Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost poskytující SaaS ERP software pro e-commerce

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

    TBA 25 září, 2025

    ​Čínský výrobce automobilů zaměřený na dostupná vozidla a export

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost poskytující SaaS ERP software pro e-commerce

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    NP 1 října, 2025

    Americká technologická společnost využívající AI k predikci rizik

    TBA 25 září, 2025

    ​Čínský výrobce automobilů zaměřený na dostupná vozidla a export

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Auto čínského startupu za 140 000 dolarů umí létat přes dopravní zácpy

Stovky lidí řvaly mandarínskou čínštinou, když se dvoumístné letadlo s křídly v podobě racka vzneslo a vznášelo se zhruba 30 metrů nad jejich hlavami, než se plynule spustilo zpět na zem.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
27 prosince, 2022
7 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

„Ať jsme my Číňané v Dubaji hrdí!“ vykřiklo několik nadšenějších unisono.

V uplynulých měsících čínská společnost Xpeng Aeroht uspořádala dva první veřejné lety svého letadla. Po 90sekundovém cvičení poblíž ikonického dubajského ostrova Palm Jumeirah v říjnu následovalo další v čínském Kantonu – pro startup podporovaný výrobcem elektromobilů Xpeng Inc. to byly mezníky. Miliardář a zakladatel firmy He Xiaopeng a další sponzoři sázejí na to, že se jim podaří překonat regulační překážky a získat část trhu, o němž se mluví jako o trhu v hodnotě 1 bilionu dolarů, který by mohl nově definovat způsob, jakým se pohybujeme.

„Létající auto se blíží realitě a my si myslíme, že nastal ten správný čas, abychom se do něj zapojili,“ řekl Brian Gu, prezident společnosti Xpeng, na okraj dubajské akce zvané GITEX. „Odvětví přineslo mnoho technických průlomů, od snížení hmotnosti po vyhýbání se překážkám a elektrifikaci.“

Někdo by řekl, že na takovou drzost je ještě příliš brzy. Jiní tomu věří. Společnost Aeroht, kterou v roce 2013 založil 45letý Zhao Deli, byla hvězdou veletrhu GITEX, jedné z největších každoročních obchodních konferencí v Dubaji. U stánku se zastavil premiér Spojených arabských emirátů. U stánku, který byl nejrušnějším na výstavišti, stáli lidé ve frontě, aby si vyfotili selfie s jeho prototypem.

Tento humbuk je v rozporu s realitou, se kterou se konkurenční startupy potýkají již několik let. Společnosti jako Lilium NV, Joby Aviation Inc. a Archer Aviation Inc. ohromily investory mnohamiliardovými vstupy na burzu, ale nyní se obchodují blízko historických minim. Společnost KittyHawk spoluzakladatele Googlu Larryho Page v září ukončila činnost.

Zdroj: Getty Images

Podle studie zadané kanadskou společností Horizon Aircraft Inc. zveřejněné tento měsíc většina investorů očekává v příštích letech uzavření společností a konsolidaci odvětví, a to i přesto, že objednávky postupně rostou.

Advertisement

Investoři chtějí najít „Teslu v odvětví létajících automobilů“, řekl Zhang Junyi, partner poradenské společnosti Oliver Wyman, který pomáhal založit investiční dům Nio Capital. Rozkvět trhu však může trvat 10 až 15 let. „Investování do odvětví létajících aut je náročný maraton.“

Chcete využít této příležitosti?

Prototyp, který létal v Kantonu, dává společnosti Aeroht vyniknout. Zatímco mnoho eVTOL – elektrických letadel s kolmým startem a přistáním – nemá kola a nelze je řídit po zemi, model šesté generace čínské společnosti je skutečným autem, které funguje i na silnici. Vypadá spíše jako luxusní automobil než jako malé letadlo s koly, což je přístup některých uchazečů.

Ve skutečnosti je model navržen tak, aby se více než 90 % času pohyboval po silnici a létal pouze v případě dopravních zácp nebo překážek. Zakladatel Zhao v rozhovoru uvedl, že automobil – který má čtyři elektrické motory a osm vrtulí – se může začít sériově vyrábět v roce 2025.

Předpokládá, že jeho cena se bude pohybovat kolem 1 milionu jüanů (140 000 USD), což je zlomek ceny vozidla Joby (1,3 milionu USD). Částečně proto, že společnost Aeroht může využít rozsáhlý řetězec dodavatelů společnosti Xpeng po celé Číně, řekl.

Zdroj: Getty Images

Snaha o eVTOL se datuje nejméně deset let zpátky, kdy podnikatelé snili o demokratizaci oblohy. (Nebo, prozaičtěji řečeno, o vznášení se nad tím, co Elon Musk nazývá „duši ničícím“ provozem.)

V následujících letech bylo na tomto poli stále více lidí, protože investoři snili o tom, že vizi, která existovala jen v komiksech a sci-fi, převedou do reality. Podle analytiků Morgan Stanley by hodnota eVTOL neboli městské letecké mobility mohla do roku 2040 dosáhnout 1 bilionu dolarů.

Zhruba v posledním půlstoletí se do závodu zapojily čínské firmy, včetně společností Aeroht, Ehang Holdings Ltd. a TCab Tech, které se inspirovaly americkými jmény jako Joby a Archer. Vychovaly generaci podnikatelů a investorů, kteří se snaží zopakovat úspěch, který Čína zaznamenala s elektromobily, a využívají přitom mnoho stejných výhod: rozsáhlý dodavatelský řetězec, obrovský počet kvalifikovaných pracovních sil, obří domácí trh a – což je důležité – oficiální podporu.

Mnozí spoléhají na to, že snaha prezidenta Si Ťin-pchinga vytlačit americké technologie v oborech od polovodičů po klimatické technologie přiměje k financování a politické pomoci.

„Existuje několik příkladů, kdy nám americké společnosti řekly, které odvětví je perspektivní a může vydělávat peníze, a jejich čínské protějšky prostě šly a uchvátily trh s nižšími cenami,“ řekl Warren Zhou, investor ze společnosti Decent Capital a podporovatel TCab Tech. Jako příklady uvedl drony, hoverboardy a robotické vysavače. „Stejné to bude i v odvětví eVTOL a létajících aut.“

S tím souhlasí i některá z největších jmen v oblasti investování do startupů, včetně IDG Capital, Sequoia China, GGV Capital a Hillhouse Capital – všichni podporovatelé společnosti Aeroht. Ti se v roce 2021 připojili ke kolu financování ve výši více než 500 milionů dolarů při ocenění 1,5 miliardy dolarů.

Zhao se poprvé setkal s He, zakladatelem společnosti Xpeng, v roce 2020 poté, co se zhruba deset let snažil udržet svůj startup před krachem. Zhao tvrdí, že si podnikatele získal ukázkou. „Mluvit první, nebo létat první?“ Zhao řekl, že se ho zeptal. „Nejdřív letět!“

Nedlouho po tomto setkání v Dongguanu v provincii Guangdong investovali He a Xpeng do Zhaova startupu a přejmenovali ho na Xpeng Aeroht. Jednorožec se sídlem v Kantonu a výzkumnými a vývojovými středisky v Šen-čenu a Šanghaji se rozšířil z přibližně tuctu zaměstnanců v roce 2020 na více než 700 zaměstnanců v červenci.

Připojil se k řadě dalších dobře podporovaných startupů, včetně šanghajské společnosti AutoFlight, která loni v listopadu získala 100 milionů dolarů od evropského investora na vývoj leteckých taxíků. Společnost Volant Aerotech, založená v červnu 2021, získala počátkem letošního roku více než 14 milionů dolarů.

Aby bylo jasno, technologie ještě není plně vyvinutá. Hodně závisí na vývoji baterií s vyšší energetickou hustotou – množství energie v poměru k její hmotnosti. Vzhledem k tomu, že létající auta potřebují více energie a jsou citlivější na zatížení, jsou rozhodující lehčí a výkonnější baterie, než jaké se používají v elektromobilech. Baterie, které nyní Aeroht používá v prototypech, jsou laboratorní výrobky od domácích dodavatelů.

Zdroj: Getty Images

Nejznámější sponzor společnosti Aeroht se sám potýká s nejistotou investorů – akcie společnosti Xpeng jsou letos nejhorší v rámci čínského indexu MSCI.

Podnikatelé a investoři však tvrdí, že technologie není jejich největší starostí – tou je komerční životaschopnost a schválení regulačními orgány.

Některé společnosti eVTOL, jako například Ehang kótovaný na burze v New Yorku, se zaměřují na podniky a začaly generovat příjmy. Letos společnost Ehang obdržela předběžné objednávky na 160 svých autonomních vzdušných vozidel z Malajsie a Indonésie. Společnost Prosperity, která je součástí eVTOL společnosti AutoFlight, získala v srpnu 260 objednávek od dvou společností na poskytování vyhlídkových a logistických služeb. Britská společnost Vertical Aerospace Ltd. nasbírala více než 1 400 předběžných objednávek na své letouny a dokonce i Volkswagen AG v Číně představil v červenci svůj první prototyp osobního dronu eVTOL.

K vytvoření trhu však bude zapotřebí více než jen několik stovek objednávek. Společnost Aeroht sází na to, že skutečný rozsah se projeví až u spotřebitelských produktů – ale právě tam zůstávají nejprudší regulační překážky.

Žádná země zatím vážně neuvažuje o tom, že by v dohledné době otevřela svůj vzdušný prostor v nízkých výškách – zejména pro letce bez pilotního výcviku. Čína však nedávno určila několik provincií včetně Hunanu, Jiangxi a Anhui pro zkoumání tohoto konceptu. To dává naději startupům, jako je Aeroht, který spolupracuje s regulačními orgány v zemi na hledání míst pro zkoušky.

„Která země získá výhodu, bude záviset na politické podpoře a na tom, jak se vláda rozhodne pro reformu elektrifikace,“ uvedl Siyi Mi, analytik pro elektromobily ve společnosti BloombergNEF.

„Ať jsme my Číňané v Dubaji hrdí!“ vykřiklo několik nadšenějších unisono.V uplynulých měsících čínská společnost Xpeng Aeroht uspořádala dva první veřejné lety svého letadla. Po 90sekundovém cvičení poblíž ikonického dubajského ostrova Palm Jumeirah v říjnu následovalo další v čínském Kantonu – pro startup podporovaný výrobcem elektromobilů Xpeng Inc. to byly mezníky. Miliardář a zakladatel firmy He Xiaopeng a další sponzoři sázejí na to, že se jim podaří překonat regulační překážky a získat část trhu, o němž se mluví jako o trhu v hodnotě 1 bilionu dolarů, který by mohl nově definovat způsob, jakým se pohybujeme.„Létající auto se blíží realitě a my si myslíme, že nastal ten správný čas, abychom se do něj zapojili,“ řekl Brian Gu, prezident společnosti Xpeng, na okraj dubajské akce zvané GITEX. „Odvětví přineslo mnoho technických průlomů, od snížení hmotnosti po vyhýbání se překážkám a elektrifikaci.“Někdo by řekl, že na takovou drzost je ještě příliš brzy. Jiní tomu věří. Společnost Aeroht, kterou v roce 2013 založil 45letý Zhao Deli, byla hvězdou veletrhu GITEX, jedné z největších každoročních obchodních konferencí v Dubaji. U stánku se zastavil premiér Spojených arabských emirátů. U stánku, který byl nejrušnějším na výstavišti, stáli lidé ve frontě, aby si vyfotili selfie s jeho prototypem.Tento humbuk je v rozporu s realitou, se kterou se konkurenční startupy potýkají již několik let. Společnosti jako Lilium NV, Joby Aviation Inc. a Archer Aviation Inc. ohromily investory mnohamiliardovými vstupy na burzu, ale nyní se obchodují blízko historických minim. Společnost KittyHawk spoluzakladatele Googlu Larryho Page v září ukončila činnost.Zdroj: Getty ImagesPodle studie zadané kanadskou společností Horizon Aircraft Inc. zveřejněné tento měsíc většina investorů očekává v příštích letech uzavření společností a konsolidaci odvětví, a to i přesto, že objednávky postupně rostou.Investoři chtějí najít „Teslu v odvětví létajících automobilů“, řekl Zhang Junyi, partner poradenské společnosti Oliver Wyman, který pomáhal založit investiční dům Nio Capital. Rozkvět trhu však může trvat 10 až 15 let. „Investování do odvětví létajících aut je náročný maraton.“Chcete využít této příležitosti?Prototyp, který létal v Kantonu, dává společnosti Aeroht vyniknout. Zatímco mnoho eVTOL – elektrických letadel s kolmým startem a přistáním – nemá kola a nelze je řídit po zemi, model šesté generace čínské společnosti je skutečným autem, které funguje i na silnici. Vypadá spíše jako luxusní automobil než jako malé letadlo s koly, což je přístup některých uchazečů.Ve skutečnosti je model navržen tak, aby se více než 90 % času pohyboval po silnici a létal pouze v případě dopravních zácp nebo překážek. Zakladatel Zhao v rozhovoru uvedl, že automobil – který má čtyři elektrické motory a osm vrtulí – se může začít sériově vyrábět v roce 2025.Předpokládá, že jeho cena se bude pohybovat kolem 1 milionu jüanů , což je zlomek ceny vozidla Joby . Částečně proto, že společnost Aeroht může využít rozsáhlý řetězec dodavatelů společnosti Xpeng po celé Číně, řekl.Zdroj: Getty ImagesSnaha o eVTOL se datuje nejméně deset let zpátky, kdy podnikatelé snili o demokratizaci oblohy. V následujících letech bylo na tomto poli stále více lidí, protože investoři snili o tom, že vizi, která existovala jen v komiksech a sci-fi, převedou do reality. Podle analytiků Morgan Stanley by hodnota eVTOL neboli městské letecké mobility mohla do roku 2040 dosáhnout 1 bilionu dolarů.Zhruba v posledním půlstoletí se do závodu zapojily čínské firmy, včetně společností Aeroht, Ehang Holdings Ltd. a TCab Tech, které se inspirovaly americkými jmény jako Joby a Archer. Vychovaly generaci podnikatelů a investorů, kteří se snaží zopakovat úspěch, který Čína zaznamenala s elektromobily, a využívají přitom mnoho stejných výhod: rozsáhlý dodavatelský řetězec, obrovský počet kvalifikovaných pracovních sil, obří domácí trh a – což je důležité – oficiální podporu.Mnozí spoléhají na to, že snaha prezidenta Si Ťin-pchinga vytlačit americké technologie v oborech od polovodičů po klimatické technologie přiměje k financování a politické pomoci.„Existuje několik příkladů, kdy nám americké společnosti řekly, které odvětví je perspektivní a může vydělávat peníze, a jejich čínské protějšky prostě šly a uchvátily trh s nižšími cenami,“ řekl Warren Zhou, investor ze společnosti Decent Capital a podporovatel TCab Tech. Jako příklady uvedl drony, hoverboardy a robotické vysavače. „Stejné to bude i v odvětví eVTOL a létajících aut.“S tím souhlasí i některá z největších jmen v oblasti investování do startupů, včetně IDG Capital, Sequoia China, GGV Capital a Hillhouse Capital – všichni podporovatelé společnosti Aeroht. Ti se v roce 2021 připojili ke kolu financování ve výši více než 500 milionů dolarů při ocenění 1,5 miliardy dolarů.Zhao se poprvé setkal s He, zakladatelem společnosti Xpeng, v roce 2020 poté, co se zhruba deset let snažil udržet svůj startup před krachem. Zhao tvrdí, že si podnikatele získal ukázkou. „Mluvit první, nebo létat první?“ Zhao řekl, že se ho zeptal. „Nejdřív letět!“Nedlouho po tomto setkání v Dongguanu v provincii Guangdong investovali He a Xpeng do Zhaova startupu a přejmenovali ho na Xpeng Aeroht. Jednorožec se sídlem v Kantonu a výzkumnými a vývojovými středisky v Šen-čenu a Šanghaji se rozšířil z přibližně tuctu zaměstnanců v roce 2020 na více než 700 zaměstnanců v červenci.Připojil se k řadě dalších dobře podporovaných startupů, včetně šanghajské společnosti AutoFlight, která loni v listopadu získala 100 milionů dolarů od evropského investora na vývoj leteckých taxíků. Společnost Volant Aerotech, založená v červnu 2021, získala počátkem letošního roku více než 14 milionů dolarů.Aby bylo jasno, technologie ještě není plně vyvinutá. Hodně závisí na vývoji baterií s vyšší energetickou hustotou – množství energie v poměru k její hmotnosti. Vzhledem k tomu, že létající auta potřebují více energie a jsou citlivější na zatížení, jsou rozhodující lehčí a výkonnější baterie, než jaké se používají v elektromobilech. Baterie, které nyní Aeroht používá v prototypech, jsou laboratorní výrobky od domácích dodavatelů.Zdroj: Getty ImagesNejznámější sponzor společnosti Aeroht se sám potýká s nejistotou investorů – akcie společnosti Xpeng jsou letos nejhorší v rámci čínského indexu MSCI.Podnikatelé a investoři však tvrdí, že technologie není jejich největší starostí – tou je komerční životaschopnost a schválení regulačními orgány.Některé společnosti eVTOL, jako například Ehang kótovaný na burze v New Yorku, se zaměřují na podniky a začaly generovat příjmy. Letos společnost Ehang obdržela předběžné objednávky na 160 svých autonomních vzdušných vozidel z Malajsie a Indonésie. Společnost Prosperity, která je součástí eVTOL společnosti AutoFlight, získala v srpnu 260 objednávek od dvou společností na poskytování vyhlídkových a logistických služeb. Britská společnost Vertical Aerospace Ltd. nasbírala více než 1 400 předběžných objednávek na své letouny a dokonce i Volkswagen AG v Číně představil v červenci svůj první prototyp osobního dronu eVTOL.K vytvoření trhu však bude zapotřebí více než jen několik stovek objednávek. Společnost Aeroht sází na to, že skutečný rozsah se projeví až u spotřebitelských produktů – ale právě tam zůstávají nejprudší regulační překážky.Žádná země zatím vážně neuvažuje o tom, že by v dohledné době otevřela svůj vzdušný prostor v nízkých výškách – zejména pro letce bez pilotního výcviku. Čína však nedávno určila několik provincií včetně Hunanu, Jiangxi a Anhui pro zkoumání tohoto konceptu. To dává naději startupům, jako je Aeroht, který spolupracuje s regulačními orgány v zemi na hledání míst pro zkoušky.„Která země získá výhodu, bude záviset na politické podpoře a na tom, jak se vláda rozhodne pro reformu elektrifikace,“ uvedl Siyi Mi, analytik pro elektromobily ve společnosti BloombergNEF.
Tagy: businessčínastartupXpeng Aeroht

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Dolar směřuje k vítěznému týdnu; údaje o PCE mají velký význam
      2. Embraer předpovídá přicházející výzvu pro duopol Boeing a Airbus
      3. Joby Aviation přepisuje dějiny letectví, ale ocenění jejích akcií je přemrštěné
      4. Archer Aviation míří k revoluci v letectví i přes skepsi trhu
      5. Joby Aviation pod tlakem: inflace, AI a měnící se úroková politika
      6. Archer Aviation má velký růstový potenciál, ale neignorujme rizika
      7. JPMorgan věří v 50% růst akcií čínského výrobce elektrických letadel EHang
      8. Startup AIR získává 23 milionů dolarů a míří s eVTOL letouny na americký trh
      9. Akcie XPeng po výsledcích rostou, prodej elektromobilů překonal očekávání
      10. Létající auta se srazila při dnešní zkoušce letecké show v Číně
      Advertisement

      Breaking.

      02:02

      Čína zpřísňuje obchodní tlaky: Sankce na loděnice Hanwha

      01:54

      CFO Richardson Electronics překvapil trh prodejem i nákupem akcií

      01:48

      Akanda Corp. investuje do telekomunikace, akcie stoupají o 36 %!

      01:30

      Kanadské trhy pod tlakem: Energetika a finance ztrácejí půdu

      01:26

      Akciové trhy v USA zažívají dramatický propad, rostoucí volatilita děsí investory

      01:01

      Veřejná nabídka Lexeo Therapeutics: Akcie padají o 4,7%

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Bloomberg
      Akcie

      Wells Fargo vidí v T-Mobile velký potenciál díky expanzi na venkov a firemní trhy

      16 října, 2025

      Společnost T-Mobile US se podle analytiků z Wells Fargo nachází v ideální pozici pro další expanzi a růst tržního podílu.

      Zdroj: Getty Images

      BofA sází na Sea Limited a očekává silný růst díky e-commerce a AI

      16 října, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Akcie Vertiv vzrostly o 1 600 % a Deutsche Bank věří, že zisky ještě přijdou

      16 října, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      Analytici doporučují koupit Uber – technologický lídr míří k dalším ziskům

      16 října, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Jsou trendující akcie Nebius Group příležitostí tohoto desetiletí?

      15 října, 2025

      IPO Radar.

      JST Group Corporation Limited

      Datum IPO: 21 října, 2025
      Potenciální ocenění: HK$8 miliard (přibližně 1 miliarda USD)

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      S&P 500 zakončuje dnešní seanci výše díky čtvrtletním výsledkům

      15 října, 2025

      S&P 500 posiluje, Powell z Fedu naznačuje uvolnění měnové politiky

      14 října, 2025

      Embraer předpovídá přicházející výzvu pro duopol Boeing a Airbus

      12 října, 2025

      S&P 500 klesá poté, co Trump varoval Čínu o zákazu dovozu kuchyňského oleje

      14 října, 2025

      Oracle: Nový kandidát na bilionový klub technologických gigantů

      12 října, 2025

      Krátkodobá prognóza kurzu EUR/USD po francouzském výkyvu

      15 října, 2025

      S&P 500 dále klesá s eskalací obchodního napětí mezi USA a Čínou

      16 října, 2025

      Index S&P 500 posiluje díky zmírnění obav z nové obchodní války

      13 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Burzovní svět
      Akcie

      Tři hvězdné IPO roku 2025: od čínských elektromobilů po evropské alarmy

      14 října, 2025

      Po dvou letech opatrnosti se globální trh s primárními emisemi (IPO) znovu probouzí. Rok 2025 přinesl několik mimořádně úspěšných debutů,...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.