Britský úřad pro dohled nad hospodářskou soutěží v úterý uvedl, že se chce vyjádřit k tomu, zda dohoda společnosti Richemont o prodeji většiny jejího internetového obchodu s módou YOOX Net-A-Porter (YNAP) společnosti Farfetch může poškodit hospodářskou soutěž ve Spojeném království.
Pokud by byla dohoda oznámená loni v srpnu dokončena, uvolnila by cestu značkám společnosti Richemont, aby se přihlásily k technologii provozované specialistou na elektronické obchodování s luxusním zbožím, společností Farfetch.
Úřad pro hospodářskou soutěž a trhy uvedl, že zvažuje, zda očekávané získání podílu a určitých práv nad skupinou YOOX Net-A-Porter společností Farfetch může vést k „podstatnému snížení“ hospodářské soutěže na některém trhu nebo trzích ve Velké Británii.
Společnost Richemont, výrobce šperků Cartier a hodinek IWC, uvedla, že v souvislosti s dohodou, v níž Farfetch zpočátku získá 47,5% podíl výměnou za více než 50 milionů akcií Farfetch, očekává odpis ve výši 2,7 miliardy eur (2,93 miliardy USD).
Dohoda přichází uprostřed přílivu investic do digitálních služeb v celém odvětví, protože hráči na trhu s luxusním zbožím se zbavují dřívější skepse a přijímají nové kanály k oslovení zákazníků, což je povzbuzeno rychlejším přechodem k online spotřebě během pandemie.
Britský úřad pro dohled nad hospodářskou soutěží v úterý uvedl, že se chce vyjádřit k tomu, zda dohoda společnosti Richemont o prodeji většiny jejího internetového obchodu s módou YOOX Net-A-Porter společnosti Farfetch může poškodit hospodářskou soutěž ve Spojeném království.
Pokud by byla dohoda oznámená loni v srpnu dokončena, uvolnila by cestu značkám společnosti Richemont, aby se přihlásily k technologii provozované specialistou na elektronické obchodování s luxusním zbožím, společností Farfetch.
Úřad pro hospodářskou soutěž a trhy uvedl, že zvažuje, zda očekávané získání podílu a určitých práv nad skupinou YOOX Net-A-Porter společností Farfetch může vést k „podstatnému snížení“ hospodářské soutěže na některém trhu nebo trzích ve Velké Británii.
Společnost Richemont, výrobce šperků Cartier a hodinek IWC, uvedla, že v souvislosti s dohodou, v níž Farfetch zpočátku získá 47,5% podíl výměnou za více než 50 milionů akcií Farfetch, očekává odpis ve výši 2,7 miliardy eur .
Dohoda přichází uprostřed přílivu investic do digitálních služeb v celém odvětví, protože hráči na trhu s luxusním zbožím se zbavují dřívější skepse a přijímají nové kanály k oslovení zákazníků, což je povzbuzeno rychlejším přechodem k online spotřebě během pandemie.
