Produkce Tesly v Šanghaji a francouzské spojení Uberu a Stellantis
Dvě osoby obeznámené s touto záležitostí uvedly, že Tesla plánuje udržet výrobu ve svém šanghajském závodě na přibližně 93 % kapacity až do konce roku, a to navzdory nedávné modernizaci, což je pro amerického výrobce elektromobilů vzácný krok.
Tesla udrží výrobu v modernizovaném závodě v Šanghaji pod maximem
Od otevření závodu na svém druhém největším trhu na konci roku 2019 se Tesla snaží provozovat závod v čínském obchodním centru na plnou kapacitu a nedávno zvýšila týdenní produkci o 30 % na maximálně 22 000 vozidel.
Zdroje, které hovořily pod podmínkou zachování anonymity, neboť se jedná o neveřejnou záležitost, neuvedly důvod rozhodnutí neprovozovat závod na plný výkon, ačkoli jeden z nich uvedl, že toto číslo je nižší, než očekával.
Společnost Tesla v úterý na žádost o komentář bezprostředně nereagovala.
Krok společnosti však přichází v době rostoucí konkurence domácích výrobců elektromobilů (EV) v prudce slábnoucí ekonomice, protože spotřeba klesá v důsledku přísných omezení kvůli COVID-19.
Modernizovaná továrna může vyrobit 14 000 vozů Model Y a 8 000 vozů Model 3, dodaly zdroje. Tesla se snaží udržet ji v plném provozu, s výjimkou období modernizace a celoměstské výluky COVID-19 po dobu dvou měsíců v tomto roce.
Zdroj: Getty Images
Nyní Tesla plánuje po zbytek roku vyrábět 20 500 kusů týdně, celkem 13 000 Modelů Y a 7 500 Modelů 3, uvedly zdroje.
Podle údajů Čínské asociace osobních automobilů vyskočily prodeje společnosti Tesla v Číně za prvních osm měsíců letošního roku o téměř 60 %.
Toto tempo je však mnohem slabší než celkový trh s novými energetickými vozidly za stejné období, který zaznamenal více než dvojnásobný nárůst prodejů.
Od minulého měsíce společnost zkrátila čekací doby na dodání v Číně nejméně čtyřikrát, nyní minimálně na týden, a kromě toho nabídla slevu 8 000 jüanů (1 100 USD) kupujícím pojištění Tesla, kteří si vůz převezmou mezi 16. a 30. zářím.
Analytici uvedli, že cílem těchto kroků je zajistit si více objednávek.
V příštích několika měsících se očekává, že rostoucí konkurence zintenzivní cenovou válku mezi výrobci elektromobilů, uvedl Shi Ji, analytik China Merchants Bank International.
Tesla během prvních osmi měsíců prodala 60 % svých vozů vyrobených v Číně na domácím trhu a zbytek vyvezla na zahraniční trhy, jako je Austrálie, Evropa, Japonsko a Singapur.
Stellantis a Uber spojují své síly na trhu s elektromobily ve Francii
Automobilky Stellantis a Uber oznámily partnerství spolu se společností Free2Move, které se zaměří na francouzský trh s elektromobily.
Zdroj: Getty Images
Společnosti v úterý ve společné prezentaci uvedly, že Free2Move pomůže společnosti Uber v jejích plánech převést 50 % svého vozového parku ve Francii na elektrické modely.
Výroba a prodej většího počtu elektrických a hybridních vozidel je také klíčovou součástí plánů, které v březnu stanovil šéf společnosti Stellantis Carlos Tavares a které mají do roku 2030 zdvojnásobit celkové tržby společnosti Stellantis na 300 miliard eur (288,8 miliardy USD) ročně.
V srpnu společnost Uber poprvé v historii vykázala kladný čtvrtletní peněžní tok a předpověděla provozní zisk za třetí čtvrtletí nad odhady, protože stále více lidí se spoléhá na její služby při přepravě a objednávání v potravinách.
Tesla udrží výrobu v modernizovaném závodě v Šanghaji pod maximemOd otevření závodu na svém druhém největším trhu na konci roku 2019 se Tesla snaží provozovat závod v čínském obchodním centru na plnou kapacitu a nedávno zvýšila týdenní produkci o 30 % na maximálně 22 000 vozidel.Zdroje, které hovořily pod podmínkou zachování anonymity, neboť se jedná o neveřejnou záležitost, neuvedly důvod rozhodnutí neprovozovat závod na plný výkon, ačkoli jeden z nich uvedl, že toto číslo je nižší, než očekával.Společnost Tesla v úterý na žádost o komentář bezprostředně nereagovala.Krok společnosti však přichází v době rostoucí konkurence domácích výrobců elektromobilů v prudce slábnoucí ekonomice, protože spotřeba klesá v důsledku přísných omezení kvůli COVID-19.Modernizovaná továrna může vyrobit 14 000 vozů Model Y a 8 000 vozů Model 3, dodaly zdroje. Tesla se snaží udržet ji v plném provozu, s výjimkou období modernizace a celoměstské výluky COVID-19 po dobu dvou měsíců v tomto roce.Zdroj: Getty ImagesNyní Tesla plánuje po zbytek roku vyrábět 20 500 kusů týdně, celkem 13 000 Modelů Y a 7 500 Modelů 3, uvedly zdroje.Chcete využít této příležitosti?Podle údajů Čínské asociace osobních automobilů vyskočily prodeje společnosti Tesla v Číně za prvních osm měsíců letošního roku o téměř 60 %.Toto tempo je však mnohem slabší než celkový trh s novými energetickými vozidly za stejné období, který zaznamenal více než dvojnásobný nárůst prodejů.Od minulého měsíce společnost zkrátila čekací doby na dodání v Číně nejméně čtyřikrát, nyní minimálně na týden, a kromě toho nabídla slevu 8 000 jüanů kupujícím pojištění Tesla, kteří si vůz převezmou mezi 16. a 30. zářím.Analytici uvedli, že cílem těchto kroků je zajistit si více objednávek.V příštích několika měsících se očekává, že rostoucí konkurence zintenzivní cenovou válku mezi výrobci elektromobilů, uvedl Shi Ji, analytik China Merchants Bank International.Tesla během prvních osmi měsíců prodala 60 % svých vozů vyrobených v Číně na domácím trhu a zbytek vyvezla na zahraniční trhy, jako je Austrálie, Evropa, Japonsko a Singapur.Stellantis a Uber spojují své síly na trhu s elektromobily ve FranciiAutomobilky Stellantis a Uber oznámily partnerství spolu se společností Free2Move, které se zaměří na francouzský trh s elektromobily.Zdroj: Getty ImagesSpolečnosti v úterý ve společné prezentaci uvedly, že Free2Move pomůže společnosti Uber v jejích plánech převést 50 % svého vozového parku ve Francii na elektrické modely.Výroba a prodej většího počtu elektrických a hybridních vozidel je také klíčovou součástí plánů, které v březnu stanovil šéf společnosti Stellantis Carlos Tavares a které mají do roku 2030 zdvojnásobit celkové tržby společnosti Stellantis na 300 miliard eur ročně.V srpnu společnost Uber poprvé v historii vykázala kladný čtvrtletní peněžní tok a předpověděla provozní zisk za třetí čtvrtletí nad odhady, protože stále více lidí se spoléhá na její služby při přepravě a objednávání v potravinách.