Poté, co se ikonický obchodní dům Macy’s (NYSE:M) vypořádal s nebývalými problémy spotřebitelské ekonomiky, ve čtvrtek prudce vzrostl. Nejenže společnost dosáhla silného výsledku za třetí čtvrtletí, ale také zvýšila výhled zisku na celý rok, čímž akcie M vzrostly o 11 % a v odpoledních hodinách zisky ještě rozšířily. Čerstvé zásoby a poptávka po luxusním zboží zvedly náladu, i když problémem se může stát načasování.
Analytici oslovení agenturou FactSet před zveřejněním výsledků za 3. čtvrtletí očekávali, že Macy’s vykáže zisk na akcii ve výši 18 centů z tržeb ve výši 5,2 miliardy USD. Místo toho obchodní dům vykázal zisk na akcii ve výši 52 centů při tržbách 5,23 miliardy USD. V předchozím čtvrtletí však Macy’s zaznamenal nárůst zisku na akcii na 1,23 USD při tržbách ve výši 5,44 miliardy USD.
Přesto celkový sentiment pro akcie M působil povzbudivě. Podle Barron’s „řetězec obchodních domů nyní očekává celoroční očištěný zisk mezi 4,07 a 4,27 USD na akcii, přičemž předchozí očekávání se pohybovala mezi 4 a 4,20 USD. Macy’s zachoval výhled tržeb v rozmezí 24,3 až 24,5 miliardy USD“.
Z fundamentálního hlediska akcie M profitovaly ze silného výkonu v luxusním segmentu, včetně společenských oděvů a dámské obuvi. Společnost Macy’s rovněž zaznamenala zvýšení zásob ve srovnání se svými konkurenty, což ji před svátky staví do výhodné pozice.
„Víme, že spotřebitelé jsou pod rostoucím tlakem a mají na výběr, kde utrácet. Jako přední dárková destinace s čerstvými zásobami napříč hodnotovým spektrem jsme připraveni uspokojit potřeby našich zákazníků v letošní sváteční sezóně,“ uvedl ve zprávě o výsledcích generální ředitel Jeff Gennette.
Poté, co se ikonický obchodní dům Macy’s vypořádal s nebývalými problémy spotřebitelské ekonomiky, ve čtvrtek prudce vzrostl. Nejenže společnost dosáhla silného výsledku za třetí čtvrtletí, ale také zvýšila výhled zisku na celý rok, čímž akcie M vzrostly o 11 % a v odpoledních hodinách zisky ještě rozšířily. Čerstvé zásoby a poptávka po luxusním zboží zvedly náladu, i když problémem se může stát načasování.
Analytici oslovení agenturou FactSet před zveřejněním výsledků za 3. čtvrtletí očekávali, že Macy’s vykáže zisk na akcii ve výši 18 centů z tržeb ve výši 5,2 miliardy USD. Místo toho obchodní dům vykázal zisk na akcii ve výši 52 centů při tržbách 5,23 miliardy USD. V předchozím čtvrtletí však Macy’s zaznamenal nárůst zisku na akcii na 1,23 USD při tržbách ve výši 5,44 miliardy USD.
Přesto celkový sentiment pro akcie M působil povzbudivě. Podle Barron’s „řetězec obchodních domů nyní očekává celoroční očištěný zisk mezi 4,07 a 4,27 USD na akcii, přičemž předchozí očekávání se pohybovala mezi 4 a 4,20 USD. Macy’s zachoval výhled tržeb v rozmezí 24,3 až 24,5 miliardy USD“.
Z fundamentálního hlediska akcie M profitovaly ze silného výkonu v luxusním segmentu, včetně společenských oděvů a dámské obuvi. Společnost Macy’s rovněž zaznamenala zvýšení zásob ve srovnání se svými konkurenty, což ji před svátky staví do výhodné pozice.
„Víme, že spotřebitelé jsou pod rostoucím tlakem a mají na výběr, kde utrácet. Jako přední dárková destinace s čerstvými zásobami napříč hodnotovým spektrem jsme připraveni uspokojit potřeby našich zákazníků v letošní sváteční sezóně,“ uvedl ve zprávě o výsledcích generální ředitel Jeff Gennette.