Úkolem firmy je sloužit svým zákazníkům – ale kdo slouží firmám? Udržet zaměstnance spokojené a nadšené a zároveň uspokojit klientskou základnu není snadný úkol. Společnosti oceněné jako Enterprise Brands That Matter 2022 jsou lídři, kteří pomáhají ostatním firmám dosáhnout jejich plného potenciálu tím, že vytvářejí efektivnější a inkluzivnější pracovní prostředí.
Rightway zajišťuje zaměstnancům firmy spolehlivou a dostupnou zdravotní péči; NTT Data poskytuje IT poradenství s příměsí lidského zájmu; a Asana odbourává tuk z firemních pracovních postupů, aby se zaměstnanci mohli soustředit a věnovat se práci, která je nejdůležitější.
RIGHTWAY

Stejně jako mnoho jiných společností působících v oblasti zdravotní péče vidí společnost Rightway stávající systém jako plný špatně nastavených pobídek a překážek v péči a snaží se to změnit. Společnost poskytuje členům zdravotního plánu „lékaře v rodině“ – odborníka na zdravotní péči, který je informuje a obhajuje, a její zaměstnanci se zaměřují na pomoc při navigaci v oblasti péče a léků prostřednictvím své aplikace. V roce 2021 klienti společnosti Rightway zaznamenali průměrné snížení nákladů na zdravotní péči o 15 %, zatímco její tým obhájců účtů ušetřil členům 2,6 milionu dolarů na nákladech z kapes, čímž si razí novou cestu k dostupné zdravotní péči skrze roztříštěný systém.
NTT DATA
Globální poradenská firma NTT v oblasti IT si uvědomuje, že je důležité vnést do svého podnikání lidský přístup, a to počínaje vlastními zdmi. Společnost se zaměřila na vytvoření inkluzivního interního prostředí, aby co nejlépe sloužila svým zaměstnancům i klientům. V roce 2021 přijala nové prohlášení o DEI, které podnítilo progresivní iniciativy, včetně začlenění cílů DEI do ročních plánů výkonnosti, vytvoření povinného školení DEI pro manažery a zavedení politiky digitální přístupnosti pro osoby se zdravotním postižením. Aktivita společnosti NTT se projevuje i navenek – její dary na pomoc v Indii v době vrcholící pandemie, humanitární pomoc na Ukrajině na začátku války a každoroční potravinové sbírky v Texasu jsou příkladem odhodlání značky zlepšovat lidské životy nad rámec zisku.
ASANA
Revoluce v práci na dálku způsobila, že najít zdravou rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem je složitější než kdykoli předtím a vyhoření je rozšířeným problémem napříč odvětvími – oba problémy se společnost Asana snaží zmírnit. Tato platforma pro správu práce pomáhá firmám zefektivnit jejich pracovní postupy, uvolnit zaměstnance a zvýšit čas na kreativní a inovativní práci téměř o 80 %. V červnu 2021 společnost uspořádala summit Focus and Flow, kde přední myslitelé diskutovali o způsobech, jak odblokovat pozitivní návyky, cílevědomost a produktivitu, což se shodovalo s vydáním sady nových funkcí včetně videozpráv a chytrého kalendáře. Ani Asana však neupřednostňuje efektivitu před zábavou – uvědomuje si, že radost a nadšení jdou ruku v ruce. Společnost začlenila jedinečné systémy odměn, včetně „oslavných bytostí“, které létají po obrazovce, když splníte úkol, a ocenění zabudovaných do produktu, aby udržela vysokou morálku zaměstnanců a udělala z každé společnosti lepší místo pro práci.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky