Expanze přichází v době, kdy čínský maloobchodní růst zpomaluje – Alibaba poprvé nezveřejnila celkové tržby za svůj stěžejní nákupní festival Singles‘ Day, který skončil v pátek. Mezinárodní platforma elektronického obchodu AliExpress společnosti se kromě několikaleté snahy prosadit se v Evropě nedávno zaměřila na Jižní Koreu a Brazílii.
Společnost Cainiao odesílá většinu objednávek AliExpress z Číny do Brazílie, uvedla společnost a tvrdí, že mezi těmito zeměmi provozuje osm charterových letů týdně.
Mezi nejoblíbenější produkty místních zákazníků patří levné drony a sluchátka bluetooth, uvedla společnost.
Logistická činnost, která působí také v Číně, se na tržbách společnosti Alibaba ve čtvrtletí končícím 30. června podílela 6 %.
Zdroj: Getty Images
Cainiao spolupracuje s místními obchodníky také v Brazílii. Společnost v pondělí oficiálně otevřela centrum pro třídění balíků v této zemi poté, co v říjnu zahájila provoz třídicích center v Mexico City a chilském Santiagu.
Společnost tvrdí, že její místní expresní doručovací síť pokrývá více než 1 000 měst v Brazílii, přičemž zákazníkům v Sao Paulu a některých dalších městech doručuje zásilky do jednoho dne.
Tříletý plán Společnost Cainiao uvedla, že v příštích třech letech plánuje zřídit dalších 1 000 schránek v 10 městech v Brazílii pro doručování balíků a potravin. Společnost rovněž uvedla, že hodlá spustit dalších devět distribučních center v sedmi brazilských státech.
Společnost Cainiao uvedla, že její expanze rovněž pomůže brazilským podnikům prodávat zboží, jako je káva, ořechy a propolis – zdravotní produkt – čínským spotřebitelům prostřednictvím platformy elektronického obchodu Alibaba Tmall.
Společnost Alibaba převzala většinovou kontrolu nad společností Cainiao v roce 2017. Logistická odnož stále dokončuje zásilky a obchoduje s dalšími společnostmi – většina příjmů společnosti Cainiao pochází z těchto třetích stran, jak vyplývá ze zveřejněných finančních údajů.
Zdroj: Reuters
Ve čtvrtletí končícím 30. června vzrostly tržby logistické divize meziročně o 5 % na 12,14 miliardy jüanů (1,71 miliardy USD).
Společnost Alibaba naopak uvedla, že příjmy z jejího maloobchodního podnikání v oblasti mezinárodního obchodu v tomto čtvrtletí meziročně klesly o 3 % na 1,57 miliardy dolarů, a to především kvůli problémům na evropském trhu. Tržby z obchodu v Číně, který je zdaleka největším podnikem společnosti, se snížily o 2 % na 20,45 miliardy dolarů.
Alibaba má ve čtvrtek zveřejnit čtvrtletní hospodářské výsledky.
Expanze přichází v době, kdy čínský maloobchodní růst zpomaluje – Alibaba poprvé nezveřejnila celkové tržby za svůj stěžejní nákupní festival Singles‘ Day, který skončil v pátek. Mezinárodní platforma elektronického obchodu AliExpress společnosti se kromě několikaleté snahy prosadit se v Evropě nedávno zaměřila na Jižní Koreu a Brazílii.Společnost Cainiao odesílá většinu objednávek AliExpress z Číny do Brazílie, uvedla společnost a tvrdí, že mezi těmito zeměmi provozuje osm charterových letů týdně.Mezi nejoblíbenější produkty místních zákazníků patří levné drony a sluchátka bluetooth, uvedla společnost.Logistická činnost, která působí také v Číně, se na tržbách společnosti Alibaba ve čtvrtletí končícím 30. června podílela 6 %.Zdroj: Getty ImagesCainiao spolupracuje s místními obchodníky také v Brazílii. Společnost v pondělí oficiálně otevřela centrum pro třídění balíků v této zemi poté, co v říjnu zahájila provoz třídicích center v Mexico City a chilském Santiagu.Společnost tvrdí, že její místní expresní doručovací síť pokrývá více než 1 000 měst v Brazílii, přičemž zákazníkům v Sao Paulu a některých dalších městech doručuje zásilky do jednoho dne.Chcete využít této příležitosti?Tříletý plánSpolečnost Cainiao uvedla, že v příštích třech letech plánuje zřídit dalších 1 000 schránek v 10 městech v Brazílii pro doručování balíků a potravin. Společnost rovněž uvedla, že hodlá spustit dalších devět distribučních center v sedmi brazilských státech.Společnost Cainiao uvedla, že její expanze rovněž pomůže brazilským podnikům prodávat zboží, jako je káva, ořechy a propolis – zdravotní produkt – čínským spotřebitelům prostřednictvím platformy elektronického obchodu Alibaba Tmall.Společnost Alibaba převzala většinovou kontrolu nad společností Cainiao v roce 2017. Logistická odnož stále dokončuje zásilky a obchoduje s dalšími společnostmi – většina příjmů společnosti Cainiao pochází z těchto třetích stran, jak vyplývá ze zveřejněných finančních údajů.Zdroj: ReutersVe čtvrtletí končícím 30. června vzrostly tržby logistické divize meziročně o 5 % na 12,14 miliardy jüanů .Společnost Alibaba naopak uvedla, že příjmy z jejího maloobchodního podnikání v oblasti mezinárodního obchodu v tomto čtvrtletí meziročně klesly o 3 % na 1,57 miliardy dolarů, a to především kvůli problémům na evropském trhu. Tržby z obchodu v Číně, který je zdaleka největším podnikem společnosti, se snížily o 2 % na 20,45 miliardy dolarů.Alibaba má ve čtvrtek zveřejnit čtvrtletní hospodářské výsledky.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...