisků v časech příznivých.
Analytik společnosti Citigroup Jeff Chung poznamenal, že typické sezónní vzorce na čínském trhu s elektromobily byly ovlivněny problémy souvisejícími se společností Covid. Sezóny však přicházejí a odcházejí a tyto problémy by mohly odeznít v druhé polovině roku 2022.
Celkově by investoři společnosti Li Auto měli uvažovat v dlouhodobém horizontu. Koneckonců se předpokládá, že čínský trh s elektromobily dosáhne do roku 2027 hodnoty 799 miliard dolarů, přičemž složená roční míra růstu (CAGR) v letech 2022-2027 bude činit více než 30,1 %. Je zřejmé, že tento pokračující trend by měl být pro společnost Li Auto z dlouhodobého hlediska výhodný.
Co můžete udělat nyní?
Oživení čínského trhu s elektromobily může chvíli trvat, takže akcionáři společnosti LI budou muset být trpěliví. Přesto by údaje o výrobě a dodávkách společnosti Li Auto měly akcionáře společnosti udržet v pozitivní a sebevědomé náladě.
K investování v době problémů je zapotřebí kontrariánského ducha. Výhledově orientovaní investoři si mohou představit, že v čínském odvětví elektromobilů dojde k oživení.
Je obtížné stanovit přesný časový rámec této eventuality. Přesto by dříve či později mohl podíl ve společnosti Li Auto realizovat svůj „zoom“ potenciál.
Automobilka nedávno dosáhla milníku, když vyrobila 200 000 elektrických hybridních modelů SUV Li ONE.Celkově je nárůst dodávek elektromobilů společnosti Li Auto vynikající. Pokud se čínský trh s elektromobily dokáže zotavit z problémů, jako jsou výluky Covid-19 a narušení dodavatelského řetězce, mají akcie LI potenciál posunout se mnohem výše.Někdy mohou investoři z USA zapomínat, že hnutí za čistou energii je skutečně mezinárodní. Jistě, v Americe existuje několik vysoce perspektivních výrobců elektromobilů, ale Čína je největším světovým automobilovým trhem. Proč tedy neuvažovat o hledání potenciálních zisků v zahraničí?Společnost Li Auto se musí v roce 2022 vypořádat s problémy, které jsou vlastní čínskému odvětví elektromobilů, ale tento trh by se mohl v nadcházejících měsících a letech zlepšit.Zdroj: LINení to tak dávno, co přispěvatel InvestorPlace Faisal Humayun zařadil akcie LI na vrchol svého seznamu pěti podhodnocených automobilových akcií, které je třeba koupit, než se zvýší. Akcie skutečně mají potenciál „zoomu“, neboť kupci se již delší dobu pokoušejí o průlom nad 40 USD.Jak Humayun zdůrazňuje, druhý model společnosti Li Auto, Li L9, je chytré SUV, které bude otevřeno pro hromadné dodávky tento měsíc. „V následujících čtvrtletích pomůže nový model zrychlit růst dodávek,“ očekává Humayun.Chcete využít této příležitosti?To je správná připomínka, ale společnost Li Auto již zaznamenala významný milník se svým prvním modelem vozidla, elektrickým hybridním SUV Li ONE.Za pouhých 986 dní se společnosti Li Auto podařilo vyrobit 200 000 modelů Li ONE. V červenci navíc automobilka dodala 10 422 vozů Li ONE, což znamená meziroční nárůst o 21,3 %.Je tedy snadné pochopit, z čeho Humayun vychází, protože se zdá, že nabídka hodnoty společnosti Li Auto jen roste. Je třeba přiznat, že společnost se potýká s problémy, které jsou vlastní čínskému odvětví elektromobilů. Mezi ně patří výluky Covid-19 a omezení dodavatelského řetězce.Zdroj: GettyNa druhou stranu mohou kontrariánští obchodníci zvážit nákup akcií LI v těžkých časech v očekávání možných zisků v časech příznivých.Analytik společnosti Citigroup Jeff Chung poznamenal, že typické sezónní vzorce na čínském trhu s elektromobily byly ovlivněny problémy souvisejícími se společností Covid. Sezóny však přicházejí a odcházejí a tyto problémy by mohly odeznít v druhé polovině roku 2022.Celkově by investoři společnosti Li Auto měli uvažovat v dlouhodobém horizontu. Koneckonců se předpokládá, že čínský trh s elektromobily dosáhne do roku 2027 hodnoty 799 miliard dolarů, přičemž složená roční míra růstu v letech 2022-2027 bude činit více než 30,1 %. Je zřejmé, že tento pokračující trend by měl být pro společnost Li Auto z dlouhodobého hlediska výhodný.Oživení čínského trhu s elektromobily může chvíli trvat, takže akcionáři společnosti LI budou muset být trpěliví. Přesto by údaje o výrobě a dodávkách společnosti Li Auto měly akcionáře společnosti udržet v pozitivní a sebevědomé náladě.K investování v době problémů je zapotřebí kontrariánského ducha. Výhledově orientovaní investoři si mohou představit, že v čínském odvětví elektromobilů dojde k oživení.Je obtížné stanovit přesný časový rámec této eventuality. Přesto by dříve či později mohl podíl ve společnosti Li Auto realizovat svůj „zoom“ potenciál.