Analytička Lauren Schenková potvrdila, že akcie Match jsou nadhodnocené, a uvedla, že se nacházejí v atraktivním vstupním bodě navzdory neuspokojivým výsledkům trhu v tomto roce. Schenková ponechala cílovou cenu na 90 dolarech, což znamená růst o 96,8 %.
„MTCH je nyní jednou z mála internetových firem, která má na konci roku ’23 ochranných zábradlí‘, čímž se odstraní klíčový převis,“ uvedla ve svém sdělení klientům. „Příběh o svépomoci, sekvenční akcelerace a několik faktorů, které vedou k růstu, vytvářejí předpoklady pro to, aby se jednalo o jeden z nejlepších příběhů roku ’23 v naší oblasti s přesvědčivým oceněním, i když s makro nejistotou.“
Analytička uvedla, že jedním z bodů, který vzbuzuje obavy, je výhled společnosti Match na čtvrté čtvrtletí, protože průvodce byl o něco mírnější, než se očekávalo. Schenková poukázala na měnové faktory v prostředí prudce rostoucího amerického dolaru, které vedly k většině 20% snížení odhadu EBITDA.
Vedení poznamenalo, že to konkrétně škodí nákupům Tinderu, protože se společnost snaží spojit nabídky za nižší ceny ve snaze získat zpět dolary spotřebitelů, protože inflace tlačí na kapsy. Schenková však uvedla, že výsledky Tinderu v konstantní měně neukazují skutečný pokles nebo nasycení obchodu.
Uvedla, že odhady Morgan Stanley týkající se tržeb a EBITDA na roky 2022 a 2023 zůstávají z velké části nezměněny. Nicméně vzhledem k poklesu akcií o 65,4 % v letošním roce Schenková poznamenala, že výkonnost snižuje více dodavatelů.

Díky tomuto poklesu je však podle ní i přes makro nejistotu vhodná doba k nákupu, protože akcie se obchodují za 13násobek stabilizovaného a upraveného zisku EBITDA pro rok 2023 podle Morgan Stanley. Analytička poznamenala, že trh pravděpodobně nepřizná akciím zásluhu na zlepšení Tinderu, dokud se růst tržeb nevrátí na úroveň středních až vysokých desítek.
Poukázala také na potenciální vzestupy prémiových služeb Hinge, jejího japonského byznysu a aplikace The League. Mnoho platforem společnosti Match má bezplatné možnosti s vylepšeními, za které si uživatelé mohou zaplatit, což Schnecková nazývá možnostmi „a la carte“.
„Je zřejmé, že makroekonomické pozadí je i nadále obtížně předvídatelné, ale myslíme si, že vedení je ve svém výhledu přiměřeně konzervativní, a navíc má příležitost rozšířit nabídku svých produktů o možnosti a la carte s nižší cenou, což je odlišnost oproti jiným obchodním modelům,“ uvedla Schenková.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky




























