Předseda představenstva společnosti Liberty Media John Malone řekl televizi CNBC, že pochybuje o tom, že by přidávání reklam do dlouhého streamovaného obsahu pomohlo mediálním společnostem být dlouhodobě úspěšné.
„Jsem trochu skeptický, pokud jde o to, kolik lidí ušetří pár dolarů nebo bude ochotno tolerovat reklamy v tom, co bych nazval dlouhým zábavním programem,“ řekl Malone v záznamu rozhovoru s Davidem Faberem z CNBC, který byl odvysílán ve čtvrtek.
Netflix spustil svůj první levnější tarif s reklamami po letech odmítání tohoto konceptu. Mezitím se společnost Disney+ chystá v prosinci zavést svůj reklamní tarif. Další populární streameři včetně Hulu a HBO Max již své plány s podporou reklam zavedli.
Malone se domnívá, že důležitou složkou pro dosažení ziskovosti je pro streamery přesun uživatelů z levnějších tierů na ty dražší.
„Myslím, že abyste byli ve streamování úspěšní, musíte mít vlastní trychtýř. Nebudete moci utrácet jmění za reklamu a propagaci u zákazníků, protože odliv vás zabije,“ řekl Malone.
Mediální magnát řekl, že Apple zaměřuje na udržení své vysoce kvalitní značky, zatímco Amazon stále ještě zjišťuje, jakou optimální roli může hrát jako prodejce a propagátor.
„Apple se velmi snaží zajistit, aby si udržel extrémně vysokou úroveň kvality. Jsou ochotni přidávat do své nabídky videoobsah. Chtějí se ale ujistit, že to nepoškodí jejich extrémně kvalitní značku,“ řekl Malone. „Lidé z Amazonu jsou podle mě více komerční. Myslím, že stále experimentují. Zkoušejí sport, zkoušejí obsah, zkoušejí obsah podporovaný reklamou.“
Malone řekl, že v této oblasti „zjevně“ dojde ke konsolidaci a také ke škrtům v rozpočtech streamovacích společností, protože konkurence se stále zostřuje.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky


























