Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    PPHC 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    02579.HK 17 listopadu, 2025

    Společnost specializující se na nové materiály pro baterie

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    BETA 4 listopadu, 2025

    Beta Technologies a její úspešný vstup na americkou burzu

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    PPHC 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    02579.HK 17 listopadu, 2025

    Společnost specializující se na nové materiály pro baterie

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    BETA 4 listopadu, 2025

    Beta Technologies a její úspešný vstup na americkou burzu

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Drahé služební cesty firemních cestujících ohrožují rostoucí náklady

Létání byznys třídou bylo vždy nad možnosti většiny cestujících.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
20 září, 2022
6 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

6 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Nyní si ani společnosti nemohou dovolit ceny letenek, které prudce vzrostly, protože svět se snaží obnovit spojení po Covidu.

Zpáteční let byznys třídou na nejdelších trasách, například mezi New Yorkem a Sydney, může stát více než 20 000 dolarů (téměř 500 000 Kč), což je přibližně dvojnásobek ceny z doby před pandemií.

„Poptávka jasně převyšuje nabídku,“ řekl Nick Vournakis, výkonný viceprezident společnosti CWT, která se zabývá řízením firemních cest. „V určitém okamžiku si firmy řeknou dost.“

Napjatý trh cestovního ruchu

S tím, jak se po celém světě zmírnila omezení Covid, se letecké společnosti snažily obnovit své flotily a přivést zpět zaměstnance dostatečně rychle, aby se vyrovnaly s rostoucím zájmem o leteckou dopravu. To omezilo kapacitu a dostupnost míst. Vyšší náklady na pohonné hmoty také zvýšily ceny letenek.

Podle CWT a Global Business Travel Association vzrostou ceny letenek v business třídě v roce 2022 o 45 % a v příštím roce o dalších 6,2 %. Podle cestovní agentury TripActions vzrostly letenky v byznys třídě na letech z USA od ledna do srpna o 52 %, což je prudší nárůst než v ekonomické a prémiové třídě.

Advertisement

Vzhledem k tomu, že společnosti se potýkají s náklady, je firemní cestování opět na vratké půdě, protože se ještě nevzpamatovalo z výluk souvisejících s viry. To je špatná zpráva pro letecké společnosti. Podle softwarové společnosti Trondent Development Corp. představují obchodní cestující 75 % zisku dopravce, ale pouze 12 % cestujících.

Chcete využít této příležitosti?

„Jsme svědky nadměrného uvědomění si výdajů,“ řekl Marcus Eklund, globální výkonný ředitel společnosti FCM, která se zabývá řízením firemních cest.

Business třída za 20 000 dolarů znamená, že zaměstnanci létají v autobuse nebo vůbec ne

Musí být v ekonomické třídě

A plane's wing and motor seen from the window, above mountains.
Zdroj: Unsplash

Při kontrole cen letenek na týmové setkání v Bangkoku zjistil Dhruv Sharma, manažerský konzultant ze Sydney, že jeho rozpočet nemůže dosáhnout na business třídu, což je obvyklá volba, aniž by se zdvojnásobil na 6 000 dolarů na osobu (147 000 Kč). „Musí to být ekonomická třída,“ řekl.

Sharma se snaží zmírnit ránu pro ty, kteří se do Thajska vydají, tím, že jim po návratu do Austrálie nabídne volno. I tak ale očekává, že 20 % kolegů se stáhne.

Bill Gates, miliardář a spoluzakladatel společnosti Microsoft Corp. na konci roku 2020 předpověděl, že po výskytu koronaviru zmizí více než 50 % služebních cest. Společnost Qantas Airways Ltd. Výkonný ředitel Alan Joyce odhadl možný pokles blíže k 15 %.

Ať už bude konečné číslo jakékoli, cestující se z velké části odnaučili jezdit na služební cesty, protože Zoom ukázal, čeho lze dosáhnout, aniž by museli nasednout do letadla. Nedávný prudký nárůst cen letenek ještě více zvýrazňuje výhody videohovorů.  

Bostonská poradenská firma Refine and Focus, která pracuje na projektech po celém světě, se obávala platit za zbytečné cesty už před pandemií. Rostoucí ceny letenek a inflační nárůst výdajů v podstatě uzemnily celou společnost.

„Téměř jsme přestali cestovat,“ řekla Purnima Thakreová, spolušéfka firmy. „U každého projektu raději zaplatím lidi lépe, než abych ty peníze utratil za letenky.“

Ceny letenek jsou proměnlivé a některé trasy jsou dražší než jiné. Podle cestovního portálu kayak.com si společnosti Delta Air Lines Inc. a British Airways Plc vlastněné IAG účtují za zpáteční let Londýn-New York v business třídě příští měsíc více než 10 000 dolarů (246 000 Kč).

I will love you if you buy me a donut for this picture: ko-fi.com/bramnaus :)
Zdroj: Unsplash

Zpáteční let Londýn-Sydney v business třídě společnosti Singapore Airlines Ltd. vyjde na zhruba 12 000 dolarů (295 000 Kč). Společnosti Qantas a United Airlines Holdings Inc. chtějí za zpáteční letenku New York-Sydney v prémiové třídě více než 22 000 USD (541 000 Kč).

Tento posun se shoduje s rostoucí inflací a obavami z recese. Podle Světové asociace pro obchodní cestování (Global Business Travel Association) se výdaje na firemní cestování vrátí na úroveň 1,4 bilionu dolarů z doby před pandemií až v roce 2026. To je až o dva roky později, než asociace dříve očekávala.

Podle Martina Fergusona, vedoucího oddělení pro styk s veřejností společnosti American Express Global Business Travel, si společnosti více než kdy jindy vybírají lety spíše podle ceny než podle věrnostních programů leteckých společností, aby maximalizovaly své cestovní rozpočty.

Společnost Southwest Airlines Co. minulý týden upozornila na zpomalující se oživení služebních cest, přičemž příjmy z tohoto segmentu v červenci poklesly o 26 % a v srpnu o 32 % ve srovnání se stejnými měsíci roku 2019. V roce 2018 se na trhu objevila společnost American Airlines Group Inc. CEO Robert Isom tento měsíc uvedl, že velcí firemní zákazníci, jako jsou investiční bankéři, se zotavili zhruba ze 75 % a zaostávají za oživením ze strany menších podniků.

Obavy z cen letenek jsou do jisté míry maskovány nedostatkem letadel ve vzduchu, protože díky tomu se poptávka zdá být dostatečně silná, aby udržela ceny na vysoké úrovni. Podle poskytovatele údajů o cestovním ruchu OAG je celosvětově mezinárodní kapacita stále o 25 % nižší než v roce 2019.

Peněžní cestující ve volném čase také přebírají některá pohodlná místa, která uvolnili obchodní zákazníci. Dovolenkáři, kteří mají dostatek úspor a leteckých mil nasbíraných během výluk, se stali cílovým trhem pro prémiová místa v přední části letadel.

Stále však zůstává mezera.

Riziko pro letecké společnosti

Alone at Hamad International Airport, Doha. 
30th July, 2019
 5:14 am
Zdroj: Unsplash

„Letecké společnosti riskují, že čím déle je nebudou lákat zpět, tím více se bude měnit jejich chování,“ řekla Virginia Fitzpatricková, ředitelka asijsko-pacifické pobočky poradenské společnosti Partnership Travel Consulting v Sydney. „Potřebují je všechny získat zpět, protože firemní cestování pohání ziskovost leteckých společností.“

Společnost Lendlease Corp. se sídlem v Sydney, mezi jejíž projekty patří památník a muzeum 11. září v New Yorku a malajsijské věže Petronas Twin Towers, uvedla, že náklady na létání nutí společnost přehodnotit služební cesty a uplatnit zkušenosti získané během pandemie.

„Naši lidé začínají být chytřejší v tom, jak cestují – zůstávají déle, aby si cestu co nejlépe užili,“ řekl Frank Krile, ředitel pro rizika společnosti Lendlease. „Také si více uvědomují, co lze vyřídit online a co je nejlepší vyřídit osobně.“

Přestože společnost Lendlease za šest měsíců do srpna rezervovala o 60 % více letů než před rokem, počet cest zůstává hluboko pod úrovní před pandemií, řekl Krile.

V Sydney se konzultant Sharma potýká s tím, jak dá dohromady svůj tým, když jsou ceny letenek nedostupné.

„Máme možnost přimět lidi, aby létali, ale je to bezprecedentní výzva,“ řekl. „Je to trochu frustrující.“

Nyní si ani společnosti nemohou dovolit ceny letenek, které prudce vzrostly, protože svět se snaží obnovit spojení po Covidu.Zpáteční let byznys třídou na nejdelších trasách, například mezi New Yorkem a Sydney, může stát více než 20 000 dolarů , což je přibližně dvojnásobek ceny z doby před pandemií.„Poptávka jasně převyšuje nabídku,“ řekl Nick Vournakis, výkonný viceprezident společnosti CWT, která se zabývá řízením firemních cest. „V určitém okamžiku si firmy řeknou dost.“S tím, jak se po celém světě zmírnila omezení Covid, se letecké společnosti snažily obnovit své flotily a přivést zpět zaměstnance dostatečně rychle, aby se vyrovnaly s rostoucím zájmem o leteckou dopravu. To omezilo kapacitu a dostupnost míst. Vyšší náklady na pohonné hmoty také zvýšily ceny letenek.Podle CWT a Global Business Travel Association vzrostou ceny letenek v business třídě v roce 2022 o 45 % a v příštím roce o dalších 6,2 %. Podle cestovní agentury TripActions vzrostly letenky v byznys třídě na letech z USA od ledna do srpna o 52 %, což je prudší nárůst než v ekonomické a prémiové třídě.Vzhledem k tomu, že společnosti se potýkají s náklady, je firemní cestování opět na vratké půdě, protože se ještě nevzpamatovalo z výluk souvisejících s viry. To je špatná zpráva pro letecké společnosti. Podle softwarové společnosti Trondent Development Corp. představují obchodní cestující 75 % zisku dopravce, ale pouze 12 % cestujících.Chcete využít této příležitosti?„Jsme svědky nadměrného uvědomění si výdajů,“ řekl Marcus Eklund, globální výkonný ředitel společnosti FCM, která se zabývá řízením firemních cest.Business třída za 20 000 dolarů znamená, že zaměstnanci létají v autobuse nebo vůbec neZdroj: UnsplashPři kontrole cen letenek na týmové setkání v Bangkoku zjistil Dhruv Sharma, manažerský konzultant ze Sydney, že jeho rozpočet nemůže dosáhnout na business třídu, což je obvyklá volba, aniž by se zdvojnásobil na 6 000 dolarů na osobu . „Musí to být ekonomická třída,“ řekl.Sharma se snaží zmírnit ránu pro ty, kteří se do Thajska vydají, tím, že jim po návratu do Austrálie nabídne volno. I tak ale očekává, že 20 % kolegů se stáhne.Bill Gates, miliardář a spoluzakladatel společnosti Microsoft Corp. na konci roku 2020 předpověděl, že po výskytu koronaviru zmizí více než 50 % služebních cest. Společnost Qantas Airways Ltd. Výkonný ředitel Alan Joyce odhadl možný pokles blíže k 15 %.Ať už bude konečné číslo jakékoli, cestující se z velké části odnaučili jezdit na služební cesty, protože Zoom ukázal, čeho lze dosáhnout, aniž by museli nasednout do letadla. Nedávný prudký nárůst cen letenek ještě více zvýrazňuje výhody videohovorů.  Bostonská poradenská firma Refine and Focus, která pracuje na projektech po celém světě, se obávala platit za zbytečné cesty už před pandemií. Rostoucí ceny letenek a inflační nárůst výdajů v podstatě uzemnily celou společnost.„Téměř jsme přestali cestovat,“ řekla Purnima Thakreová, spolušéfka firmy. „U každého projektu raději zaplatím lidi lépe, než abych ty peníze utratil za letenky.“Ceny letenek jsou proměnlivé a některé trasy jsou dražší než jiné. Podle cestovního portálu kayak.com si společnosti Delta Air Lines Inc. a British Airways Plc vlastněné IAG účtují za zpáteční let Londýn-New York v business třídě příští měsíc více než 10 000 dolarů .Zdroj: UnsplashZpáteční let Londýn-Sydney v business třídě společnosti Singapore Airlines Ltd. vyjde na zhruba 12 000 dolarů . Společnosti Qantas a United Airlines Holdings Inc. chtějí za zpáteční letenku New York-Sydney v prémiové třídě více než 22 000 USD .Tento posun se shoduje s rostoucí inflací a obavami z recese. Podle Světové asociace pro obchodní cestování se výdaje na firemní cestování vrátí na úroveň 1,4 bilionu dolarů z doby před pandemií až v roce 2026. To je až o dva roky později, než asociace dříve očekávala.Podle Martina Fergusona, vedoucího oddělení pro styk s veřejností společnosti American Express Global Business Travel, si společnosti více než kdy jindy vybírají lety spíše podle ceny než podle věrnostních programů leteckých společností, aby maximalizovaly své cestovní rozpočty.Společnost Southwest Airlines Co. minulý týden upozornila na zpomalující se oživení služebních cest, přičemž příjmy z tohoto segmentu v červenci poklesly o 26 % a v srpnu o 32 % ve srovnání se stejnými měsíci roku 2019. V roce 2018 se na trhu objevila společnost American Airlines Group Inc. CEO Robert Isom tento měsíc uvedl, že velcí firemní zákazníci, jako jsou investiční bankéři, se zotavili zhruba ze 75 % a zaostávají za oživením ze strany menších podniků.Obavy z cen letenek jsou do jisté míry maskovány nedostatkem letadel ve vzduchu, protože díky tomu se poptávka zdá být dostatečně silná, aby udržela ceny na vysoké úrovni. Podle poskytovatele údajů o cestovním ruchu OAG je celosvětově mezinárodní kapacita stále o 25 % nižší než v roce 2019.Peněžní cestující ve volném čase také přebírají některá pohodlná místa, která uvolnili obchodní zákazníci. Dovolenkáři, kteří mají dostatek úspor a leteckých mil nasbíraných během výluk, se stali cílovým trhem pro prémiová místa v přední části letadel.Stále však zůstává mezera.Zdroj: Unsplash„Letecké společnosti riskují, že čím déle je nebudou lákat zpět, tím více se bude měnit jejich chování,“ řekla Virginia Fitzpatricková, ředitelka asijsko-pacifické pobočky poradenské společnosti Partnership Travel Consulting v Sydney. „Potřebují je všechny získat zpět, protože firemní cestování pohání ziskovost leteckých společností.“Společnost Lendlease Corp. se sídlem v Sydney, mezi jejíž projekty patří památník a muzeum 11. září v New Yorku a malajsijské věže Petronas Twin Towers, uvedla, že náklady na létání nutí společnost přehodnotit služební cesty a uplatnit zkušenosti získané během pandemie.„Naši lidé začínají být chytřejší v tom, jak cestují – zůstávají déle, aby si cestu co nejlépe užili,“ řekl Frank Krile, ředitel pro rizika společnosti Lendlease. „Také si více uvědomují, co lze vyřídit online a co je nejlepší vyřídit osobně.“Přestože společnost Lendlease za šest měsíců do srpna rezervovala o 60 % více letů než před rokem, počet cest zůstává hluboko pod úrovní před pandemií, řekl Krile.V Sydney se konzultant Sharma potýká s tím, jak dá dohromady svůj tým, když jsou ceny letenek nedostupné.„Máme možnost přimět lidi, aby létali, ale je to bezprecedentní výzva,“ řekl. „Je to trochu frustrující.“
Tagy: businesscestovánícestovní ruch


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Související:

    1. Jak měnový pár USD/CAD odhaluje, kdo právě ovládá ekonomiku
    2. Dolar směřuje k vítěznému týdnu; údaje o PCE mají velký význam
    3. United Airlines sází na prémiové cestující, očekává rekordní tržby do konce roku
    4. JPMorgan varuje před evropskými aerolinkami, snižuje hodnocení easyJet
    5. Akcie American Eagle posílily díky kampaním se Sweeney a Kelcem
    6. Amazon potichu buduje miliardový B2B byznys jako nový motor růstu
    7. American Eagle pod tlakem vyšších cel a slabších tržeb. BofA snižuje hodnocení
    Advertisement

    Breaking.

    01:24

    Akcie Contineum klesají po neúspěšné zkoušce léku na roztroušenou sklerózu.

    01:19

    Americké akcie klesají při uzavření trhu; Dow Jones Industrial Average se snížil o 0,84 %

    01:15

    Akcie Pasithea Therapeutics prudce klesly po oznámení předběžných údajů z fáze 1.

    01:07

    Muskova společnost X stáhla žalobu na 90 milionů dolarů proti právnické firmě Wachtell.

    01:01

    Akcie Nuvve rostou po spolupráci se Socorro na posílení elektrifikačních snah.

    00:55

    WSJ uvádí, že americké banky pozastavily záchranný plán pro Argentinu v hodnotě 20 miliard dolarů.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Deutsche Bank tvrdí, že je čas nakoupit akcie této kryptoměnové burzy

    20 listopadu, 2025

    Deutsche Bank se po několika měsících opatrného postoje staví k akciím kryptoměnové burzy Bullish výrazně optimističtěji.

    Zdroj: Burzovnisvet

    Santa Claus Rally: Proč je listopad ideální měsíc pro nákup akcií

    20 listopadu, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Goldman Sachs vidí nové vítěze AI éry mezi těmito společnostmi

    20 listopadu, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Goldman Sachs radí koupit akcie MP Materials, které letos raketově rostou

    20 listopadu, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Jefferies vidí prostor pro další růst akcií společnosti DoorDash

    19 listopadu, 2025

    IPO Radar.

    Chuangxin Industries

    Datum IPO: 24 listopadu, 2025
    Potenciální ocenění: 20,36 miliard HKD až 21,98 miliard HKD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    S&P 500 ignoruje zápis z jednání Fedu a ukončuje sérii ztrát

    19 listopadu, 2025

    Nvidia čelí největšímu testu roku, který může otřást celým AI trhem

    18 listopadu, 2025

    Dohoda Disney a YouTube TV potvrzuje rostoucí dominanci streamingu

    16 listopadu, 2025

    Proměnlivá pozice amerického dolaru těsně před koncem roku

    18 listopadu, 2025

    Zlato upevňuje pozici nad 4 000 USD a naznačuje další růstový potenciál

    16 listopadu, 2025

    Dolar mírně posiluje před klíčovými daty o zaměstnanosti z USA

    19 listopadu, 2025

    S&P 500 klesá, nadšení kolem Nvidie slábne a s ním i sázky na snížení sazeb

    20 listopadu, 2025

    S&P 500 klesá, optimistické sázky na budoucnost AI oslabují

    17 listopadu, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Shutterstock
    Akcie

    Evropské trhy rostou, výsledky Nvidie zmenšily strach z AI bubliny

    20 listopadu, 2025

    Evropské akciové trhy zahájily čtvrteční obchodování v pozitivním tónu.

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.