BMW Group v roce 2022 více než zdvojnásobila prodeje plně elektrických vozidel a v roce 2023 plánuje zvýšit podíl bateriových elektromobilů na celkových prodejích na 15 %, uvedla automobilka ve středu v příspěvku na síti LinkedIn.
Podle tiskové agentury dpa, která citovala mluvčího BMW, byl celkový prodej v roce 2022 přibližně o 100 000 vozů nižší než v předchozím roce a činil 2,4 milionu vozů.
Podíl plně elektrických vozů na celkových prodejích se blížil 10 %.
Hlavní značka BMW prodala 2,1 milionu vozů, což je méně než rekordních 2,2 milionu vozů v předchozím roce, uvedla zpráva, protože výluky kvůli koronaviru v Číně brzdily nabídku a evropská inflace zatížila poptávku.
Když se na BMW obrátila agentura Reuters, nebylo možné se k této otázce okamžitě vyjádřit.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky