Britský maloobchodní prodejce sportovních a módních potřeb JD Sports Fashion se stal obětí kybernetického útoku, při kterém byla ohrožena data zákazníků týkající se historických online objednávek, uvedl v pondělí.
Skupina uvedla, že zasažené údaje jsou „omezené“, protože nemá k dispozici úplné údaje o platebních kartách a nevěří, že byla získána hesla k účtům.
Útok se týkal online objednávek provedených pro značky JD, Size?, Millets, Blacks, Scotts a MilletSport v období od listopadu 2018 do října 2020.
Společnost JD Sports uvedla, že informace, které mohly být zpřístupněny, se skládaly ze jména, fakturační adresy, doručovací adresy, e-mailové adresy, telefonního čísla, údajů o objednávce a posledních čtyř číslic platebních karet přibližně 10 milionů zákazníků.
Skupina se zákazníkům omluvila a kontaktuje postižené osoby s doporučením, aby byly ostražité vůči riziku podvodů a phishingových útoků.
Incident také vyšetřuje, spolupracuje s odborníky na kybernetickou bezpečnost a zapojuje se do spolupráce s britským Úřadem komisaře pro informace (ICO), který v zemi dohlíží na ochranu údajů.
Kybernetické útoky na britské společnosti jsou stále častější.
Chcete využít této příležitosti?
Začátkem tohoto měsíce byly exportní služby Královské pošty vážně narušeny tím, co pošta označila za „kybernetický incident“.
Britský maloobchodní prodejce sportovních a módních potřeb JD Sports Fashion se stal obětí kybernetického útoku, při kterém byla ohrožena data zákazníků týkající se historických online objednávek, uvedl v pondělí.
Skupina uvedla, že zasažené údaje jsou „omezené“, protože nemá k dispozici úplné údaje o platebních kartách a nevěří, že byla získána hesla k účtům.
Útok se týkal online objednávek provedených pro značky JD, Size?, Millets, Blacks, Scotts a MilletSport v období od listopadu 2018 do října 2020.
Společnost JD Sports uvedla, že informace, které mohly být zpřístupněny, se skládaly ze jména, fakturační adresy, doručovací adresy, e-mailové adresy, telefonního čísla, údajů o objednávce a posledních čtyř číslic platebních karet přibližně 10 milionů zákazníků.
Skupina se zákazníkům omluvila a kontaktuje postižené osoby s doporučením, aby byly ostražité vůči riziku podvodů a phishingových útoků.
Incident také vyšetřuje, spolupracuje s odborníky na kybernetickou bezpečnost a zapojuje se do spolupráce s britským Úřadem komisaře pro informace , který v zemi dohlíží na ochranu údajů.
Kybernetické útoky na britské společnosti jsou stále častější.Chcete využít této příležitosti?
Začátkem tohoto měsíce byly exportní služby Královské pošty vážně narušeny tím, co pošta označila za „kybernetický incident“.
