Rekordní růst akcií francouzské skupiny LVMH vyrábějící luxusní zboží se v pátek na chvíli zastavil poté, co aktualizované tržby společnosti za čtvrté čtvrtletí vyvolaly určité zklamání z dopadu narušení čínského trhu na její marže.
Společnost, která vlastní desítky luxusních značek včetně módních domů Louis Vuitton a Dior, ve čtvrtek pozdě večer oznámila, že její tržby ve čtvrtém čtvrtletí vzrostly o 9 %, protože zákazníci v Evropě a Spojených státech během svátků utráceli, což částečně pomohlo kompenzovat narušení v Číně.
Někteří analytici se však zaměřili na marže, čímž částečně snížili lesk zvýšení tržeb ve čtvrtém čtvrtletí.
„Mírné vrásky dělá marže, kde skupina dosáhla meziročně stejné provozní marže (oproti konsensu +90 b.b.) – což je do značné míry odrazem udržení/zvýšení marketingových výdajů ve druhé polovině roku navzdory narušenému růstu tržeb,“ napsali analytici Credit Suisse ve své zprávě.
Akcie společnosti v pátek zpočátku klesaly a vzrostly přibližně o 0,6 %.
Rekordní růst akcií francouzské skupiny LVMH vyrábějící luxusní zboží se v pátek na chvíli zastavil poté, co aktualizované tržby společnosti za čtvrté čtvrtletí vyvolaly určité zklamání z dopadu narušení čínského trhu na její marže.
Společnost, která vlastní desítky luxusních značek včetně módních domů Louis Vuitton a Dior, ve čtvrtek pozdě večer oznámila, že její tržby ve čtvrtém čtvrtletí vzrostly o 9 %, protože zákazníci v Evropě a Spojených státech během svátků utráceli, což částečně pomohlo kompenzovat narušení v Číně.
Někteří analytici se však zaměřili na marže, čímž částečně snížili lesk zvýšení tržeb ve čtvrtém čtvrtletí.
„Mírné vrásky dělá marže, kde skupina dosáhla meziročně stejné provozní marže – což je do značné míry odrazem udržení/zvýšení marketingových výdajů ve druhé polovině roku navzdory narušenému růstu tržeb,“ napsali analytici Credit Suisse ve své zprávě.
Akcie společnosti v pátek zpočátku klesaly a vzrostly přibližně o 0,6 %.