Severoamerické aktivity společnosti Holcim jsou na dobré cestě k tomu, aby tvořily polovinu tržeb výrobce cementu, uvedl v rozhovoru pro média generální ředitel Jan Jenisch s tím, že švýcarská společnost zvažuje další akvizice, aby posílila své aktivity v oblasti produktů a řešení.
Holcim chce do roku 2025 zvýšit podíl své divize řešení a produktů na přibližně 30 % tržeb skupiny, uvedl Jenisch pro finanční web The Market.
Firma tyto komentáře potvrdila agentuře Reuters.
„Jsme tam na dobré cestě a může to růst dál,“ citoval The Market Jenische v rozhovoru zveřejněném ve středu.
„Doufám, že dostaneme ještě jednu nebo dvě dobré akviziční příležitosti. Za několik let by tři stejně důležité pilíře Cement, Kamenivo/Beton a Řešení a produkty měly tvořit každý třetinu tržeb.“
Společnost Solutions and Products, která poskytuje výrobky používané v hydroizolacích, střešních krytinách a izolacích, již nyní tvoří největší část podnikání společnosti Holcim ve Spojených státech, které jsou jejím největším trhem, uvedl Jenisch.
„Jen v oblasti střešních krytin tam dosahujeme tržeb přes 3 miliardy dolarů,“ řekl. „Segmenty střešních krytin, fasád a maltových systémů jsou obrovské trhy.
Chcete využít této příležitosti?
„Jen v oblasti střešních krytin dosahuje objem trhu v USA 30 miliard dolarů a společně s Evropou a Latinskou Amerikou je to 50 miliard dolarů. Tento trh je nesmírně atraktivní, umožňuje dobrý růst a vysoké marže.“
Společnost Holcim tento týden koupila ve Spojených státech závod na výrobu matných skleněných vláken, aby posílila svůj obchod se střešními krytinami, a také 13 lomů na písek a kamenivo v regionech Denver, Phoenix a Colorado Springs.
Podle Jenische by se společnost v budoucnu mohla prostřednictvím akvizic přesunout také do výroby fasád.
Společnost Holcim, která snížila svou expozici na rozvíjejících se trzích z 50 % tržeb na zhruba 20 %, rovněž nebyla pod tlakem prodeje svých aktivit na Filipínách, kde plánovaný odprodej zkrachoval v roce 2020.
Severoamerické aktivity společnosti Holcim jsou na dobré cestě k tomu, aby tvořily polovinu tržeb výrobce cementu, uvedl v rozhovoru pro média generální ředitel Jan Jenisch s tím, že švýcarská společnost zvažuje další akvizice, aby posílila své aktivity v oblasti produktů a řešení.
Holcim chce do roku 2025 zvýšit podíl své divize řešení a produktů na přibližně 30 % tržeb skupiny, uvedl Jenisch pro finanční web The Market.
Firma tyto komentáře potvrdila agentuře Reuters.
„Jsme tam na dobré cestě a může to růst dál,“ citoval The Market Jenische v rozhovoru zveřejněném ve středu.
„Doufám, že dostaneme ještě jednu nebo dvě dobré akviziční příležitosti. Za několik let by tři stejně důležité pilíře Cement, Kamenivo/Beton a Řešení a produkty měly tvořit každý třetinu tržeb.“
Společnost Solutions and Products, která poskytuje výrobky používané v hydroizolacích, střešních krytinách a izolacích, již nyní tvoří největší část podnikání společnosti Holcim ve Spojených státech, které jsou jejím největším trhem, uvedl Jenisch.
„Jen v oblasti střešních krytin tam dosahujeme tržeb přes 3 miliardy dolarů,“ řekl. „Segmenty střešních krytin, fasád a maltových systémů jsou obrovské trhy.Chcete využít této příležitosti?
„Jen v oblasti střešních krytin dosahuje objem trhu v USA 30 miliard dolarů a společně s Evropou a Latinskou Amerikou je to 50 miliard dolarů. Tento trh je nesmírně atraktivní, umožňuje dobrý růst a vysoké marže.“
Společnost Holcim tento týden koupila ve Spojených státech závod na výrobu matných skleněných vláken, aby posílila svůj obchod se střešními krytinami, a také 13 lomů na písek a kamenivo v regionech Denver, Phoenix a Colorado Springs.
Podle Jenische by se společnost v budoucnu mohla prostřednictvím akvizic přesunout také do výroby fasád.
Společnost Holcim, která snížila svou expozici na rozvíjejících se trzích z 50 % tržeb na zhruba 20 %, rovněž nebyla pod tlakem prodeje svých aktivit na Filipínách, kde plánovaný odprodej zkrachoval v roce 2020.
