Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Práce s lidmi je někdy těžká. Proč ale zákazník nemá vždy pravdu?

"Přijměte prosím odpovědnost za energii, kterou do tohoto prostoru vnášíte. 

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
5 září, 2022
5 min. čtení
Just Mad

Zdroj: Unsplash

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Na vašich slovech záleží. Na vašem chování záleží. Záleží na našich pacientech a našich týmech. Před vstupem se pomalu a zhluboka nadechněte a ujistěte se, že je vaše energie pod kontrolou.“

Indiana University Health, největší poskytovatel zdravotní péče ve svém státě, patří mezi řadu zaměstnavatelů, kteří si uvědomují, že pohoda, produktivita a stabilita jejich týmů závisí nejen na tom, jak vedoucí týmů vedou, ale i na tom, jak se zákazníci, v tomto případě pacienti, chovají k zaměstnancům.  Jak zjistila společnost Pew Research, většina pracovníků, kteří v roce 2021 podali výpověď, tak učinila kvůli faktorům, jako je pocit nerespektování v práci, nízký plat a nedostatek příležitostí. Mezi zdravotnickými pracovníky, které v prostředí po zavedení COVID nelze snadno nahradit, se šíří syndrom vyhoření, a jak si správně uvědomují vedoucí pracovníci Indiana University Health, nemohou si dovolit ztratit dobré členy týmu, které mají. Odvracejí se od zastaralých tropů a docházejí k závěru, že zákazník, respektive pacient, nemá vždy pravdu.

„BUĎTE PROSÍM LASKAVÍ“

Dokonce i zaměstnavatelé, kteří podnikli kroky k tomu, aby zajistili zaměstnancům konkurenceschopné mzdy a přístup k příležitostem k postupu, podnikají kroky k tomu, aby kolem svých týmů postavili ochrannou zeď – zeď, která přesahuje bezpečnostní systémy a vztahuje se na jejich bezpečnost, pohodu a ochranu před diskriminací a obtěžováním. Asociace pohostinství Rhode Island dokonce distribuuje pro své členy sadu nástrojů „Buďte laskaví, prosím“, doplněnou nápisem: „Prosíme vás, abyste byli k našim zaměstnancům laskaví a trpěliví. Potýkáme se s nedostatkem zaměstnanců a narušením dodavatelského řetězce“.

Skutečnost, že podobné akce jsou na mnoha pracovištích nezbytné, nemusí být v naší zkratkovité a vystresované době překvapivá, ale ukazuje také na něco většího a pozitivnějšího – že zaměstnavatelé jsou konečně připraveni přijmout koncept důstojnosti na pracovišti komplexněji. Odbory již dlouho hovoří o „důstojnosti“ při vyjednávání o benefitech a platech a tento koncept se mimoděk objevuje v hodnotových prohlášeních organizací. Důstojnost na pracovišti vystoupila ze stínu s větší silou a záměrem po vypuknutí pandemie a rozšířila se o větší odpovědnost organizací za zajištění pracoviště, které podporuje bezpečnost, pohodu, důvěru, sounáležitost a duševní zdraví pracovníků.

BUDOVÁNÍ ZÁKLADŮ DŮSTOJNOSTI

Advertisement
two women near tables
Zdroj: Unsplash

Jak již bylo řečeno, o důstojnosti na pracovišti se málo mluví a málo se jí věnuje a vedoucí pracovníci k ní mají jen málo pokynů.

Chcete využít této příležitosti?

Pro různé otázky důstojnosti na pracovišti jsou důležité různé hlasy. A pokud jde o zákazníky, znamená to, že otázky důvěry, bezpečnosti a dalších předpokladů důstojnosti je třeba oživit na pracovištích v každém odvětví a všichni zaměstnavatelé musí vyslyšet hlasy svých pracovníků, zejména těch nejzranitelnějších. To se nestane náhodou.

Nejde jen o hnutí za dobrý pocit. Pracovníci, kteří „toho mají dost“, houfně odcházejí, a to způsobuje, že mnoho zaměstnavatelů není schopno hledat nové příležitosti nebo dokonce držet krok se současnou poptávkou. Nedostatečný počet zaměstnanců může přinést problémy včetně ztráty zákazníků, rizik na pracovišti, poklesu morálky a zvýšeného tlaku mezi zbývajícími zaměstnanci. Nemluvě o tom, že pro členy týmu na jakémkoli pracovišti je důležité vědět, že jim zaměstnavatel v prostředí rozdělení a zvýšených emocí kryje záda. Možná jste viděli video, na kterém manažer společnosti PetSmart zastavil zákazníka, který byl proti LGBTQ+ a obtěžoval zaměstnance kvůli vlajce Pride v obchodě. Důvodem, proč se videa, jako je toto, stávají virálními, je to, že zaměstnanci na podobné okamžiky – na to, aby se jich jejich vedoucí postavili – dlouho čekali; a často se jich nedočkali.

Vytváření organizace zaměřené na důstojnost získává další nuance, pokud zaměstnáváte členy týmu, kteří pracují s veřejností – to znamená zástupce zákaznických služeb, zdravotnické pracovníky, zaměstnance restaurací, pracovníky maloobchodu a mnoho dalších. V dnešním prostředí mají zaměstnavatelé zvýšenou odpovědnost za ochranu zaměstnanců – lidských bytostí s přirozenou hodnotou a hodnotou – před porušováním jejich důstojnosti a za lepší podporu svých pracovníků, když k němu dojde.

To může znamenat:

person holding smartphone beside tablet computer
Zdroj: Unsplash
  • Vyvěšování cedulí nebo upozornění na webových stránkách a sociálních sítích, které nabádají zaměstnance k trpělivému, ohleduplnému a důstojnému chování. Například restaurace Buckeye Roadhouse má na svých webových stránkách nápis: „Gastro průmysl se potýká s nedostatkem pracovníků, proto vás prosíme, buďte laskaví. Možná si všimnete, že na jídelním lístku je o pár položek méně, na baru je o pár stoliček méně nebo vám koktejl může trvat o pár minut déle. Buďte prosím trpěliví.“
  • Zásah v okamžiku, kdy zákazníci, hosté nebo jiné třetí strany vybočí z řady.
  • Následná jasná podpora dotčených zaměstnanců a odpovědnost, pokud jde o třetí strany (včetně dodavatelů), když chování zákazníků překračuje meze.
  • Nabídka podpůrných benefitů a asistenčních služeb pro zaměstnance
  • Otevřená diskuse se zaměstnanci o těchto záležitostech (například jak je řešit, vznášet obavy u vedoucích pracovníků, učit se od nich atd.)
  • Chtít po jakémkoli členu týmu, aby se smířil se špatným chováním, v dnešním prostředí prostě nefunguje na lidské ani praktické úrovni.

I když bychom všichni měli ctít důstojnost pracovníků na jiných pracovištích, než je to naše, mnohdy to neděláme. Pracovníci se rozhodují, že takové chování nebudou akceptovat – a neměli by to dělat ani jejich zaměstnavatelé nebo komunity, kterým slouží.

Na vašich slovech záleží. Na vašem chování záleží. Záleží na našich pacientech a našich týmech. Před vstupem se pomalu a zhluboka nadechněte a ujistěte se, že je vaše energie pod kontrolou.“Indiana University Health, největší poskytovatel zdravotní péče ve svém státě, patří mezi řadu zaměstnavatelů, kteří si uvědomují, že pohoda, produktivita a stabilita jejich týmů závisí nejen na tom, jak vedoucí týmů vedou, ale i na tom, jak se zákazníci, v tomto případě pacienti, chovají k zaměstnancům.  Jak zjistila společnost Pew Research, většina pracovníků, kteří v roce 2021 podali výpověď, tak učinila kvůli faktorům, jako je pocit nerespektování v práci, nízký plat a nedostatek příležitostí. Mezi zdravotnickými pracovníky, které v prostředí po zavedení COVID nelze snadno nahradit, se šíří syndrom vyhoření, a jak si správně uvědomují vedoucí pracovníci Indiana University Health, nemohou si dovolit ztratit dobré členy týmu, které mají. Odvracejí se od zastaralých tropů a docházejí k závěru, že zákazník, respektive pacient, nemá vždy pravdu.Dokonce i zaměstnavatelé, kteří podnikli kroky k tomu, aby zajistili zaměstnancům konkurenceschopné mzdy a přístup k příležitostem k postupu, podnikají kroky k tomu, aby kolem svých týmů postavili ochrannou zeď – zeď, která přesahuje bezpečnostní systémy a vztahuje se na jejich bezpečnost, pohodu a ochranu před diskriminací a obtěžováním. Asociace pohostinství Rhode Island dokonce distribuuje pro své členy sadu nástrojů „Buďte laskaví, prosím“, doplněnou nápisem: „Prosíme vás, abyste byli k našim zaměstnancům laskaví a trpěliví. Potýkáme se s nedostatkem zaměstnanců a narušením dodavatelského řetězce“.Skutečnost, že podobné akce jsou na mnoha pracovištích nezbytné, nemusí být v naší zkratkovité a vystresované době překvapivá, ale ukazuje také na něco většího a pozitivnějšího – že zaměstnavatelé jsou konečně připraveni přijmout koncept důstojnosti na pracovišti komplexněji. Odbory již dlouho hovoří o „důstojnosti“ při vyjednávání o benefitech a platech a tento koncept se mimoděk objevuje v hodnotových prohlášeních organizací. Důstojnost na pracovišti vystoupila ze stínu s větší silou a záměrem po vypuknutí pandemie a rozšířila se o větší odpovědnost organizací za zajištění pracoviště, které podporuje bezpečnost, pohodu, důvěru, sounáležitost a duševní zdraví pracovníků.Zdroj: UnsplashJak již bylo řečeno, o důstojnosti na pracovišti se málo mluví a málo se jí věnuje a vedoucí pracovníci k ní mají jen málo pokynů.Chcete využít této příležitosti?Pro různé otázky důstojnosti na pracovišti jsou důležité různé hlasy. A pokud jde o zákazníky, znamená to, že otázky důvěry, bezpečnosti a dalších předpokladů důstojnosti je třeba oživit na pracovištích v každém odvětví a všichni zaměstnavatelé musí vyslyšet hlasy svých pracovníků, zejména těch nejzranitelnějších. To se nestane náhodou.Nejde jen o hnutí za dobrý pocit. Pracovníci, kteří „toho mají dost“, houfně odcházejí, a to způsobuje, že mnoho zaměstnavatelů není schopno hledat nové příležitosti nebo dokonce držet krok se současnou poptávkou. Nedostatečný počet zaměstnanců může přinést problémy včetně ztráty zákazníků, rizik na pracovišti, poklesu morálky a zvýšeného tlaku mezi zbývajícími zaměstnanci. Nemluvě o tom, že pro členy týmu na jakémkoli pracovišti je důležité vědět, že jim zaměstnavatel v prostředí rozdělení a zvýšených emocí kryje záda. Možná jste viděli video, na kterém manažer společnosti PetSmart zastavil zákazníka, který byl proti LGBTQ+ a obtěžoval zaměstnance kvůli vlajce Pride v obchodě. Důvodem, proč se videa, jako je toto, stávají virálními, je to, že zaměstnanci na podobné okamžiky – na to, aby se jich jejich vedoucí postavili – dlouho čekali; a často se jich nedočkali.Vytváření organizace zaměřené na důstojnost získává další nuance, pokud zaměstnáváte členy týmu, kteří pracují s veřejností – to znamená zástupce zákaznických služeb, zdravotnické pracovníky, zaměstnance restaurací, pracovníky maloobchodu a mnoho dalších. V dnešním prostředí mají zaměstnavatelé zvýšenou odpovědnost za ochranu zaměstnanců – lidských bytostí s přirozenou hodnotou a hodnotou – před porušováním jejich důstojnosti a za lepší podporu svých pracovníků, když k němu dojde.To může znamenat:Zdroj: UnsplashVyvěšování cedulí nebo upozornění na webových stránkách a sociálních sítích, které nabádají zaměstnance k trpělivému, ohleduplnému a důstojnému chování. Například restaurace Buckeye Roadhouse má na svých webových stránkách nápis: „Gastro průmysl se potýká s nedostatkem pracovníků, proto vás prosíme, buďte laskaví. Možná si všimnete, že na jídelním lístku je o pár položek méně, na baru je o pár stoliček méně nebo vám koktejl může trvat o pár minut déle. Buďte prosím trpěliví.“Zásah v okamžiku, kdy zákazníci, hosté nebo jiné třetí strany vybočí z řady.Následná jasná podpora dotčených zaměstnanců a odpovědnost, pokud jde o třetí strany , když chování zákazníků překračuje meze.Nabídka podpůrných benefitů a asistenčních služeb pro zaměstnanceOtevřená diskuse se zaměstnanci o těchto záležitostech Chtít po jakémkoli členu týmu, aby se smířil se špatným chováním, v dnešním prostředí prostě nefunguje na lidské ani praktické úrovni.I když bychom všichni měli ctít důstojnost pracovníků na jiných pracovištích, než je to naše, mnohdy to neděláme. Pracovníci se rozhodují, že takové chování nebudou akceptovat – a neměli by to dělat ani jejich zaměstnavatelé nebo komunity, kterým slouží.
Tagy: businesskariéraprácezákazník

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Jak se vymanit ze stresu, který brání soustředění a snižuje produktivitu v práci
      2. Praktický průvodce: Jak efektivně začít s umělou inteligencí
      3. Umělá inteligence mění práci: od produktivity k lidskému růstu
      4. 20. srpna – Na světě se objevují první barevné televize, přichází revoluce
      5. Proč dokážou dobré týmy zvítězit i nad těmi nejlepšími nápady a proměnit je v úspěch
      6. Proč vědomé zpomalení může být klíčem k lepším a rychlejším výsledkům
      7. Jak běžné chyby a nevědomé návyky narušují důvěru v lídra a oslabují jeho autoritu
      8. Jediná skutečná síla vůdce: schopnost probudit víru v budoucnost
      Advertisement

      Breaking.

      08:36

      Novo Nordisk bojuje o americký trh s hubnoucími pilulkami

      08:32

      Luxusní značka Hermès zaznamenává růst díky čínské poptávce

      08:03

      Japonsko vsází na bilionový stimul proti inflaci a nejistotě

      07:33

      Pop Mart triumfuje: Explozivní růst příjmů na globální scéně

      07:22

      Rio Tinto a Chinalco: Revoluční obchodní tah mění pravidla hry

      06:52

      Capital One: Zisky rostou, úvěrové ztráty klesají!

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Index S&P 500 je teď sázkou na AI. Kam se schovat, když přijde ochlazení?

      21 října, 2025

      Index S&P 500 se stále více mění v zrcadlo vývoje umělé inteligence (AI).

      Zdroj: Getty Images

      BMO Capital zvyšuje hodnocení Royal Gold díky akvizicím a růstu portfolia

      21 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Apple na prahu nového růstového cyklu, iPhone míří k rekordním prodejům

      21 října, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      Ally Financial získává důvěru analytiků, akcie mohou posílit o čtvrtinu

      21 října, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      Goldman Sachs doporučuje koupit akcie Darden Restaurants

      21 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Dow uzavřel na rekordní úrovni, 3M a Coca-Cola zazářily na poli zisků

      21 října, 2025

      S&P 500 dále posiluje, pozornost se soustředí na hospodářské výsledky

      20 října, 2025

      Instagram brzy umožní rodičům zabránit teenagerům v chatování s AI

      18 října, 2025

      S&P 500 posiluje před rušným týdnem plným výsledků hospodaření

      20 října, 2025

      Co se bude dít dál na letošním docela chaotickém akciovém trhu?

      18 října, 2025

      Byty v Praze stály v pololetí podobně jako v Berlíně, Vídni či Madridu

      21 října, 2025

      Ropa vzrostla díky obavám o dodávky a naději na obchodní dohodu USA–Čína

      22 října, 2025

      Banky varují před napětím v úvěrech, ekonomika zůstává stabilní

      19 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.