Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    NAVN 31 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    BETA 3 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Nejlepší akcie pro generaci Z a trendy tisíciletí, podle společnosti Cowen

Mileniálové a generace Z mají jiné představy o značkách a způsobu, jakým s nimi pracují a jak je konzumují, než jejich starší kolegové.

Jan Golda Autor: Jan Golda
15 října, 2022
5 min. čtení
Zdroj: Unsplash

Zdroj: Unsplash

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Podle nové zprávy společnosti Cowen se očekává, že tento posun bude s přibývajícím věkem těchto generací ještě výraznější, neboť se předpokládá, že spotřebitelé z generace Z a mileniálové budou do roku 2028 tvořit 70 % populace, zatímco dnes tvoří 60 %.

Kromě toho se očekává, že do roku 2045 bude na dědice převedeno 72,6 bilionu dolarů majetku, jak zjistila analýza společnosti Cerulli Associates, což povede ke zvýšení kupní síly. Z těchto aktiv připadne 37,8 % mileniálům a 15,8 % generaci Z a mladším, uvedla firma.

„Vzhledem k tomu, že tyto skupiny, které vyrostly v digitálním věku, stárnou a zažívají rostoucí příjmy spolu s potenciálem zdědit značné bohatství, mohly by spotřební vzorce těchto spotřebitelů vést k hlubokým změnám v maloobchodě, elektronickém obchodě, nápojích, restauracích, potravinářství a platebním průmyslu, což z nich činí kritickou demografickou skupinu, na kterou se investoři zaměřují napříč spotřebitelskými a technologickými vertikálami,“ napsal ve zprávě společnosti Cowen analytik John Kernan.

Zdroj: Getty Images

Analytici společnosti Cowen ve zprávě vyzdvihli své nejlepší nápady na trvalý růst volných peněžních toků a zisku na akcii podpořený umístěním v rámci sekulárních témat, která zjistili u preferencí a zvyků generace Z a mileniálů.

Mezi tato témata patří sociální obchod. Podle Cowenu je to, co mileniálové a generace Z nakupují – a jak to dělají – stále více ovlivňováno platformami sociálních médií, jako jsou TikTok a Instagram. Vyhledávají zde produkty a také sledují značky, především na Instagramu. Je také pravděpodobnější, že nakoupí u značky, kterou nedávno objevili na sociálních sítích, uvádí zpráva.

Advertisement

Mezi další trendy patří nákup přímo od značek a udržitelnost. Tato témata by měla pomoci kompenzovat cyklické překážky, jako je vysoká inflace, rostoucí zásoby v maloobchodě a pokles míry úspor Američanů.

Chcete využít této příležitosti?

„Konkurenční pozice těchto společností a sekulární vítr v zádech podle nás podporují budoucí výnosy,“ uvedl Kernan.

Vliv sociálních médií
Zde jsou některá jména na seznamu společnosti Cowen:

Ti, kteří objeví novou značku na TikToku, Facebooku, Instagramu, Twitteru, Snapchatu a Pinterestu, si většinou koupí její produkty na Amazonu, uvedl analytik společnosti Cowen John Blackledge.

Tento gigant elektronického obchodu je také prvním místem, kam jdou, když začínají hledat oblečení a doplňky.

„Závislost těchto spotřebitelů na Amazonu je zásadní, protože vstupují do věku nejvyšších výdajů, a to by mělo působit jako vítr do plachet pro Amazon rozšiřující svůj podíl peněženek v USA v příštích letech,“ napsal Blackledge.


Druhou volbou při zahájení vyhledávání oblečení a doplňků byl Google, zjistil Cowen. Jeho mateřská společnost Alphabet, vykázala ve druhém čtvrtletí slabší než očekávané zisky a tržby kvůli protivětru, jako je silný dolar a ekonomická nejistota.


Akcie společností Amazon a Alphabet se od začátku roku propadly o více než 30 %.

Nákup přímo od značek
Generace Z a mileniálové také rádi nakupují přímo u značek. Lululemon a Nike, které jsou také na seznamu společnosti Cowen.

Nike, která je podle Cowena značkou, kterou tyto generace preferují v oblasti sportovně-výkonnostního oblečení, má portfolio aplikací. Výrobce oděvů a obuvi má také partnerství se společností Dick’s Sporting Goods, které nabízí vylepšené zážitky a rozšířený výběr produktů prostřednictvím aplikace ScoreCard tohoto prodejce.

„Inovace v oblasti výkonu a materiálů a značné digitální ponoření, které se stále více synchronizuje s členstvím v Nike, přitahuje a udržuje publikum,“ řekl Kernan. Společnost také oslovuje kohorty toužící po sociálním dopadu a udržitelnosti.


Mezitím společnost Lululemon rovněž zaznamenala solidní nárůst mezi oběma generacemi.

„Rozšířená nabídka zboží společnosti Lululemon ve spojení s jejím komunitním přístupem rozšiřuje její využití mezi spotřebiteli,“ poznamenal Kernan.

Společnost Nike se v letošním roce propadla o více než 45 %, zatímco akcie Lululemon klesly přibližně o 25 %.


Dick’s je přitom dobrou hrou i mimo partnerství s Nike, dodal Kernan. Podle něj obchod investoval do prodejen a online, aby získal lepší zážitkové prvky, vylepšil a zacílil komunikaci se spotřebiteli a zlepšil své možnosti. To přilákalo větší příděl klíčových prodejních partnerů kromě společnosti Nike, jako jsou Yeti a Adidas. Od začátku roku se maloobchodní prodejce propadl o necelá 3 %.


Podle nové zprávy společnosti Cowen se očekává, že tento posun bude s přibývajícím věkem těchto generací ještě výraznější, neboť se předpokládá, že spotřebitelé z generace Z a mileniálové budou do roku 2028 tvořit 70 % populace, zatímco dnes tvoří 60 %.Kromě toho se očekává, že do roku 2045 bude na dědice převedeno 72,6 bilionu dolarů majetku, jak zjistila analýza společnosti Cerulli Associates, což povede ke zvýšení kupní síly. Z těchto aktiv připadne 37,8 % mileniálům a 15,8 % generaci Z a mladším, uvedla firma.„Vzhledem k tomu, že tyto skupiny, které vyrostly v digitálním věku, stárnou a zažívají rostoucí příjmy spolu s potenciálem zdědit značné bohatství, mohly by spotřební vzorce těchto spotřebitelů vést k hlubokým změnám v maloobchodě, elektronickém obchodě, nápojích, restauracích, potravinářství a platebním průmyslu, což z nich činí kritickou demografickou skupinu, na kterou se investoři zaměřují napříč spotřebitelskými a technologickými vertikálami,“ napsal ve zprávě společnosti Cowen analytik John Kernan.Zdroj: Getty ImagesAnalytici společnosti Cowen ve zprávě vyzdvihli své nejlepší nápady na trvalý růst volných peněžních toků a zisku na akcii podpořený umístěním v rámci sekulárních témat, která zjistili u preferencí a zvyků generace Z a mileniálů.Mezi tato témata patří sociální obchod. Podle Cowenu je to, co mileniálové a generace Z nakupují – a jak to dělají – stále více ovlivňováno platformami sociálních médií, jako jsou TikTok a Instagram. Vyhledávají zde produkty a také sledují značky, především na Instagramu. Je také pravděpodobnější, že nakoupí u značky, kterou nedávno objevili na sociálních sítích, uvádí zpráva.Mezi další trendy patří nákup přímo od značek a udržitelnost. Tato témata by měla pomoci kompenzovat cyklické překážky, jako je vysoká inflace, rostoucí zásoby v maloobchodě a pokles míry úspor Američanů.Chcete využít této příležitosti?„Konkurenční pozice těchto společností a sekulární vítr v zádech podle nás podporují budoucí výnosy,“ uvedl Kernan.Vliv sociálních médiíZde jsou některá jména na seznamu společnosti Cowen:Ti, kteří objeví novou značku na TikToku, Facebooku, Instagramu, Twitteru, Snapchatu a Pinterestu, si většinou koupí její produkty na Amazonu, uvedl analytik společnosti Cowen John Blackledge.Tento gigant elektronického obchodu je také prvním místem, kam jdou, když začínají hledat oblečení a doplňky.„Závislost těchto spotřebitelů na Amazonu je zásadní, protože vstupují do věku nejvyšších výdajů, a to by mělo působit jako vítr do plachet pro Amazon rozšiřující svůj podíl peněženek v USA v příštích letech,“ napsal Blackledge.Druhou volbou při zahájení vyhledávání oblečení a doplňků byl Google, zjistil Cowen. Jeho mateřská společnost Alphabet, vykázala ve druhém čtvrtletí slabší než očekávané zisky a tržby kvůli protivětru, jako je silný dolar a ekonomická nejistota.Akcie společností Amazon a Alphabet se od začátku roku propadly o více než 30 %.Nákup přímo od značekGenerace Z a mileniálové také rádi nakupují přímo u značek. Lululemon a Nike, které jsou také na seznamu společnosti Cowen.Nike, která je podle Cowena značkou, kterou tyto generace preferují v oblasti sportovně-výkonnostního oblečení, má portfolio aplikací. Výrobce oděvů a obuvi má také partnerství se společností Dick’s Sporting Goods, které nabízí vylepšené zážitky a rozšířený výběr produktů prostřednictvím aplikace ScoreCard tohoto prodejce.„Inovace v oblasti výkonu a materiálů a značné digitální ponoření, které se stále více synchronizuje s členstvím v Nike, přitahuje a udržuje publikum,“ řekl Kernan. Společnost také oslovuje kohorty toužící po sociálním dopadu a udržitelnosti.Mezitím společnost Lululemon rovněž zaznamenala solidní nárůst mezi oběma generacemi.„Rozšířená nabídka zboží společnosti Lululemon ve spojení s jejím komunitním přístupem rozšiřuje její využití mezi spotřebiteli,“ poznamenal Kernan.Společnost Nike se v letošním roce propadla o více než 45 %, zatímco akcie Lululemon klesly přibližně o 25 %.Dick’s je přitom dobrou hrou i mimo partnerství s Nike, dodal Kernan. Podle něj obchod investoval do prodejen a online, aby získal lepší zážitkové prvky, vylepšil a zacílil komunikaci se spotřebiteli a zlepšil své možnosti. To přilákalo větší příděl klíčových prodejních partnerů kromě společnosti Nike, jako jsou Yeti a Adidas. Od začátku roku se maloobchodní prodejce propadl o necelá 3 %.
Tagy: AkciealphabetamazonamznburzyDick’s Sporting GoodsDKSgooglLULULululemon Athletica Inc.mileniálovéNike Inc.nkepříležitostUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Shutdown americké vlády a výsledky Nike, rekordní cena zlata
      2. Pět věcí, které je třeba sledovat na trzích v nadcházejícím týdnu
      3. Futures dnes klesají s blížícím se uzavřením americké vlády
      4. Lululemon pod tlakem investorů i konkurence před výsledky
      5. Nike očekává pokles tržeb v souvislosti s cly a strategií obratu
      6. JPMorgan věří v obrat u Nike. Plán oživení má být víceletý a ambiciózní
      7. Běžecké boty a tržby pomáhají Nike k obratu a tlaku na rivaly
      8. Nike varuje, že její cesta k obratu nebude snadná, ale vidí známky oživení
      9. RBC věří v návrat Nike na výsluní díky inovacím a mistrovství světa
      10. Nike znovu nabírá dynamiku a posiluje svou pozici u investorů
      Advertisement

      Breaking.

      08:57

      UBS mění vedení: Nové role a technologické inovace

      08:52

      ANZ čelí žalobě: Ex-šéf obhajuje kontroverzní vyhazov

      08:44

      Rivian platí 250 milionů za klamání investorů při IPO

      08:39

      Kanada trestá automobilky za přesun výroby do USA

      08:35

      Investiční zklamání: Gjensidige čelí výraznému poklesu zisků

      08:32

      Intel triumfuje: Akcie vylétly díky skvělým čtvrtletním výsledkům

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Core Scientific posiluje díky upgradu, zatímco dohoda s CoreWeave slábne

      24 října, 2025

      Akcie společnosti Core Scientific zaznamenaly v posledních dnech výrazný nárůst poté, co investiční společnost Roth Capital Partners zvýšila jejich hodnocení...

      Zdroj: Shutterstock

      Robinhood Markets dnes hlásí návrat v éře boomu krypta a opcí

      23 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Akcie U.S. Bancorp mohou znovu růst díky silnému řízení rizik

      23 října, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      Citigroup věří, že akcie BioAge Labs mohou téměř zdvojnásobit svou hodnotu

      23 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Deutsche Bank vidí v AppLovin jasného lídra digitální reklamy

      22 října, 2025

      IPO Radar.

      Navan, Inc.

      Datum IPO: 31 října, 2025
      Potenciální ocenění: 6,45 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Inflace v USA zrychluje, ale Fed zatím nehodlá měnit kurz snižování sazeb

      23 října, 2025

      Warner Bros. Discovery zvažuje prodej, akcie prudce rostou

      22 října, 2025

      S&P 500 posiluje před rušným týdnem plným výsledků hospodaření

      20 října, 2025

      S&P 500 klesá kvůli obavám z obchodní války USA a Číny a propadu Netflixu

      22 října, 2025

      S&P 500 dále posiluje, pozornost se soustředí na hospodářské výsledky

      20 října, 2025

      S&P 500 stoupá díky technologiím a uvolnění napětí mezi USA a Čínou

      23 října, 2025

      Ropa směřuje k velkému týdennímu růstu, sankce proti Rusku otřásly trhem

      24 října, 2025

      Byty v Praze stály v pololetí podobně jako v Berlíně, Vídni či Madridu

      21 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.