Britská banka TSB dostala pokutu 48,65 milionu liber (59,1 milionu USD) za zpackanou migraci IT platformy v roce 2018, uvedly v úterý britské regulační orgány.
Podle Úřadu pro finanční etiku (FCA) a Úřadu pro obezřetnostní regulaci (PRA) došlo při modernizaci IT „okamžitě k technickým selháním“, což mělo za následek „významné narušení“ osobních, online a telefonických bankovních služeb TSB.
Regulační orgány zjistily, že TSB neorganizovala a nekontrolovala migraci odpovídajícím způsobem a nezvládla provozní rizika vyplývající z outsourcingu IT.
TSB dostala pokutu 29,75 milionu liber od FCA a 18,9 milionu liber od PRA, přičemž souhlasem s urovnáním problému získala 30% slevu, uvádí se v prohlášení.
Generální ředitel TSB Robin Bulloch se ve svém prohlášení omluvil spotřebitelům, kteří byli během modernizace postiženi problémy.
„Tehdy jsme tvrdě pracovali na tom, abychom dali věci zákazníkům do pořádku, a od té doby jsme transformovali naše podnikání,“ uvedl. „Během uplynulých čtyř let jsme využili naše technologie k tomu, abychom zákazníkům TSB poskytli nové produkty a lepší služby.“
Španělský vlastník TSB, věřitel Sabadell, ve svém prohlášení uvedl, že vyrovnání bude TSB účtovat ve čtvrtém čtvrtletí.
Chcete využít této příležitosti?
Britská banka TSB dostala pokutu 48,65 milionu liber za zpackanou migraci IT platformy v roce 2018, uvedly v úterý britské regulační orgány.
Podle Úřadu pro finanční etiku a Úřadu pro obezřetnostní regulaci došlo při modernizaci IT „okamžitě k technickým selháním“, což mělo za následek „významné narušení“ osobních, online a telefonických bankovních služeb TSB.
Regulační orgány zjistily, že TSB neorganizovala a nekontrolovala migraci odpovídajícím způsobem a nezvládla provozní rizika vyplývající z outsourcingu IT.
TSB dostala pokutu 29,75 milionu liber od FCA a 18,9 milionu liber od PRA, přičemž souhlasem s urovnáním problému získala 30% slevu, uvádí se v prohlášení.
Generální ředitel TSB Robin Bulloch se ve svém prohlášení omluvil spotřebitelům, kteří byli během modernizace postiženi problémy.
„Tehdy jsme tvrdě pracovali na tom, abychom dali věci zákazníkům do pořádku, a od té doby jsme transformovali naše podnikání,“ uvedl. „Během uplynulých čtyř let jsme využili naše technologie k tomu, abychom zákazníkům TSB poskytli nové produkty a lepší služby.“
Španělský vlastník TSB, věřitel Sabadell, ve svém prohlášení uvedl, že vyrovnání bude TSB účtovat ve čtvrtém čtvrtletí.Chcete využít této příležitosti?