Rok 2022 byl pro pracovníky i uchazeče o zaměstnání výjimečný. Podle Úřadu pro statistiku práce je v současné době v USA více než 11 milionů volných pracovních míst a přibližně 4 miliony lidí každý měsíc ukončí pracovní poměr. To dává zaměstnancům výhodu v oblastech, jako je vyjednávání o platu, benefitech a dovolené na zotavenou.
Bez ohledu na to, v jaké fázi své kariéry se nacházíte, mohou být svépomocné knihy skvělým průvodcem při objevování sebe sama, hledání svého cíle a zvládání těžkých rozhodnutí.
Televize CNBC Make It hovořila s Joyce Guan Westovou, kariérní koučkou a zakladatelkou společnosti Coaching with Empathy, která se zabývá kariérními službami, aby zjistila její doporučení na knihy pro čtyři různé scénáře vaší kariéry.
Co číst, když: vás vaše současná role nebaví a cítíte se v práci znuděně.

Kniha: Designing Your Work Life: How to Thrive and Change and Find Happiness at Work Autor: Bill Burnett a Dave Evans
V knize „Navrhněte si svůj pracovní život“ pomáhají autoři Bill Burnett a Dave Evans lidem, kteří jsou ve svých rolích nespokojení, najít smysl a cíl. Tím, že čtenáře učí „designovému myšlení“, které je popisováno jako uplatňování zvědavosti, přerámování, radikální spolupráce a uvědomění, jsou zaměstnanci schopni změnit svůj pohled a prožitky v práci.
Kniha „Designing Your Work Life“, která vyšla v roce 2020, je pokračováním první knihy této dvojice „Designing Your Life“, která učí lidi, jak si vytvořit naplňující život, a stala se bestsellerem New York Times číslo 1.
Co si přečíst, když: „Je pro vás těžké vyjednávat o platu a hájit své zájmy.„

Kniha: Never Split The Difference: Negotiating As If Your Life Depended On It Autor: Chris Voss a Tahl Raz
Kniha „Never Split The Difference“, kterou napsal bývalý vyjednavač rukojmích pro Federální úřad pro vyšetřování, poskytuje čtenářům dovednosti, které Voss během své kariéry využil k dosažení úspěchu. Kniha vysvětluje devět strategií, které čtenářům pomohou stát se přesvědčivějšími a přesvědčivějšími.
„Tato kniha je skvělá pro pochopení toho, jak mít vliv a získat to, co chcete, i obecně, nejen při vyjednávání o platu,“ říká West pro CNBC Make It.
Krátce po svém vydání v roce 2016 se tento průvodce vyjednáváním stal bestsellerem deníku Wall Street Journal.
Co si přečíst, pokud: Nastupujete do nového zaměstnání a potřebujete trochu pomoci s přizpůsobením.

Kniha: The First 90 Days, Updated and Expanded: Proven Strategies for Getting Up to Speed Faster and Smarter Autor: Michael D. Watkins
Kniha „Prvních 90 dní“ od Michaela D. Watkinse je skvělým nástrojem pro nové zaměstnance, kteří se potýkají s obavami z nové role. Watkins, odborník na vedení lidí na pracovišti a vyjednávání, provází čtenáře vytvářením 30, 60 a 90denních plánů, aby se co nejrychleji dostali do tempa v nových rolích.
Podle Harvard Business Review je tato kniha užitečná v různých situacích.
„Ať už nastupujete do nové práce, jste povyšováni zevnitř nebo se vydáváte na zahraniční misi, toto je průvodce, který budete potřebovat, abyste uspěli během prvních 90 dnů – a nejen během nich,“ uvedli na svých webových stránkách.
Co si přečíst, když: jste se vzdali práce od 9 do 5, abyste se mohli věnovat podnikání.

Kniha: We Should All Be Millionaires: A Woman’s Guide to Earning More, Building Wealth, and Gaining Economic Power Autor: Rachel Rodgersová
Kniha „Všichni bychom měli být milionáři“ je souborem lekcí, které autorka Rachel Rodgersová získala na své cestě k bohatství. Jako černoška, matka, právnička a podnikatelka se Rodgersová dělí o pravdu i lži o tom, jak se stát milionářkou, a sdílí taktiky, které mohou lidé okamžitě použít k růstu svého bankovního konta.
Tato kniha také pomáhá čtenářům změnit jejich postoj k penězům a posiluje nedostatečně zajištěné komunity, aby prosperovaly, a ne přežívaly.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky
 
 
 
	    	


























