Společnost Hyundai Motor Co ve čtvrtek uvedla, že na hlavních automobilových trzích očekává solidní zpětnou poptávku a předpovídá robustní růst prodeje elektromobilů, a to i ve Spojených státech, kde obavy z regulace zkalily její výhled.
Jihokorejský výrobce modelu Ioniq 5 plánuje ambiciózní 54% skok v prodeji elektromobilů v roce 2023 na 330 000 vozů po celém světě a uvedl, že chce, aby jeho prodej elektromobilů v USA stoupl o 150 % na 73 000 vozů a tvořil 9 % jeho prodeje vozidel v USA.
Tyto plány byly nastíněny na brífinku k výsledkům za čtvrté čtvrtletí, kde automobilka oznámila ztrojnásobení čistého zisku, i když nedosáhla očekávání. Rovněž uvedla, že ruší vlastní akcie odpovídající 1 % jejích akcií v oběhu.
„Silný zisk ve čtvrtém čtvrtletí pokračoval díky zvýšenému objemu prodeje a solidnímu prodeji vozů s vysokou marží, jakož i příznivým směnným kurzům,“ uvedl Seo Gang Hyun, výkonný viceprezident.
Stejně jako mnoho dalších výrobců automobilů i Hyundai v loňském roce těžil z omezené nabídky nových vozů, která udržovala vysoké maloobchodní ceny.
Společnost Hyundai Motor Co ve čtvrtek uvedla, že na hlavních automobilových trzích očekává solidní zpětnou poptávku a předpovídá robustní růst prodeje elektromobilů, a to i ve Spojených státech, kde obavy z regulace zkalily její výhled.
Jihokorejský výrobce modelu Ioniq 5 plánuje ambiciózní 54% skok v prodeji elektromobilů v roce 2023 na 330 000 vozů po celém světě a uvedl, že chce, aby jeho prodej elektromobilů v USA stoupl o 150 % na 73 000 vozů a tvořil 9 % jeho prodeje vozidel v USA.
Tyto plány byly nastíněny na brífinku k výsledkům za čtvrté čtvrtletí, kde automobilka oznámila ztrojnásobení čistého zisku, i když nedosáhla očekávání. Rovněž uvedla, že ruší vlastní akcie odpovídající 1 % jejích akcií v oběhu.
„Silný zisk ve čtvrtém čtvrtletí pokračoval díky zvýšenému objemu prodeje a solidnímu prodeji vozů s vysokou marží, jakož i příznivým směnným kurzům,“ uvedl Seo Gang Hyun, výkonný viceprezident.
Stejně jako mnoho dalších výrobců automobilů i Hyundai v loňském roce těžil z omezené nabídky nových vozů, která udržovala vysoké maloobchodní ceny.
