„Samozřejmě to nebylo podpořeno rizikovým kapitálem,“ říká se smíchem 41letý muž. „Co je nejdůležitější, abyste přežili? Zisk.“
Ng nyní vede svůj vlastní podnik Casetify se stejnou filozofií. Tato značka technického příslušenství se sídlem v Hongkongu je nejznámější díky široké nabídce módních pouzder na telefony.
Podle Nga je Casetify na nejlepší cestě dosáhnout v letošním roce příjmů ve výši 300 milionů dolarů. Společnost Casetify uvedla, že do dnešního dne prodala po celém světě více než 15 milionů pouzder na telefony.
„Jde o jednu věc – být ziskový. Být ziskový bylo donedávna velmi podceňováno,“ řekl Ntify v rozhovoru pro CNBC Make It.
„Pro některé společnosti platí, že musí pálit peníze, aby jejich podnikání rostlo, ale ne pro všechny společnosti. Nemyslím si, že v B2C [business-to-consumer] musíte tolik pálit, abyste rostli. Pokud to potřebujete, nemyslím si, že jdete správným směrem,“ dodal Ng.
Zdroj: Getty Images
„Učte se o vedení podniku od maminky a tatínka. Provozujte podnik, který vydělává peníze a je ziskový. To je ta správná cesta.“
Ng se s vámi podělí o další špičkové tipy, jak ze svého vedlejšího podnikání udělal multimilionový byznys.
Zavedení společnosti Společnost Casetify byla poprvé spuštěna v roce 2011 jako platforma pro elektronické obchodování, která umožňuje zákazníkům přizpůsobovat pouzdra na telefony pomocí fotografií z Instagramu.
Od té doby se rozšířila na prodej technického příslušenství a zároveň spolupracuje s globálními umělci, společnostmi jako Disney a nyní i s k-popovými skupinami jako Blackpink.
„Naši uživatelé chtěli něco víc než jen přizpůsobení, chtěli ho používat jako osobní billboard, kreativní plátno … a vyjádřit, kdo jsou.“
Při pohledu zpět Ng řekl, že by nikdy nečekal takový úspěch u podniku, který se svým spoluzakladatelem založili „velmi skromně“ s počátečním kapitálem 200 000 dolarů.
Vzhledem k celosvětové inflaci a hrozícím ekonomickým protivětrům Ng uvedl, že Casetify měla „štěstí“, že nebyla silně podporována rizikovým kapitálem, jinak by si společnost stanovila „nereálné cíle“.
Zdroj: Getty Images
„Vždy děláme věci a fungujeme spíše v zájmu společnosti než akcionářů. To jsou dvě různé věci,“ vysvětlil.
„Neinvestovali jsme příliš do věcí výměnou za zbytečný růst. Takže jsme naštěstí zdraví, ale zůstáváme velmi opatrní.“
I přesto má Casetify ambiciózní plány – v příštích dvou letech chce otevřít 100 maloobchodních prodejen, uvedl Ng. V současné době je po celém světě 21 obchodů, kde si zákazníci mohou navrhnout vlastní pouzdra na telefon a „získat je do 30 minut“, dodal.
V červnu 2021 společnost údajně získala „osmimístnou částku“ ve svém prvním kole získávání finančních prostředků po 10 letech fungování.
„Takže když se na to podíváte, technicky vzato získávat prostředky nepotřebujeme. Je to spíše strategická investice,“ řekl Ng.
Na otázku ohledně ocenění společnosti odpověděl, že se po peněžní injekci v roce 2021 „blíží miliardě“ – díky čemuž se Casetify o krok přiblíží statusu jednorožce.
Co se týče ziskovosti jeho společnosti, Ng odpověděl bez jediného vynechání: „To není otázka. Musí být zisková.“
Zdroj: Getty Images
Sdílejte své problémy Pro Nga, který má zkušenosti s designem vysílání, bylo vedení vlastní společnosti přirozeně spojeno s řadou výzev.
Největší překážka? Naučit se pravidla výrobního průmyslu.
„Jak získat všechny tyto znalosti v krátkém čase a uplatnit je v podnikání? Jednou ze schopností, kterou musí podnikatelé mít, je právě schopnost naučit se něco ve velmi krátkém čase a mít v tom pravdu,“ podělil se o své zkušenosti.
Vzpomíná, že jednou z chyb, které udělal, byl nákup jeho první průmyslové tiskárny, který se ukázal jako špatný nákup.
„Přišli jsme asi o 50 000 dolarů… Ale stále tu máme ten stroj jako připomínku, naučili jsme se, že máme prostě pokorně jít a požádat o pomoc lidi, kteří mají zkušenosti s výrobou.“
Otevřeně mluvit, nebo se dokonce „přehnaně svěřovat“ se svými problémy jako podnikatel, je lekce, kterou si Ng nyní velmi považuje.
„Setkávám se s podnikateli po celém světě a na těch asijských je něco …. nejsme tak otevření, pokud jde o problémy, které máme. Vypadá to, jako byste byli slabí, že?“
Zdroj: Getty Images
„Ale to je velmi důležité. Buďte otevření, mluvte o problémech, mluvte o svých poznatcích,“ dodal. „Je to o dávání a přijímání … budete překvapeni, kolik se toho můžete naučit ze zkušeností jiných lidí.“
Podnikání „není pro každého“ Sám Ng jako podnikatel přiznává, že jde o titul, který je „oslavován“.
„Je to důležité, takhle přinášíte světu rozvrat a zlepšení. Ale musíte se sami sebe zeptat, zda je to opravdu něco, co se k vám hodí? Není to pro každého.“
Ng řekl, že nejlepší způsob, jak zjistit, zda je to pro vás, je „úzce spolupracovat se zakladatelem“ nebo se připojit k malému start-upu, abyste zjistili, jak je to těžké.
„Zjistěte si o tom tolik času, kolik potřebujete. Se začátkem podnikání není kam spěchat.“
Pokud jde o to, co ho jako podnikatele drží při životě, Ng se svěřil, že je to vytváření produktu, který má opravdu rád.
„Jde o vášeň… Jsem kreativec a díky tomu, že vedu Casetify, jsem schopen budovat značku, která snad rezonuje s lidmi, kteří také sdílejí stejné hodnoty,“ dodal.
„Samozřejmě to nebylo podpořeno rizikovým kapitálem,“ říká se smíchem 41letý muž. „Co je nejdůležitější, abyste přežili? Zisk.“Ng nyní vede svůj vlastní podnik Casetify se stejnou filozofií. Tato značka technického příslušenství se sídlem v Hongkongu je nejznámější díky široké nabídce módních pouzder na telefony.Podle Nga je Casetify na nejlepší cestě dosáhnout v letošním roce příjmů ve výši 300 milionů dolarů. Společnost Casetify uvedla, že do dnešního dne prodala po celém světě více než 15 milionů pouzder na telefony.„Jde o jednu věc – být ziskový. Být ziskový bylo donedávna velmi podceňováno,“ řekl Ntify v rozhovoru pro CNBC Make It.„Pro některé společnosti platí, že musí pálit peníze, aby jejich podnikání rostlo, ale ne pro všechny společnosti. Nemyslím si, že v B2C [business-to-consumer] musíte tolik pálit, abyste rostli. Pokud to potřebujete, nemyslím si, že jdete správným směrem,“ dodal Ng.Zdroj: Getty Images„Učte se o vedení podniku od maminky a tatínka. Provozujte podnik, který vydělává peníze a je ziskový. To je ta správná cesta.“Chcete využít této příležitosti?Ng se s vámi podělí o další špičkové tipy, jak ze svého vedlejšího podnikání udělal multimilionový byznys.Zavedení společnostiSpolečnost Casetify byla poprvé spuštěna v roce 2011 jako platforma pro elektronické obchodování, která umožňuje zákazníkům přizpůsobovat pouzdra na telefony pomocí fotografií z Instagramu.Od té doby se rozšířila na prodej technického příslušenství a zároveň spolupracuje s globálními umělci, společnostmi jako Disney a nyní i s k-popovými skupinami jako Blackpink.„Naši uživatelé chtěli něco víc než jen přizpůsobení, chtěli ho používat jako osobní billboard, kreativní plátno … a vyjádřit, kdo jsou.“Při pohledu zpět Ng řekl, že by nikdy nečekal takový úspěch u podniku, který se svým spoluzakladatelem založili „velmi skromně“ s počátečním kapitálem 200 000 dolarů.Vzhledem k celosvětové inflaci a hrozícím ekonomickým protivětrům Ng uvedl, že Casetify měla „štěstí“, že nebyla silně podporována rizikovým kapitálem, jinak by si společnost stanovila „nereálné cíle“.Zdroj: Getty Images„Vždy děláme věci a fungujeme spíše v zájmu společnosti než akcionářů. To jsou dvě různé věci,“ vysvětlil.„Neinvestovali jsme příliš do věcí výměnou za zbytečný růst. Takže jsme naštěstí zdraví, ale zůstáváme velmi opatrní.“I přesto má Casetify ambiciózní plány – v příštích dvou letech chce otevřít 100 maloobchodních prodejen, uvedl Ng. V současné době je po celém světě 21 obchodů, kde si zákazníci mohou navrhnout vlastní pouzdra na telefon a „získat je do 30 minut“, dodal.V červnu 2021 společnost údajně získala „osmimístnou částku“ ve svém prvním kole získávání finančních prostředků po 10 letech fungování.„Takže když se na to podíváte, technicky vzato získávat prostředky nepotřebujeme. Je to spíše strategická investice,“ řekl Ng.Na otázku ohledně ocenění společnosti odpověděl, že se po peněžní injekci v roce 2021 „blíží miliardě“ – díky čemuž se Casetify o krok přiblíží statusu jednorožce.Co se týče ziskovosti jeho společnosti, Ng odpověděl bez jediného vynechání: „To není otázka. Musí být zisková.“Zdroj: Getty ImagesSdílejte své problémyPro Nga, který má zkušenosti s designem vysílání, bylo vedení vlastní společnosti přirozeně spojeno s řadou výzev.Největší překážka? Naučit se pravidla výrobního průmyslu.„Jak získat všechny tyto znalosti v krátkém čase a uplatnit je v podnikání? Jednou ze schopností, kterou musí podnikatelé mít, je právě schopnost naučit se něco ve velmi krátkém čase a mít v tom pravdu,“ podělil se o své zkušenosti.Vzpomíná, že jednou z chyb, které udělal, byl nákup jeho první průmyslové tiskárny, který se ukázal jako špatný nákup.„Přišli jsme asi o 50 000 dolarů… Ale stále tu máme ten stroj jako připomínku, naučili jsme se, že máme prostě pokorně jít a požádat o pomoc lidi, kteří mají zkušenosti s výrobou.“Otevřeně mluvit, nebo se dokonce „přehnaně svěřovat“ se svými problémy jako podnikatel, je lekce, kterou si Ng nyní velmi považuje.„Setkávám se s podnikateli po celém světě a na těch asijských je něco …. nejsme tak otevření, pokud jde o problémy, které máme. Vypadá to, jako byste byli slabí, že?“Zdroj: Getty Images„Ale to je velmi důležité. Buďte otevření, mluvte o problémech, mluvte o svých poznatcích,“ dodal. „Je to o dávání a přijímání … budete překvapeni, kolik se toho můžete naučit ze zkušeností jiných lidí.“Podnikání „není pro každého“Sám Ng jako podnikatel přiznává, že jde o titul, který je „oslavován“.„Je to důležité, takhle přinášíte světu rozvrat a zlepšení. Ale musíte se sami sebe zeptat, zda je to opravdu něco, co se k vám hodí? Není to pro každého.“Ng řekl, že nejlepší způsob, jak zjistit, zda je to pro vás, je „úzce spolupracovat se zakladatelem“ nebo se připojit k malému start-upu, abyste zjistili, jak je to těžké.„Zjistěte si o tom tolik času, kolik potřebujete. Se začátkem podnikání není kam spěchat.“Pokud jde o to, co ho jako podnikatele drží při životě, Ng se svěřil, že je to vytváření produktu, který má opravdu rád.„Jde o vášeň… Jsem kreativec a díky tomu, že vedu Casetify, jsem schopen budovat značku, která snad rezonuje s lidmi, kteří také sdílejí stejné hodnoty,“ dodal.
Hongkongská burza zažívá v posledních měsících opětovné oživení a zvyšující se množství technologických titulů přitahuje pozornost globálních investorů. Do tohoto...