Společnost Airbus Helicopters ve středu vykázala 2% nárůst dodávek v loňském roce na 344 kusů, čímž si upevnila pozici největšího světového výrobce komerčních vrtulníků, neboť zaúčtovala celkem 362 čistých objednávek.
Před zrušením zakázek získala dceřiná společnost Airbusu v loňském roce 374 hrubých objednávek, uvedla ve svém prohlášení.
Společnost Airbus Helicopters, mezi jejíž konkurenty patří dceřiná společnost Textron (NYSE:TXT) Bell a AgustaWestland, součást italské společnosti Leonardo, uvedla, že si v roce 2022 zajistila 52 % celosvětového trhu civilních a paraveřejných služeb – služeb vlastněných nebo provozovaných vládou, jako je policie a letecké ambulance.
Společnost Airbus Helicopters rovněž potvrdila, že počet letových hodin její flotily vrtulníků se vrátil na úroveň před zahájením programu COVID 2019.
Letové hodiny jsou zdrojem příjmů ze služeb, které tvoří téměř polovinu tržeb společnosti Airbus Helicopters.
Poptávka po vrtulnících, která byla tlumena veřejnými službami, utrpěla v důsledku COVID-19 menší újmu než uzemněný letecký průmysl.

Společnost Airbus Helicopters ve středu vykázala 2% nárůst dodávek v loňském roce na 344 kusů, čímž si upevnila pozici největšího světového výrobce komerčních vrtulníků, neboť zaúčtovala celkem 362 čistých objednávek.
Před zrušením zakázek získala dceřiná společnost Airbusu v loňském roce 374 hrubých objednávek, uvedla ve svém prohlášení.
Společnost Airbus Helicopters, mezi jejíž konkurenty patří dceřiná společnost Textron Bell a AgustaWestland, součást italské společnosti Leonardo, uvedla, že si v roce 2022 zajistila 52 % celosvětového trhu civilních a paraveřejných služeb – služeb vlastněných nebo provozovaných vládou, jako je policie a letecké ambulance.
Společnost Airbus Helicopters rovněž potvrdila, že počet letových hodin její flotily vrtulníků se vrátil na úroveň před zahájením programu COVID 2019.
Letové hodiny jsou zdrojem příjmů ze služeb, které tvoří téměř polovinu tržeb společnosti Airbus Helicopters.
Poptávka po vrtulnících, která byla tlumena veřejnými službami, utrpěla v důsledku COVID-19 menší újmu než uzemněný letecký průmysl.
