Společnost McDonald’s Corp po svém odchodu z trhu na začátku tohoto roku pravidelně komunikuje se svou nástupnickou značkou v Rusku, což je nezbytné pro zajištění splnění podmínek prodeje, uvedl její nový vlastník pro agenturu Reuters.
Dohoda, kterou McDonald’s uzavřel s bývalým držitelem licence Alexandrem Govorem, zahrnovala soubor požadavků, které musí nová značka Vkusno & tochka dodržovat, včetně omezení týkajících se značky, barevného schématu a používání výrobků.
Nový majitel Alexander Govor tento týden uvedl, že s vedením společnosti pravidelně hovoří prostřednictvím videospojení s bývalou mateřskou společností. Tyto rozhovory zahrnují i to, jak se nástupnická firma drží „cestovní mapy“, která byla vypracována v rámci transakce, řekl.
„Nebavíme se o tom, jak se nějak podílejí na našem podnikání, to už je hotové,“ řekl agentuře Reuters generální ředitel Vkusno & tochka, což v překladu znamená „Chutná & to je vše“, Oleg Parojev. Uvedl to poté, co oznámil chystané uvedení nového hamburgeru „Big Hit“, alternativy k Big Macu.
„Pokračujeme v komunikaci s korporací na téma, že poctivě plníme vše, co jsme slíbili,“ řekl.
V prohlášení pro agenturu Reuters společnost McDonald’s uvedla, že z ruského trhu plně odešla na začátku tohoto roku.
„Nadále se soustředíme na to, aby kupující dodržoval de-branding a své související závazky přijaté v souvislosti s prodejem a odchodem z našeho podnikání v zemi,“ uvedl řetězec se sídlem v Chicagu.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky


























