Všichni víme, že soustředění má zásadní význam. Tedy pokud vás to nepřivede do bodu, kdy vaše odhodlání držet hlavu dole a nos u země natolik zúží váš rozhled a otevřenost novým cestám a možnostem, že riskujete, že propásnete příležitosti.
Iterační proces – neustálé, postupné zlepšování – je velmi silná disciplína. Je však také pravděpodobné, že vás povede k přesvědčení, že se blížíte ke konečnému cíli, zatímco ve skutečnosti existuje významný další vývoj a mnohem větší odměny, pokud budete přemýšlet mimo rámec a občas hledat spíše kvantové skoky než malé, bezpečné kroky vpřed. Některé příležitosti přicházejí ve svém vlastním tajemném čase, za svých vlastních podmínek, nikoliv za vašich, abyste se jich chopili, nebo je navždy ztratili.
Nikdy nevíte, kdo vám přinese vaši budoucnost nebo kde a kdy může přijít, ale pokud nejste otevření této vyhlídce, přijdete o některé snadné výhry. Nejlepší příležitosti nejsou zřejmé ani nabízené, ale využité. Ne všichni nejchytřejší lidé na světě pracují pro vás a – stejně často jako ne – to není hrubá chytrost, která přináší důležité rozdíly a zásadní vylepšení a zlepšení. Je to kombinace synergie a náhody.
Lidé z jiných podniků a prostředí bez hlubokých zkušeností v daném oboru, které má váš tým, mohou mít nápady a přístupy, které má smysl prozkoumat. Tedy pokud nemáte v plánu dělat od této chvíle věci stejně jako dosud.
Zdroj: pixabay.com
Vidíme příliš mnoho případů chytrých provozovatelů, kteří cílevědomě budují své podnikání a ženou se plnou parou vpřed, aniž by si našli čas – čas od času – na to, aby se nadechli, podívali se dlouze dopředu a ujistili se, že to, co se zdá být na obzoru, není jen okraj vyjetých kolejí. A hlavně, aby se rozhlédli kolem sebe a zjistili, co je v celém širém světě, co by jim mohlo pomoci posunout jejich podnikání rychleji, snadněji a levněji.
Existuje důvod, proč Tesla vydává na výzkum a vývoj více než GM, Ford a Chrysler dohromady, a dosavadní výsledky mluví samy za sebe. Na počátku 20. století udělal totéž chlapík jménem Henry Ford, a to ke zděšení svých investorů. Jak Elon s oblibou říká, je to jako brát spoustu vitamínů nebo být investorem rizikového kapitálu – spousta z nich se rozhodně vyčůrá. Zákon síly rizikového kapitálu (spousta poražených a pár homerunů, které zaplatí portfolio) platí i ve světě nových nápadů a výzkumu – nezáleží na tom, kolik žab musíte políbit, hlavně když je mezi nimi jeden nebo dva princové.
Vyhraďte si čas na to, abyste zjistili, zda neexistují doplňky, skládací moduly, nové technologie, rozšíření nebo jiné přístupy, které vám mohou ušetřit čas a peníze; nástroje nebo předpřipravené moduly, které mohou zvýšit vaši produktivitu, spojení se zákazníky a zapojení; a existující produkty a služby, které vám mohou ušetřit spoustu peněz za znovuvynalézání kola nebo vytváření tak-nějakého řešení problému, který už někdo jiný vyřešil řešením, které je ochoten – pro své vlastní účely – sdílet nebo vám ho prodat. Nejdůležitější je co nejvyšší a nejlepší využití vašeho času a zdrojů.
Přemýšlejte o nich jako o situacích, které jsou výhodné pro obě strany a šetří čas, nikoli jako o ústupcích nebo kompromisech. Příkladem může být začlenění verze logické hry, kterou jste vyvinuli, do cestovní stránky někoho jiného a zadání, aby vytvořil nápovědy a odpovědi, které se všechny týkají zeměpisu a míst dovolené. Zvýšená angažovanost a doba připojení by mohly přinést další příjmy z reklamy nebo jiné příjmy, o které byste se mohli oba podělit.
Zdroj: unsplash.com
Věci, které si koupíte, půjčíte, pronajmete nebo ukradnete, nemusí být dokonale vhodné, nemusí to být ten nejlepší kód, dokonce nemusí být ani tak dobré jako kód, produkt nebo služba, které byste mohli napsat a vytvořit sami, kdybyste na to měli čas. Tohle není jako smrkání, kdy, i když to neděláte dobře, byste to měli dělat sami. Dejte na nápovědu – nemáte čas na všechno, a i kdybyste ho měli, máte lepší a produktivnější a výnosnější způsoby, jak ho strávit.
Proces vyhledávání vám jen musí ukázat některé nápady a jiné způsoby, jak práci udělat. Berte to jako levný výzkum a vývoj a začnete chápat, že tento přístup se může ukázat jako nejchytřejší a nejlevnější vzdělání, které kdy získáte. Vzdělávání v těchto případech není ani tak o předávání a získávání konkrétních informací, jako o otevření vaší mysli novým možnostem, metodám a kategoriím, které mohou mít pro vás a vaše podnikání velký smysl.
Pokud se však nebudete dívat, o celou show přijdete.
Všichni víme, že soustředění má zásadní význam. Tedy pokud vás to nepřivede do bodu, kdy vaše odhodlání držet hlavu dole a nos u země natolik zúží váš rozhled a otevřenost novým cestám a možnostem, že riskujete, že propásnete příležitosti.Iterační proces – neustálé, postupné zlepšování – je velmi silná disciplína. Je však také pravděpodobné, že vás povede k přesvědčení, že se blížíte ke konečnému cíli, zatímco ve skutečnosti existuje významný další vývoj a mnohem větší odměny, pokud budete přemýšlet mimo rámec a občas hledat spíše kvantové skoky než malé, bezpečné kroky vpřed. Některé příležitosti přicházejí ve svém vlastním tajemném čase, za svých vlastních podmínek, nikoliv za vašich, abyste se jich chopili, nebo je navždy ztratili.Nikdy nevíte, kdo vám přinese vaši budoucnost nebo kde a kdy může přijít, ale pokud nejste otevření této vyhlídce, přijdete o některé snadné výhry. Nejlepší příležitosti nejsou zřejmé ani nabízené, ale využité. Ne všichni nejchytřejší lidé na světě pracují pro vás a – stejně často jako ne – to není hrubá chytrost, která přináší důležité rozdíly a zásadní vylepšení a zlepšení. Je to kombinace synergie a náhody.Lidé z jiných podniků a prostředí bez hlubokých zkušeností v daném oboru, které má váš tým, mohou mít nápady a přístupy, které má smysl prozkoumat. Tedy pokud nemáte v plánu dělat od této chvíle věci stejně jako dosud.Zdroj: pixabay.comVidíme příliš mnoho případů chytrých provozovatelů, kteří cílevědomě budují své podnikání a ženou se plnou parou vpřed, aniž by si našli čas – čas od času – na to, aby se nadechli, podívali se dlouze dopředu a ujistili se, že to, co se zdá být na obzoru, není jen okraj vyjetých kolejí. A hlavně, aby se rozhlédli kolem sebe a zjistili, co je v celém širém světě, co by jim mohlo pomoci posunout jejich podnikání rychleji, snadněji a levněji.Existuje důvod, proč Tesla vydává na výzkum a vývoj více než GM, Ford a Chrysler dohromady, a dosavadní výsledky mluví samy za sebe. Na počátku 20. století udělal totéž chlapík jménem Henry Ford, a to ke zděšení svých investorů. Jak Elon s oblibou říká, je to jako brát spoustu vitamínů nebo být investorem rizikového kapitálu – spousta z nich se rozhodně vyčůrá. Zákon síly rizikového kapitálu platí i ve světě nových nápadů a výzkumu – nezáleží na tom, kolik žab musíte políbit, hlavně když je mezi nimi jeden nebo dva princové.Chcete využít této příležitosti?Vyhraďte si čas na to, abyste zjistili, zda neexistují doplňky, skládací moduly, nové technologie, rozšíření nebo jiné přístupy, které vám mohou ušetřit čas a peníze; nástroje nebo předpřipravené moduly, které mohou zvýšit vaši produktivitu, spojení se zákazníky a zapojení; a existující produkty a služby, které vám mohou ušetřit spoustu peněz za znovuvynalézání kola nebo vytváření tak-nějakého řešení problému, který už někdo jiný vyřešil řešením, které je ochoten – pro své vlastní účely – sdílet nebo vám ho prodat. Nejdůležitější je co nejvyšší a nejlepší využití vašeho času a zdrojů.Přemýšlejte o nich jako o situacích, které jsou výhodné pro obě strany a šetří čas, nikoli jako o ústupcích nebo kompromisech. Příkladem může být začlenění verze logické hry, kterou jste vyvinuli, do cestovní stránky někoho jiného a zadání, aby vytvořil nápovědy a odpovědi, které se všechny týkají zeměpisu a míst dovolené. Zvýšená angažovanost a doba připojení by mohly přinést další příjmy z reklamy nebo jiné příjmy, o které byste se mohli oba podělit. Zdroj: unsplash.comVěci, které si koupíte, půjčíte, pronajmete nebo ukradnete, nemusí být dokonale vhodné, nemusí to být ten nejlepší kód, dokonce nemusí být ani tak dobré jako kód, produkt nebo služba, které byste mohli napsat a vytvořit sami, kdybyste na to měli čas. Tohle není jako smrkání, kdy, i když to neděláte dobře, byste to měli dělat sami. Dejte na nápovědu – nemáte čas na všechno, a i kdybyste ho měli, máte lepší a produktivnější a výnosnější způsoby, jak ho strávit.Proces vyhledávání vám jen musí ukázat některé nápady a jiné způsoby, jak práci udělat. Berte to jako levný výzkum a vývoj a začnete chápat, že tento přístup se může ukázat jako nejchytřejší a nejlevnější vzdělání, které kdy získáte. Vzdělávání v těchto případech není ani tak o předávání a získávání konkrétních informací, jako o otevření vaší mysli novým možnostem, metodám a kategoriím, které mohou mít pro vás a vaše podnikání velký smysl.Pokud se však nebudete dívat, o celou show přijdete.